Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (21)

Status
Niet open voor verdere reacties.
gespot bij het winkel centrum Amstelplein in uithoorn rood wit R1 denk uit 1999 of 2000
Kenteken MZ-*3-KK
Ik stond bij Bart Smit te zagen voor de deur
je keek me nog aan, wilde nog gespot zeggen maar dacht ik meld het zo wel even

groetjes r6-je

Stumoto gespot

Ik hoorde via via dat de a8 afgesloten was, of het zo was of niet dat weet ik niet, maar ben maar binnendoor gegaan.
was het toch nog ergens goed voor

Laatst bewerkt:
Levensgevaarlijk dat spotten!

Eerst wordt ik op A10 Noord in de file lekker opgejaagd, lekker knallen langs die auto's, blijkt het een MF-er te zijn die ff gespot wilde roepen
Geen idee trouwens wat voor brommer je reed, had in ieder geval 2 lekkere dikke zijkoffers

En minuut later bij afslag Oostzaan richting Zaandam zie ik Klompmeister voorbij rijden, dit maal maar even door rood gegaan om even gedag te zeggen Zo een lege Torbeckeweg blijft heerlijk

Maar vandaar dat het zo druk was dus, was wel een ongeval op de A8.

Laatst bewerkt:
Gespot 14 september:

In Ommen rond 18:30 uur op de brug over de Vecht richting Eckelenkamp. Geel met grijze Thundercat (dacht ik). De bestuurder had een geel hesje aan en op de voorkant van de motor zat een sticker. Ik denk dat de bestuurder verkeersregelaar o.i.d. was.

Yep; dat was ik; thanks!
(Goed op de details gelet, trouwens!)
Was overigens frisjes vanmorgen; was ik niet op gekleed!

Laatst bewerkt:
Werk inderdaad in Eindhoven (Stratumsedijk)
(Ben mooi weer rijder; ga meestal trouwens met koekblik)

Ik ga met de fiets naar mijn werk (leenderweg -> daf is maar 3 km) tegen de tijd dat ik mijn pak aan heb ben ik er al met de fiets.

Want ik heb je wel eens vaker voorbij zien kachelen dacht ik.

@Adjuh: topic is mijn werkgever

Laatst bewerkt:

Het was een BMW R1200ST.

Ik moest moeite doen om je aandacht te trekken
Maar de volhouder wint

Normaal rijd ik niet zo door de file daar ben ik te breed voor maar zo vaak zie ik dat stickertje niet voor me in de file

Het was een BMW R1200ST.

Ik moest moeite doen om je aandacht te trekken
Maar de volhouder wint

Normaal rijd ik niet zo door de file daar ben ik te breed voor maar zo vaak zie ik dat stickertje niet voor me in de file

Hahaha, respect hoor met die kofferbak achterop!

Heeey nog een Ommenaar

Ik vermoed dat je solidsjakie gespot hebt. Kijk ook eens in het Hardenbergtopic zou ik zeggen

Motorrijders omgeving Hardenberg?

gespot

bij motoport hillegom voor de deur een [bYamaha ]XJR12/1300\[/b] met kuip en
koffers.

Ik was heel even binnengelopen.. maar weinig mensen tegengekomen
Was dat niet de Diversion 1300 van drsRob? Geen idee wat die daar zou moeten doen, maar je beschrijving lijkt aardig te kloppen.

Op zolder vandaag,
Je had een CBR 600 F,
We hebben nog gepraat, ik stond bij die man die zijn R1 in de puin had gereden

A1 Amsterdam-Amersfoort tussen de file's door een R1 en later een RSV.

gespot

bij motoport hillegom voor de deur een [bYamaha ]XJR12/1300\[/b] met kuip en
koffers.

Ik was heel even binnengelopen.. maar weinig mensen tegengekomen
Dat was mijn motor. Ik werk daar nu. We zijn een beetje onderbezet door vakanties.

Ik vermoed dat ik je naar buiten heb zien lopen: leren pak, zilver/wit(/groen?) met helm in hoes over de schouder?

Vandaag rond kwart over 3 op de stichtse brug een zilveren motor met berijder met zilveren helm. Ik was bijrijder in een Audi a4 station, en was te laat om te zien wat voor motor het was, leek op een tourder.

Vanmiddag op het Haantje te Rijswijk rond 16:15. Een grijs zwarte Yamaha. Ik kwam naast je staan en tikte je aan en zei " gespot" Ik dacht eerst dat je schrok. We draaien samen de weg op naar Delft en toen zei jij dat je mij terug gespot had. Wie is u?

edit: tiepvauth

Laatst bewerkt:
Dat was mijn motor. Ik werk daar nu. We zijn een beetje onderbezet door vakanties.

Ik vermoed dat ik je naar buiten heb zien lopen: leren pak, zilver/wit(/groen?) met helm in hoes over de schouder?
Er stond inderdaad diversion op de kuip. Ik wist niet dat je daar werkte..

Ik heb wel een zwart/grijs/dainese pak en een helm zoals mijn avatar, had ik niet over mijn schouder dus was vast een ander ik was op de SV

vreemd dat ie zelf nog niks heeft gemeld maar vanmorgen stond er naast mij (groene zx9r) als enige 2 motoren in het fietsenhok naast de wapenkamer op Willemsoord een blauwe R1 gestalt. Bij deze gespot en oh ja..eergisteren stond je achter me met die rode mille ertussen

waar werk jij???

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk heb ik je wel op de foto, maar niet herkend als MF-er

No offence! Als ik nou eens wist hoe ik jou moest herkennen, kom ik het volgend seizoen "een handje" geven.

Helaas is het seizoen nu een beetje afgelopen, dus ik wens je alvast fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar...

Ik heb al een tijdje niemand meer gespot. Zal toch beter moeten opletten dan

Hee KawaMaup

Was maandag nog naar de Mercuur gekomen, maar je was er niet,
en de rest van de week, had ik het druk (voor het eerst)

van wie is die R1???

Status
Niet open voor verdere reacties.