Classic Superbike Meeting 2019 !

Gaan we nu massaal brommers ,op gangbare circuits posen,die geen oldskool superbikes zijn? 🤔
De zithouding is wel jaren 50,dat dan weer wel :+
 
Laatst bewerkt:
MASSAAL
1) Een groot geheel vormend 2) En masse 3) Enorm 4) Geweldig 5) Geweldig en groot 6) Groot 7) Groots 8) In grote getale 9) In grote hoeveelheid 10) In groten getale 11) In massa 12) In zijn geheel 13) Massief 14) Monumentaal 15) Niet individueel 16) Omvangrijk 17) Op grote schaal 18) Reusachtig 19) Zeer groot

Vind het woord massaal voor 2 plaatjes wel wat erg sterk uitgedrukt, maar excuses dat u er aanstoot aan neemt, ik reageerde enkel enthousiast op een vraag......
 
B| Heiligschennis!
Een classic superbike heeft luchtkoeling, carburateurs en een slap stalen frame. En als je een classic SBK start dan moet het klinken alsof je door een bak knikkers roert. :9

Luchtkoeling ; check
Carburateurs ; check
Slap stalen frame ; check

Cool ik heb een classic superbike 😁

20181014_191251.jpg


Ben van de partij ;)
 
Die doet het goed in een nieuwe MAD MAX film . Sorry maar de doelgroep is toch Classic Superbike Racers
 
Ik heb het ook nooit een classic superbike durven noemen maar mag m vast wel als vervoer gebruiken toch als ik wil komen kijken? ;)
 
Dat klopt maar div. mensen sturen een foto van zijn Bike . maar toch een compliment voor jou Bike best moeilijk om hem zo te maken .
en als bezoeker Welkom . ( het was ooit toch een GSX en super bike 750 / 1100 ? )
 
Dat klopt maar div. mensen sturen een foto van zijn Bike . maar toch een compliment voor jou Bike best moeilijk om hem zo te maken .
en als bezoeker Welkom . ( het was ooit toch een GSX en super bike 750 / 1100 ? )

Hoihoi, ik stuurde de foto eigenlijk alleen om de draak te steken met de opmerking ;)

Het is een gsx750f van 91, budget sporttour machientje van destijds.

Kom zeker als bezoeker met deze, de gsx1100f in zelfde styling of mijn gsx6/11f wolfje in schaapskleding. Tot dan 👍
 
Wat een schitterdende mooie fiets. Jammer dat die achterlijke lelijke gp demper het wat mij betreft compleet verpest......
 
Welkom zijn we allemaal; of wij in het walhalla mag parkeren, das is vraag 2..... Zie het wel op de dag zelf.. _O-
 
Heb je er ook een plaatje van ? wij zijn benieuwd
Ooit stond ik ermee in het Walhalla, in het Walhalla was het toen lekker droog _O- . Buiten het Walhalla was het nogal vochtig :').
plaatje:
1394480


Niet spectaculair verbouwd, de kenner ziet de verschillen wel met het origineel.
Nu trouwens met superbike stuur en öhlins vorkveren, die zie je niet nee maar ik merk het verschil wel :t

De luchtkoelers zijn nog (steeds :X) under construction...
 
Heb net een reactie gestuurd naar de organisatie om te vragen of tweetakten ook welkom zijn. In de lijst op de website zie ik alleen maar viertakten staan. Ik heb hier al eerder gepost dat ik met mijn NS400R wilde komen, maar nu is het een Kicxstart-iets geworden en lees ik allerlei eisen over luchtgekoeld moeten zijn enz. Verder heb ik nog een aangenaam luxe probleem en dat is dat ik sinds kort ook eigenaar ben geworden van een RD500LC en nu dus moet kiezen of ik met de NS of met de RD kom.
 
Terug
Bovenaan Onderaan