(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag om 12.30 op de ring van Alkmaar vanuit Heerhugowaard.
Een groepje motoren waarvan een Kawasaki z(800?) met sticker, ik reed in de auto voor jullie.
 
Vanmorgen 11:15 motor met ZIJSPAN gespot op de A12 thv Utrecht.

Volgens mij was je aan het bumperkleven bij een vrachtwagen :-) , en links van je reed ook al een vrachtwagen, dus ik zag geen kans om je zichtbaar te groeten.
 
Honda CB600 MS-GG-93 bij de KTM Demo dag bij Premium Motors in Apeldoorn :W
2va055v.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vandaag gespot bij de VRO Bochten bij de Politieacademie
Een witte HONDA ML-**89.
Je zat in een andere groepje dan BigBen en ik. :W
 
Vanmorgen 11:15 motor met ZIJSPAN gespot op de A12 thv Utrecht.

Volgens mij was je aan het bumperkleven bij een vrachtwagen :-) , en links van je reed ook al een vrachtwagen, dus ik zag geen kans om je zichtbaar te groeten.
Doe eens een merk en een kleur? Er is dit weekend een MF zijspantreffen in Genemuiden, er zijn minstens vier zijspannen uit het zuiden die kant op gegaan.
 
Ongeveer 10 minuten geleden in Hengelo een rode Yamaha met bijrijdster bij het stoplicht bij Frans op de Bult. Ik zat achter je op de zwarte motor die samen met je via de slingerweg richting Deurningen reed. :W
 
Laatst bewerkt:
Ronde 17:00 uur een spotje in Purmerend, vlak bij de Wherevogels (voetbalveld) aan de Westerweg. Heb het kenteken niet goed kunnen zien, maar je reed in ieder geval op een zwarte naked bike.
 
Zojuist op de Havenweg (aan de Berghaven) in Hoek van Holland;

Een rode Yamaha Fazer met topkoffer gespot, achter je reed een zilvergrijs met blauwe Yamaha FZ (?) zonder sticker.

Ik kwam net aanleggen met ons vaartuig, je reed richting de Stena Line.

Bij deze gespot :W
 
Laatst bewerkt:
Gisteren een 10 a 15 mf-ers @ mini ritje Brabant (verzamelpunt Bavel).
 
Ronde 17:00 uur een spotje in Purmerend, vlak bij de Wherevogels (voetbalveld) aan de Westerweg. Heb het kenteken niet goed kunnen zien, maar je reed in ieder geval op een zwarte naked bike.

Daar reed ik op mijn zwarte Z750 rond vijf uur, gevolgd door een BMW GS. Could have been me!
 
Vandaag rode motor op de A20 rond 9:05, jij nam afslag 13...

Ik reed met mijn groene Kawasaki op de baan rechtdoor, toeterde en stak mijn duim op. Jij zwaaide terug....

Wie o wie ?
 
Gisteren 3 april 2016 !

Een rood blauw en wit kleurige motor, leek mij een 'wat oudere' honda cbr !
Reed met zonnebril over het kruispunt vlakbij sontplein richting umcg.

Tijdstip was rond de klok van half 6 :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan