Vanmiddag rond half vijf in winkelcentrum Leidschenveen twee oranje Kawa's MT-NN-**, één met sticker. Ik was met kind en vrouw voor wat boodschappen op de trapfiets en riep nog gespot en even later voor de Etos een groet.
Ja inderdaad.....denk little evil + consorten
Vanochtend rond een uur of 8 half 9 op de A8 iets voorbij zaandam.
Werd ingehaald door donker blauwe BMW met sticker.
Wie o Wie!
Sander
Uurtje geleden op de kennemerstraatweg in heiloo. Een Zwarte SV oud model. Ik reed op die witte. Zat eerder te bedenken dat het toeval is dat je daar met 2 SV's voor het stoplicht staat totdat jij gespot riep. Dat had ik helemaal niet meer verwacht tijdens de laatste 2 kilometer naar me vader toe.
Uurtje geleden op de kennemerstraatweg in heiloo. Een Zwarte SV oud model. Ik reed op die witte. Zat eerder te bedenken dat het toeval is dat je daar met 2 SV's voor het stoplicht staat totdat jij gespot riep. Dat had ik helemaal niet meer verwacht tijdens de laatste 2 kilometer naar me vader toe.
Voel me niet aangesproken, als kawa kenner hoor je te weten dat ik een 98 model heb, 00-02 model is met die andere voorkantWanneer: vandaag
Waar: Bakker motoren Zwanenburg
Wat: Vanmiddag groene ninja ('01?) met heel lelijke roze 'ninja' sticker op kont
Tijgertje! doet een spot:
waar ? in heiloo op de kennemerstraatweg
Een gele renault megane coupe
der reed een oude dame in, dus wie zijn moeder of oma heb ik gespot
nee dat zeg ikOh dat riep hij?
Zeg ff hallo volgende keer
Om 2100 uur gespot op het Industrieterrein in Kampen:
Een groene ZX6. Jij was lekker rondjes aan het rijden daat (kd-training????)
Wie -oh- wie???
denk guppievoer op de motor van zijn zus
als ie een blauwe helm op had ken het niet missen !
tevens een spotje vanmiddag
waar ? in heiloo op de kennemerstraatweg
Een gele renault megane coupe
der reed een oude dame in, dus wie zijn moeder of oma heb ik gespot
jah was lekker beetje aan sturen
Ben voor eerste keer gespot(verstond je eerst niet ) d8 dat je het over me achterband ofzo had en toen ik keek motor uit balans
Thnx vor hulp nog .. gelukkig heeft die de grond niet geraakt .. hij hing nog tegen me laarzen, pak aan
haha toen ik het las dacht ik nog het zal toch niet die gast van apeldoorn zijn.. maar toch :p
@ rikB
Ik hoop niet dat je het erg vind dat ik me de eerst volgende 10 km me de tranen in de ogen heb gelachen..........
jah was lekker beetje aan sturen
Ben voor eerste keer gespot(verstond je eerst niet ) d8 dat je het over me achterband ofzo had en toen ik keek motor uit balans
Thnx vor hulp nog .. gelukkig heeft die de grond niet geraakt .. hij hing nog tegen me laarzen, pak aan
90% kans dat het Santanos was (groene 2003, zwarte helm met donker vizier), had even daarvoor met hem gereden, en ik moest er een paar afslagen eerder af...Vandaag om 16.50 op de A9, een groene ZX6-R gespot, berijder in dito groen Arlen ness pak.
Dit was ter hoogte van afslag S112 (Gaasperdam etc)
Ik hoop niet dat je het erg vind dat ik me de eerst volgende 10 km me de tranen in de ogen heb gelachen..........
Succes met de kd's............ Tip: Niet alleen je knie uitsteken maar er ook een beetje naast hangen..........