Chromeburner failliet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kek
  • Startdatum Startdatum
  • Featured

Kek

MF veteraan
Donateur
Lid geworden
7 okt 2021
Waarderingsscore
1.632

Best wel een bekende naam, al sta ik er ook weer niet heel erg van te kijken, de paar keer dat ik er was was het ook niet echt superdruk...
Wel jammer

Wtf 😳
Zaterdag nog geweest.

Ik ben er van het voorjaar ook een keer geweest en toen was het de opening van het seizoen ofzo, toen was het wel echt kneiter druk.

Kende het al eerder van Zone212 destijds nog in Waalwijk voor mijn leren pak en eerder dit jaar nog even langsgeweest bij de huidige locatie voor nieuwe all weather combo. Jammer, het was een prima shop.

Altijd goedkoper aanbieden als iedere andere webshop is dus niet heel goed voor het bestaansrecht van je winkel.

Blijkbaar niet, of te kleine marges te hoge kosten noem maar op.

Nou, dit was echt wel een grote naam met een ruim assortiment had ik het idee.
Maar nog geen gelegenheid gehad.
Hoeft dus ook niet meer. -O-

😱
Pas nog geweest, paar weken geleden.
Wat mij wel was opgevallen was het ongeïnteresseerde personeel.
Dat verklaart een en ander.
Zaterdag stonden er 2 jonge jochies waarvan het op mij overkwam alsof ze zelf nog niet eens een rijbewijs hadden.
Op zich hoeft dat geen probleem te zijn maar ze waren drukker met hun telefoon en met elkaar lullen dan met de klanten.
Op zich vind ik dat niet eens erg want ik kijk gewoon een beetje rond maar gewoon even goedemiddag zeggen is toch wel het minste wat je kunt/moet doen in een winkel.

bekent? Nooit van gehoord, tijdens google zoek opdrachten nooit gezien...hebben ze wel genoeg reclame gemaakt vroeger?
Ze hebben volgens mij wel meerdere rijders gesponsord. Zelf overigens nooit wat bij besteld.

1728426798903.webp

Op de site nieuws motor.nl sponsorden zij de podcast.

^^ Die podcast luisterde ik wel eens. Ben benieuwd wat daarmee gaat gebeuren.

Podcast was ik ook wel een vaste luisteraar van. Benieuwd wat daar mee gaat gebeuren.

Benieuwd of ze een doorstart gaan maken onder een andere naam. Of dat de spullen worden opgekocht door een ander.

Anders komt er wellicht wel een uitverkoop.

Pff, net vorige week nog een paar bijpassende handschoenen bij mij Bering pak gekocht via de webshop. Kosten normaal 79, waren ineens in de uitverkoop voor 40. Heb ze netjes gekregen. Net op tijd dus...

😱
Pas nog geweest, paar weken geleden.
Wat mij wel was opgevallen was het ongeïnteresseerde personeel.
Dat verklaart een en ander.
Zo was het voorheen zeker niet, juist elke keer goed geholpen, maar ook met rust gelaten als ik geen hulp nodig had.
De slinkende voorraad heeft mij naar andere winkels geloodst.

Joh. Van de zomer nog een jas besteld, ze hebben altijd goeie prijzen, misschien iets te goed.

Vooral naar voor de eigenaar en ook de mensen die er werken.

Jeetje, zonde zeg. Ik wilde er zaterdag nog even langs voor een nieuwe helm maar dat hoeft dus niet meer.

Jammer, alweer eentje minder. Heb er wel eens het een en ander gekocht.

Altijd jammer zoiets.
Toch was mij wel opgevallen, dat ondanks een prachtige shop, dat het nooit erg druk was.

Na mijn crash in Hongarije, heb ik diverse spullen die vervangen moeten gaan worden.
Onderweg naar mijn vriendin kom ik (op de snelweg) altijd langs deze winkel.
Mijn plannen voor een bezoek, gaan nu niet veel nut meer hebben. Of komt er alsnog een doorstart..................................?

Hier een mooi stukje hoe één en ander heeft kunnen ontstaan:

Als ik zo lees hoe een gigantische onderneming dit eigenlijk was, met in de glorie jaren een jaaromzet van 34 miljoen, dan kan het toch niet anders dan dat er nog een doorstart komt.
Lijkt mij dat je de buitenlandse winkels wel kunt verkopen en in afgeslankte vorm verder kunt.

Las trouwens op motor.nl (Facebook) dat de podcast gewoon blijft bestaan en door gaat.

Terug
Bovenaan Onderaan