Ik heb er wel redelijk zicht op, het is mijn branche..... het is inderdaad product(groep) afhankelijk en uiteraard van de afnamevolumes. Maar meer dan 40% zit er echt niet op. En hoe duurder de producten, hoe lager het kortingspercentage.Jullie kunnen van alles roepen mbt de marges maar ik heb geen idee echt de procentuele marges zijn. Zal van het product afhankelijk zijn…. Maar onderbuik gevoel zegt op nieuwe motorfietsen laag, op accessoires hoog, en onderhoud ook hoog maar de risico ervan is is ook hoog…gaat het mis dan mag je je reserve aanspreken.
Mij maakt het niet uit, schoorsteen van hun mag ook roken…..en zo lang ik een goed gevoel aan een transactie over hou dan is het goed. Overigens op sommige zaken ben ik een centenneuker maar op ander zaken is het prima zo…
Voorbeeld van ik als een centenneuker was de rekening van fietsonderhoud, in een e-mail was de beurt 62,50, kom ik daar 65 euro toen ik de fiets wilde ophalen…Uiteindelijk 62,50 omdat ik stennis begon te schoppen…. Man o man, koop ik altijd daar mijn fietsen incl. Onderhoud……. Heb ook geen fooi in de werkplaatspot gedaan nadat de monteur moeilijk begon te doen en praat je over een fiets van 3450 euro in aanschaf….
Je schopt stennis over 2.50 Euro?Jullie kunnen van alles roepen mbt de marges maar ik heb geen idee echt de procentuele marges zijn. Zal van het product afhankelijk zijn…. Maar onderbuik gevoel zegt op nieuwe motorfietsen laag, op accessoires hoog, en onderhoud ook hoog maar de risico ervan is is ook hoog…gaat het mis dan mag je je reserve aanspreken.
Mij maakt het niet uit, schoorsteen van hun mag ook roken…..en zo lang ik een goed gevoel aan een transactie over hou dan is het goed. Overigens op sommige zaken ben ik een centenneuker maar op ander zaken is het prima zo…
Voorbeeld van ik als een centenneuker was de rekening van fietsonderhoud, in een e-mail was de beurt 62,50, kom ik daar 65 euro toen ik de fiets wilde ophalen…Uiteindelijk 62,50 omdat ik stennis begon te schoppen…. Man o man, koop ik altijd daar mijn fietsen incl. Onderhoud……. Heb ook geen fooi in de werkplaatspot gedaan nadat de monteur moeilijk begon te doen en praat je over een fiets van 3450 euro in aanschaf….
Ja, en behoorlijk vanwege het feit dat ik daar vele duizenden euro’s achtergelaten heb…en ik de rekening gekregen heb met het bedrag….uitleg was ook eens fuzzy zo van het stond in het systeem..Je schopt stennis over 2.50 Euro?
Dat jij als goedbetaalde tweeverdiener niet om 2,50 geeft snap ik, maar wij arme pensionado’s moeten elk dubbeltje omdraaienJe schopt stennis over 2.50 Euro?
Dat jij als goedbetaalde tweeverdiener niet om 2,50 geeft snap ik, maar wij arme pensionado’s moeten elk dubbeltje omdraaien.
Dat jij als goedbetaalde tweeverdiener niet om 2,50 geeft snap ik, maar wij arme pensionado’s moeten elk dubbeltje omdraaien.
Dat jij nou niet van schaamte door de grond zakt.Dat jij als goedbetaalde tweeverdiener niet om 2,50 geeft snap ik, maar wij arme pensionado’s moeten elk dubbeltje omdraaien.
Dat dusLaat staan een dure motor kunnen kopen
Dan zullen de onderburen wel opkijkenDat jij nou niet van schaamte door de grond zakt.
Dan zullen de onderburen wel opkijken.
De mijne was een tweedehandse in het lagere segment , maar er stond beneden in de showroom een groene M uitvoering, die kan ik niet betalen….ondanks dat cryptomunten vooralsnog goed gaan…Laat staan een dure motor kunnen kopen
HerkenbaarDe mijne was een tweedehandse in het lagere segment , maar er stond beneden in de showroom een groene M uitvoering, die kan ik niet betalen….ondanks dat cryptomunten vooralsnog goed gaan…
Een groene M, dat is de 50th anniversary uitvoering van de 1e M1000RR (model 2022).De mijne was een tweedehandse in het lagere segment , maar er stond beneden in de showroom een groene M uitvoering, die kan ik niet betalen….ondanks dat cryptomunten vooralsnog goed gaan…
Ze hadden nu een orange staan….en in dezelfde kleurstelling een M3 vierwieler spuuglelijk vind ik zelf.Een groene M, dat is de 50th anniversary uitvoering van de 1e M1000RR (model 2022).
Om on topic te blijven.
Er komt waarschijnlijk een doorstart onder de vlag van FC moto.
Nouja, zullen we maar ophouden met dollen….
Een groene M, dat is de 50th anniversary uitvoering van de 1e M1000RR (model 2022).
Bittere ernst,jonguhNouja, zullen we maar ophouden met dollen….
Verkeerde topic….Bittere ernst,jonguh
is volgens mij niet eens dat, ze gebruiken de wunderlich pers om wat eigen omzet te realizeren aan nul kostenGoed he, hoe die Chinezen kopiëren, zelfs merknamen zijn niet heilig.
Ach, mijn oude directeur schreef "te berekenen verliezen" onder de naam van de debiteur voor de volgende keer.Je schopt stennis over 2.50 Euro?
Cliches over vrekkige belgen en in het bijzonder Antwerpenaren met een apart mutsje zijn ook al eeuwen oud, dus wat dat betrefd kunnen we elkaar naar de kroon steken...Alle cliches overgierigezuinige Nederlanders weer mooi bevestigd