Central Classic beurs houten

Mee eens. Echt het ouderwetse Vehikel gevoel. Lekker met zwarte klauwen grabbelen in de bakken en kwijlen langs de prachtige gerestaureerde fietsen. Ik ga ook weer denk ik.
 
Ik ga er ook heen, vorig jaar heb ik er genoten. En leuk onderdelen gekocht voor mijn z650, inderdaad wat vroeger Vehikel was.
 
Ik ben geweest , als je brommer rijdt zal het wel leuk zijn
Maar in het gedeelte waar de motoren stonden was het een beetje leeg
En begrijp ook niet waarom niemand op het idee komt om met een stand met goed gereedschap te komen
Gruwelijk veel pisbakken spul te koop
 
Brommers nemen inderdaad een grote plaats in, pisbak gereedschap voor eenmalig gebruik ook ja.
Toch wel leuk spul gezien, mv’tjes, gs1000S , zo’n Yamaha special (volgens mij 750 turbo, maar zit niet zo in de yammies) wat bmw’s.

Maar allemaggisch wat druk, was er zo rond 11 uur, auto stond 15min verderop :X volgende keer in de middag gaan....

Verders wat bekenden gezien en gesproken, broodje kroket naar binnen gewerkt, jup volgend jaar weer :t
 
Ik heb het toch maar overgeslagen. Weer was nog aardig slecht vanochtend, alles nog wit en mistig, en ik zat eigenlijk wel best bij de kachel binnen. Volgend jaar misschien.
 
Leuke beurs maar......

Als je met de auto gaat, zorg ervoor dat ALLES van waarde eruit is, dat je kentekenplaten met locktite vastgezet zijn.
Er worden daar ieder jaar tientallen auto's opengebroken, ramen uitgeslagen, kentekenplaten gejat.
Ik ga er uitsluitend op de motor naar toe, ik waag mijn auto er niet meer aan daar.

Vooral op de grote parkeerplaats achter het restaurant is het doorlopend prijs!
 
Leuke beurs maar......

Als je met de auto gaat, zorg ervoor dat ALLES van waarde eruit is, dat je kentekenplaten met locktite vastgezet zijn.
Er worden daar ieder jaar tientallen auto's opengebroken, ramen uitgeslagen, kentekenplaten gejat.
Ik ga er uitsluitend op de motor naar toe, ik waag mijn auto er niet meer aan daar.

Vooral op de grote parkeerplaats achter het restaurant is het doorlopend prijs!

Serieus :?, dus je kunt je auto beter in de Bijlmer zetten en met de trein gaan ?

Oh wacht, heb je het over houten of raerd?

Houten geen probleem.... auto staat al jaren ergens waar een plekkie vrij is...
 
Ik heb drie jaar op rij door de uitgeslagen ramen mogen banjeren, heel wat auto's gezien waar de kentekenplaten van gejat waren. Bij het wokrestaurant is het ook schering en inslag.
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zet mijn auto daar niet meer neer.

En ik heb het inderdaad over houten, mijn collega die op het fort bij het hemeltje werkt vind massa's gedumpte tasjes, jasjes etc etc. De politie doet niks dus John doet zijn best om de gedupeerden te achterhalen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan