CFMoto MT-X

• Onderwerp starter Onderwerp starter Heipaal
  • Startdatum Startdatum
  • Featured

Heipaal

MF veteraan
Lid geworden
13 aug 2008
Waarderingsscore
296

CFMOTO introduceert hun eerste volwaardige avontuurlijke motorfiets met serieuze offroad capaciteiten: de MT-X. Deze motor is gebaseerd op het bestaande MT 800-platform van CFMOTO, dat weer is afgeleid van KTM’s LC8c-platform.

De MT-X onderscheidt zich met een 21-inch voorwiel, 240 mm grondspeling en een krachtige 799cc tweecilinder. Het gestroomlijnde ontwerp omvat opvallende kleuropties, een 7-inch TFT-scherm en een slanke kuipruit.

Rijders kunnen genieten van een 22,5 liter brandstoftank, comfortabel rally-zadel, geavanceerde elektronica met drie rijmodi en cruise control. Rijhulpmiddelen zoals een slipperkoppeling, ABS, quick shifter en traction control zorgen voor veiligheid en rijplezier.

CFMOTOs-avontuurlijke-MT-X-debuteert-00.jpg

H2V6206+copy.jpeg

091707567-2c394bf5-a1f5-4df8-b155-edc99c6a9b2e.jpg

Hij staat ook op de CF-Moto site nu:
De demo komt in Februari volgens Goedhart!

Laatst bewerkt:
:^ A lot more ready to race.

Mooi ding! Benieuwd hoe het vooraanzicht is, lijkt ook van die hangwangen te hebben net als mijn 890Adv. Die inderdaad wel wat cosmetische upgrades nodig had voordat 'ie toonbaar werdt.

Ik vind die concept BMW F450GS wel mooi.. Misschien ook wat voor jou?
Ik zat er net nog aan te denken die nog even op te zoeken wat het is. :Y
Twee jaar geleden de kleine GS verkocht en begin hem de afgelopen week te missen.
Maar iets meer is wel zo fijn dacht ik tegelijk. :t

Heb er nog een reserve set wielen voor. Grappig als dat past.

Jij zegt concept.. dat is dan weer jammer. :+

Hebben die CF-Moto's eigenlijk de zelfde nokas problemen als de KTM's?

Kleurstelling kan mij niet bekoren, beetje jaren '90 kleuren, ben wel benieuwd naar andere kleuren. Verder wel mooi strak en eigentijds gelijnd.

Stickersetje voor 200 euro doet een hoop :P

Niet nodig gelukkig. Hij komt er ook in andere kleurstellingen.

Terug
Bovenaan Onderaan