te vet!
2:24 voor een eerste circuitdag op zandvoort schijnt erg snel te zijn :D
Wat een prachtige dag.
Wel jammer van die jongen/man die tijdens mijn allereerste sessie zich veremde en achter mij zo de bandenstapel in vloogBeterschap!
heb ook weleens zitten kijken op zandvoort maar daar knallen er wat onderuit zeg hoop dat je maat er weer boven op komt sterkte ermee
Dank zover voor alle reacties!
Hij heeft het eea gebroken, maar ook 2 nekwervels schijnen verschoven te zijn. Hij wordt nu in kunstmatige coma gehouden en reageert gelukkig op veel prikkels!!
Hij "vecht": hij is onrustig en wordt nu 'vastgebonden' omdat hij anders alles los trekt...
Dat zijn de laatste berichten zover...
Dank zover voor alle reacties!
Hij heeft het eea gebroken, maar ook 2 nekwervels schijnen verschoven te zijn. Hij wordt nu in kunstmatige coma gehouden en reageert gelukkig op veel prikkels!!
Hij "vecht": hij is onrustig en wordt nu 'vastgebonden' omdat hij anders alles los trekt...
Dat zijn de laatste berichten zover...
Ik begrijp dan ook niet dat zo velen beweren dat circuitrijden veiliger is dan rijden op de openbare weg.
@ blue falco: per definitie onveiliger dus.heb ook weleens zitten kijken op zandvoort maar daar knallen er wat onderuit zeg hoop dat je maat er weer boven op komt sterkte ermee
Ik begrijp dan ook niet dat zo velen beweren dat circuitrijden veiliger is dan rijden op de openbare weg.
@ blue falco: per definitie onveiliger dus.
De kans op een valpartij lijkt mij een factor 10000 hoger liggen dan op de openbare weg.
Laat me die statistieken maar eens zien dan.@ blue falco: per definitie onveiliger dus.
De kans op een valpartij lijkt mij een factor 10000 hoger liggen dan op de openbare weg.
daar gaat het toch niet om het gaat om het lichamelijke gevolg van de val partij@ blue falco: per definitie onveiliger dus.
Sorry hoor, maar sjezus wat een stomme redenering.daar gaat het toch niet om het gaat om het lichamelijke gevolg van de val partij
zo rijden er relatief gezien meer mensen zichzelf dood op de openbare weg dan op het circuit... hoeveel dit jaar al op de openbare weg?