(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren aardig wat MF'ers gespot bij de TT in assen, hieronder wat foto's.

Zoek jezelf terug :P
full


De laatste persoon in deze Rij stond bij een MF bestickerde motor
full


De KTM met koffers die ook hierboven al is gespot (op het grasveldje)
full


En deze meneer nog
full


En achterin op het grasveld nog een meneer die net zijn motor parkeerde met een groep van 5 geloof ik, nog geprobeerd een foto te maken maar waarom deze zo enorm slecht is en ik enkel je stickerloze (vrienden?) op de foto heb?
full



GESPOT :)
 
Gespot op parkeerplaats bij Tankstation bij A28. Blauw witte BMW sportmotor. Ik was dus met de rode Civic hatchback en je gaf aan net 4 dagen TT te hebben gehad. :-)
Wij maar eentje, gister.
 
2 spotjes vanmiddag vanuit de file.


Rond 17.00 op de N44 (Rijksstraatweg) bij Wassenaar kwam je tussen de file door: MZ-56-X*.
Kon alleen zien dat je volgens mij een donkerblauwe motor had. Volgens de RDW een Suzuki GSX-R750. Ik zat helaas in koekblik (Mét sticker). Geen foto van je kunnen maken, ging te snel.



Daarna tussen 17.00 en 17:30 in Wassenaar een Kawasaki Z1000, MN-D*-6* Je gaf eerst in de file op de rotonde voorrang aan een rode vrachtwagen, daarna reed ik nog een tijdje als 2e achter je, totdat je bij Duinrell de file voorbij kon.
Fotooooo:

24whrmv.jpg
 
Gespot een Bmw Geloof een 1200er met rood neusje
en 2 zilvere koffers,

Voorbeeld motor :
b1ywc4ia4iqgx.jpg


Je reed Gister avond vanaf industrie langs de mac en je ging rechts bij het stoplicht na Houten / Nieuwegein kon zo snel niet je Kenteken noteren,

ik was lopend dus vandaar haha

Herken je jezelf ?
Je bent gespot *O* :W
 
Laatst bewerkt:
Vanavond rond 20:25 op de A28 bij afrit Staphorst een donkere motor gespot met duo. Wij gingen de afslag af dus foto lukte zo snel niet. Volgens mij had de duo een lichte helm en begon het kenteken met MT.
Beetje vage spot, maar oké -O-
 
Vanochtend, 28-06, in Utrecht op de Kardinaal de Jong weg voor de rondende.

Ik had oordopjes in dus verstond je niet goed, ja ik rij er elke dag. :W
 
Gespot op parkeerplaats bij Tankstation bij A28. Blauw witte BMW sportmotor. Ik was dus met de rode Civic hatchback en je gaf aan net 4 dagen TT te hebben gehad. :-)
Wij maar eentje, gister.

Werd wel aangesproken door iemand met een rode honda civic hatchback.
En mijn motor is Blauw wit alleen geen BMW maar een Honda CBR600f :)
full
 
In de TT-file vanaf Assen op de A28 meerdere MF'ers gespot, niet allemaal onthouden helaas.

Mijn kinderen op de achterbank de opdracht gegeven foto's te maken van MF'ers maar de vraag is in hoeverre je dat van twee vijf-jarigen kunt verwachten _O-

In ieder geval één MF'er op de vluchtstrook zien staan met twee andere motoren, als ik gok was het een grijze Suzuki. Ergens rond hectometerpaaltje 150 (??).

En dan twee fotospotjes:
mijn zoontje spotte en fotografeerde deze:
[afbeelding]

mijn dochtertje deze:
[afbeelding]


Eerste foto was ik! Dank voor de spot !! :+
 
Vanmorgen rond 07:45 op de A4 bij Schiedam van Noord naar Zuid, richting A15: jij kwam op een zwarte naked met dubbele (hoge) uitlaten uit de rechter tunnelbuis en wisselde van baan naar links, ik kwam van links en moest naar rechts. Gebaarde nog dat ik je sticker zag maar geen idee of dat is overgekomen.
 
iemand met een Gele Triumph (gok een speed iets) momenteel door CH?
Je reed wel heel voorzichtig, richting Geneve, ik reed stuk sneller in blik,
*O* hee een Nederlander, in mijn enthousiasme niet gezien of je wel een stikker hebt.
kom ze maar heel zelden tegen die Nederlanders, de 2e in 3 jaar.
 
Zojuist rond 17:30 een rijder in camokledij op een rode kawasaki gpz 500 s gespot op de Schipholweg, Haarlem in.
Altijd matig, als iemand achter je staat te toeteren en te wijzen naar je motor, hahaha! :+
 
Vanmorgen rond 07:45 op de A4 bij Schiedam van Noord naar Zuid, richting A15: jij kwam op een zwarte naked met dubbele (hoge) uitlaten uit de rechter tunnelbuis en wisselde van baan naar links, ik kwam van links en moest naar rechts. Gebaarde nog dat ik je sticker zag maar geen idee of dat is overgekomen.


he leuk, ja hoor ik zag het, vond het wel kicke was alweer een tijdje terug dat ik weer eens een sticker zag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan