Classic Superbike Meeting 2019 !

#19

MF veteraan
13 mrt 2006
1.589
23
Haarlem
Daar is tie weer :
Terug van een jaartje weg geweest: De Classic Superbike Meeting !
De datum: 16 juni 2019.
De lokatie: Motoport Uithoorn.

Het evenement om elkaars Superbike eens even goed te bekijken, inspiratie op te doen of om gewoon een mooie rit op je kalender te hebben staan !
Deelname en bezoek zijn nog steeds gratis.
Check te website: ClassicSuperbikeMeeting.nl voor verdere informatie.
Tot ziens in Uithoorn !

44703445_2271705099568535_2454457798302367744_n.jpg
 
Zeker erg gaaf! Ben er de eerste editie geweest. Ben ik met mijn redelijk standaard z650 ook welkom?
20181105_155001_resized.jpg
 
Ok, dan bespaar ik de moeite om zo’n eind voor te rijden....

Anders kon ik daar de boel een beetje verkennen Kwakel etc omdat mijn vader/opa/broers vandaan komen...beetje sightseeing anders.
 
Inderdaad! Had een heleboel fotoos genomen, maar mijn album is helaas verdwenen met het nieuwe MF. -O-
Maak deze editie wel weer nieuwe! :9~
 
Nou, lekker dan.
Mag ik niet "meedoen" met mijn superbike want ze is "te jong"... :X _O-

leukopdefoto_1112488.JPG
leukopdefoto_1112488.JPG
 
Tis ook nog geen Classic hè :+, maar je bent vast welkom om langs te komen.
Een duc 851 of 888 is in mijn ogen inmiddels ook een klassieke superbike of een zxr750.
Je kan altijd een mailtje met foto sturen.... hoor je vanzelf of je door de ballotage commissie komt :t
 
Ben ik met mijn redelijk standaard z650 ook welkom?
Dit evenement is gewoon bij beku motoport op het terrein waardoor niet alle motoren voor de deur passen. Daarom daar alleen de classics.
Maar je kan gewoon bij de buren parkeren waar iedereen je motor kan zien.

Nou, lekker dan.
Mag ik niet "meedoen" met mijn superbike want ze is "te jong"...
Dat is niet het grootste probleem; jouw motor heeft waterkoeling. En dat kan natuurlijk echt niet :P
Gewoon komen en de motor bij de buren parkeren.
 
En ze mogen blij zijn dat motorliefhebbers al dan niet in het bezit van een klassieker komen...:t
 
Ik het idee dat het helemaal volgebouwd is daar. Toen ik logeerde 1970... aan de christinalaan in Uithoorn had je volgens mij slechts het IBM gebouw daarachter en nu....

Nouja, hangt eerst vh weer af voordat ik mijn familieroots aldaar bezoek...
 
Dit evenement is gewoon bij beku motoport op het terrein waardoor niet alle motoren voor de deur passen. Daarom daar alleen de classics.
Maar je kan gewoon bij de buren parkeren waar iedereen je motor kan zien.


Dat is niet het grootste probleem; jouw motor heeft waterkoeling. En dat kan natuurlijk echt niet :P.

Jawel hoor liquid Cooled is ook welkom, mits uit jaren 70/80.
 
Mischien een mooie gelegenheid om die kant eens op te gaan. Maar 1000 km enkele reis klinkt niet zo fijn voor mijn achterste.

Marco
 
Terug
Bovenaan Onderaan