Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (10)

Status
Niet open voor verdere reacties.
En daar hebben we Onze TAZzz weer.. Op het Heksenwiel in Breda..
We hebben gezellie gekletst en ik zou zeggen tot de volgende keer maar weer...

Groetjes Mo

Bijlage: Onze TAZzz.jpg

Paling1 is gespot in Arnhem, met z'n "nieuwe" KZ700

Nog niet eens een stickertje, en nu al gespot!

Nog gefeliciteerd dan

Dat was me broertjes motor(zxr 400) die hadden we net 30 min geleden gekocht en hij reed achter me in zijn koekblik(heeft nog geen rbw ) dus ik moest ff gassen in die tunnel ,komt idd een bruut geluid uit voor een 25 kwatter

Alleen jammer van die motor rijder die verongelukt was ,hoop dat alles goed is afgelopen.

je mag alleen wel eens een sticker op je koekblik plakken

En daar hebben we Onze TAZzz weer.. Op het Heksenwiel in Breda..
We hebben gezellie gekletst en ik zou zeggen tot de volgende keer maar weer...

Groetjes Mo

He Mo,

Idd gezellig gekletst met jou en Basman. En zolang we boodschappen blijven doen, zullen we elkaar wel blijven zien

Greetzzz

PS Ik heb de vrijheid maar genomen de foto te plaatsen
Eh ff plaatje wegpoetsen

Bijlage: Onze.jpg

Gespot!

Locatie: Breda, Noordelijke Rondweg, stoplicht kruising bij NAC stadion.
Tijd: zal een uurtje of 15u geweest zijn.
Motor: zwarte BMW, normaal ben ik daar niet zo kapot van, deze zag er best leuk uit

Ik stond vooraan bij het stoplicht en je kwam naast me staan en vroeg me of ik ook actief was op het forum vanwege de sticker. Zelf had je er ook eentje dus ik zei nog dan ik deze spot zou melden op 't forum, bij deze!

Ow ja, ik zat op die ZXR 400. 25kw, dus een stoplicht sprintje winnen zit er nog niet in

Gespot! Vanmiddag met Arckira, rond 17:10 uur op 't pontje bij Amerongen..'HertogJan'! + passagier! Schrikken hè

edit: Kom je vanavond nog?: MFFM: Wuf goes op herhaling

Laatst bewerkt:

iidd,hoop dat alles goed is gekomen met die motor rijder, enne sticker op koekblik komt,heb m net een week.Op die andere had ik een sticker.

Vanmiddag bij de total tankstation in Delft op de kruithuisweg. Een rode sp1 en een zwart grijze R1. De R1 had een MF sticker.

Gespot! Vanmiddag met Arckira, rond 17:10 uur op 't pontje bij Amerongen..'HertogJan'! + passagier! Schrikken hè

edit: Kom je vanavond nog?: MFFM: Wuf goes op herhaling

En teruggespot!
Altijd leuk als mensen op de pont "gespot" schreeuwend op je af komen rijden!! Die frikandellen laten we even lopen, morgen vroeg op om de hele middag in het Kurhaus champagne te gaan lurken. Volgende keer hou ik het 'waar is wat te doen' wat beter in de gaten...

Als jij ons kunt beloven dat wij morgen ook sjampanje kunnen lurken in 't Kurhaus, laten wij de frikadellen ook voor wat ze zijn!

Als jij ons kunt beloven dat wij morgen ook sjampanje kunnen lurken in 't Kurhaus, laten wij de frikadellen ook voor wat ze zijn!

Helaas, het is uitverkocht, maar ik zal er een paar op jullie drinken

En maar niet op de motor heen en terug...

Eet smakelijk vanavond!

Vandaag rond 1545 op de A4 van den haag naar a'dam kwam aan mij voorbij een tweetal rijders, waarvan de voorste een sticker had. Achterste rijder keek bezorgd in zijn spiegels na mijn enthousiaste duim en gewijs... ik links erlangs en een toetsenbord type gebaar gemaakt. Dat werd geloof ik wel begrepen door de voorste stuurder. Ik heb eigenlijk helemaal niet op motortype of zo gelet Voorste motor was groen in elk geval.

Ik zat in volgepakt zwart koekblikjejeje (fiat cinqu..) zonder sticker (vindt ma vast niet leuk).

Bij deze dus GESPOT! Wie bent u?

Laatst bewerkt:
Vandaag om 13:15 uur een MF-er gespot in Dordrecht op de Jagerweg. Je ging de richting Cannenburg/Kinkelenburg/Sandenburg op. Je reed behoorlijk hard, dus we hebben niet kunnen zien wat voor motor het was. Wij reden op de fiets in tegengestelde richting met onze baby in de maxicosi achterop.
Wie is dit geweest? Kom je ook uit Sterrenburg??

Martine (ex-MF-er, maar mijn mannetje is nog wel MF-er. Ik heb een sticker in de auto...).

Ok van wie is die Honda chopper bij de bloedbank in Dordrecht?

gespot!

Niels en Girl.
Tussen half 8 en half 11. Was erg gezellig bij jufvrouw tok
Moeten we snel weer een keer doen, maar dan bij gaia ofzo. Lekker vette bek van de spare ribs

Groet rutger29 en motorkat

Was erg gezellig!!!
Prima plan om een keer te herhalen en dan bij gaia ofzo...

PS... al een dag rookvrij!

Gespot om 18.00. Een motor op de vluchtstrook van de A6 ter hoogte van Almere-Stad. Je legde iets uit aan de automobilist die naast je stond....waarschijnlijk.
Kenteken:MY-84-**

Vanmiddag dus ook nog 2 MF-ers gespot op m'n werk....zaten lekker te eten aan tafel toen ik ze lastig kwam vallen

Rood-Witte Thundercat en een Zwarte...eh..ja..monster ofzo (niet echt naar gekeken )

Heb nog ff paar seconden staan praten met jullie, en eerlijk gezegd weet ik niet meer hoe jullie heten

ja zou ik kunnen zijn geweest, ben vandaag in sterrenbuurt geweest , was beetje verdwaald en had benzine over :D,

een matzwarte, rode, witte fzr600 met dubbele koplamp rij ik, zelf zwart/leer gekleed met donkergroene/kunststof jas.

Morge

Dat waren wij X-Ray en cb-edje
Die aandere motor was een cb1000
Je had wel ff beter weer kunnen bestellen voor onze terug reis
Was wel ff leuk om gespot te worden in een restaurant

Ja, je was het inderdaad!

ja zou ik kunnen zijn geweest, ben vandaag in sterrenbuurt geweest , was beetje verdwaald en had benzine over :D,

een matzwarte, rode, witte fzr600 met dubbele koplamp rij ik, zelf zwart/leer gekleed met donkergroene/kunststof jas.

Status
Niet open voor verdere reacties.