Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (11)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gespot!!!!

Gisteravond rond 21.15 op de de A10 tot en beneden aan de afslag van afslag Zeeburg/Artis. Motor was geloof ik rood maar merke n zo kon ik niet zien.
Heb je vaak genoeg duidelijk gemaakt dat je gespot was maar volgens mijn bgreep je het op het einde nog niet

Heee, het was ikke! Ja ik begreep je gelijk hoor, op de A10 al. Bij het stoplicht duurde het even voor ik in de gaten had dat jullie daar ook weer stonden (en ik controleerde voor de zekerheid even of mijn achterlicht het wel deed). Maar ik had een beetje haast, anders was ik zelfs nog wel ff teruggekeerd naar het Kriterion tanksstation waar jullie heen gingen.

Dank voor de (zeldzame) A10 spot

[me]Ondertussen doet MF nogal raar...[/me]

Ik zag vanochtend in de door mij zo geliefde spits op de rand A4/A10 een donkerrde ZZR(??) met MF-sticker. Wie o wie?

Ik reed vrolijk door en had hem al vrij rap ingehaald bij het stuk waar de A4 in de A10 overgaat en er een baan afsnoept.

Dat was ik! Eindelijk gespot!

Was onderweg van Schiedam naar Naarden om uit te vogelen hoe lang ik er dalijk over ga doen naar mijn nieuwe job.

Volgens mij zwaaide je nog naar achteren

En ik vond gistermiddag nog een briefje onder mijn ruitje.

Thnx Sabremaniac!

Woon jij in de buurt dan of liep je per ongeluk te verdwalen?

3 stuks:

Wat: Yamaha XT
Waar: Rustenburgerstraat, Amsterdam
Hoelaat: 08.00

Wat: Suzuki Gsx-r 750
Waar: Weteringschans, Amsterdam
Hoelaat: 09.30

Wat: kawasaki Zxr 400(?)
Waar: Haarlemmerweg, Amsterdam
Hoelaat: 11.30

laatst bij jurgen van dijk een knalblauwe mlackbird gesignaleerd, in de showroom. wie?

een rode zx7r
vrijdag om 15:10 op de kruising van de Molenlaan en de van Beethovenlaan
in Rotterdam natuurlijk
zag je alleen helaas te laat

Laatst bewerkt:
vandaag om 14:30u. op de A13 richting Rotterdam vlak voor de afrit Overschie een blauw/witte Gixxer 600.

Duister persoon gespot bij MotorXtra....rijdende op een groene Hornet, genaamd Kato met diens 'meisje'

en een groene Kawa.

posten gaat weer lekker... ik zag dat tommy-1381 iemand had gespot,kan het alleen niet lezen.....

Tom gespot bij Winkelcentrum Westerkoog...

En terwijl we stonden te praten kwam er nog een wat ouder model wit/blauw/donkerblauwe Suzuki SRAD (600?) voorbij, ook met stickertje... Wie o wie?

Duister persoon gespot bij MotorXtra....rijdende op een groene Hornet, genaamd Kato met diens 'meisje'

en een groene Kawa.

[mf heeft weer kuren ....eerdere post niet aangekomen....]

Net gespot (en teruggespot) in Nijmegen een geel/zwarte thundercat (geloof ik, heb niet echt opgelet ). Ik kwam je tegen net over de brug na een stuk tussen de file door te zijn gereden.
Daarna nog even samen opgereden tot keizer karel, waar jij er een afslag eerder af ging dan ik.

Welke naam mag ik aan deze spot koppelen?

-edit- dubbel

hmm, post staat er wel, maar een pagina "verder" dan waar je heen kan klikken...

Laatst bewerkt:
Vanmiddag rond 15.30 uur bij Safe Zoetermeer een MF-er gespot op een Ducati.
Je reed net het terrein af. Je droeg een witte helm en de achterkant van je pak had een 'tijgerprint'?? Wie o wie?

er klopt echt geen reet meer van MF de laatste tijd...
ik heb hier al vier keer gepost... niks te zien..

mischien nu?

Ligt dat nu aan de database, mijn computer, of worden er heeeeel veel MF'ers dubbel gespot?

Status
Niet open voor verdere reacties.