Eeen gifgroene kawa Z1000 op de Leenderweg, Eindhoven, vandaag om 16.50 (ik liep naar de supermarkt). Je reed richting snelweg
Edit:
Ow en er zat een onderkuip op...
ik zit net door het Z topic te browsen, de enige die voldoet is Adjuh, dus...
Yep; dat was ik; thanks!
Was overigens frisjes vanmorgen; was ik niet op gekleed!
sterves oud
Werk je in Eindhoven (lees, rij je hier altijd langs?)
Werk inderdaad in Eindhoven (Stratumsedijk)
(Ben mooi weer rijder; ga meestal trouwens met koekblik)
Levensgevaarlijk dat spotten!
Eerst wordt ik op A10 Noord in de file lekker opgejaagd, lekker knallen langs die auto's, blijkt het een MF-er te zijn die ff gespot wilde roepen
Geen idee trouwens wat voor brommer je reed, had in ieder geval 2 lekkere dikke zijkoffers
Het was een BMW R1200ST.
Ik moest moeite doen om je aandacht te trekken
Maar de volhouder wint
Normaal rijd ik niet zo door de file daar ben ik te breed voor maar zo vaak zie ik dat stickertje niet voor me in de file
Gespot 14 september:
In Ommen rond 18:30 uur op de brug over de Vecht richting Eckelenkamp. Geel met grijze Thundercat (dacht ik). De bestuurder had een geel hesje aan en op de voorkant van de motor zat een sticker. Ik denk dat de bestuurder verkeersregelaar o.i.d. was.
Was dat niet de Diversion 1300 van drsRob? Geen idee wat die daar zou moeten doen, maar je beschrijving lijkt aardig te kloppen.gespot
bij motoport hillegom voor de deur een [bYamaha ]XJR12/1300\[/b] met kuip en
koffers.
Ik was heel even binnengelopen.. maar weinig mensen tegengekomen
Was dat niet de Diversion 1300 van drsRob? Geen idee wat die daar zou moeten doen, maar je beschrijving lijkt aardig te kloppen.
Dat was mijn motor. Ik werk daar nu. We zijn een beetje onderbezet door vakanties.gespot
bij motoport hillegom voor de deur een [bYamaha ]XJR12/1300\[/b] met kuip en
koffers.
Ik was heel even binnengelopen.. maar weinig mensen tegengekomen
Er stond inderdaad diversion op de kuip. Ik wist niet dat je daar werkte..Dat was mijn motor. Ik werk daar nu. We zijn een beetje onderbezet door vakanties.
Ik vermoed dat ik je naar buiten heb zien lopen: leren pak, zilver/wit(/groen?) met helm in hoes over de schouder?
Waarschijnlijk heb ik je wel op de foto, maar niet herkend als MF-er
vreemd dat ie zelf nog niks heeft gemeld maar vanmorgen stond er naast mij (groene zx9r) als enige 2 motoren in het fietsenhok naast de wapenkamer op Willemsoord een blauwe R1 gestalt. Bij deze gespot en oh ja..eergisteren stond je achter me met die rode mille ertussen
waar werk jij???