Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Chromeburner failliet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kek
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
Ik heb er wel redelijk zicht op, het is mijn branche..... het is inderdaad product(groep) afhankelijk en uiteraard van de afnamevolumes. Maar meer dan 40% zit er echt niet op. En hoe duurder de producten, hoe lager het kortingspercentage.

Je schopt stennis over 2.50 Euro?

Je schopt stennis over 2.50 Euro?
Ja, en behoorlijk vanwege het feit dat ik daar vele duizenden euro’s achtergelaten heb…en ik de rekening gekregen heb met het bedrag….uitleg was ook eens fuzzy zo van het stond in het systeem.. en het was de tweede keer dat ze mij het flikten mbt het bedrag, dus ze waren al eerder bij de eerste beurt door mij teruggefloten.

Bovendien, fietsketting was niet eens gesmeerd, en derailleur niet schoongemaakt….wat voor fietsonderhoud is dat dan vroeg ik….kortom, afraffelen en dokken…niet dus.

Kortom, heb je aan mij de verkeerde….zal mij die 2,50 boeien maar het totale plaatje klopt niet….

Dat jij als goedbetaalde tweeverdiener niet om 2,50 geeft snap ik, maar wij arme pensionado’s moeten elk dubbeltje omdraaien .

Daarom heb ik Ripple cryptomunten, van de week zomaar 1000 euro erbij…. Maar die fietsenmaker hoeft dat ook niet te weten… Bovendien moet hij mij niet belazeren mbt onderhoud, tijdens het gesprek vraagt ook of ik weet hoe je een ketting kunt smeren. Heb hem direct erop gewezen of zijn motor, triumph die achterin de hoek stond ook een ketting heeft en onderhoud nodig had…. Maar je zult snappen dat hij het niet redde en ik die extra 2,50 niet betaald heb…

Laat staan een dure motor kunnen kopen
De mijne was een tweedehandse in het lagere segment , maar er stond beneden in de showroom een groene M uitvoering, die kan ik niet betalen….ondanks dat cryptomunten vooralsnog goed gaan…

De mijne was een tweedehandse in het lagere segment , maar er stond beneden in de showroom een groene M uitvoering, die kan ik niet betalen….ondanks dat cryptomunten vooralsnog goed gaan…
Herkenbaar

Een groene M, dat is de 50th anniversary uitvoering van de 1e M1000RR (model 2022).