(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Dit keer niet, Hugo. Ik sta op een grote opgraving waarbij ik net iets teveel spullen moet meenemen. Volgende keer toch maar een motor met grotere koffers proberen :)
Ahhh ik was niet helemaal zeker aangezien ik op de parkeerplaats stond van buunderkamp. Volgende keer maar weer dan :W
 
Vanmorgen rond 07:25 volgens mij @BigBen gespot op de Slotlaan in Ede. Ik stond in de kleine zwarte Fiesta waar je bij het stoplicht links naast kwam staan.
Een bruine Yamaha FJR 1300 met door zand moeilijk leesbaar kenteken? Dan was ik het.
Volgens mij knikte je naar me, klopt dat?
 
Tsja, het weer werkt nu ook niet echt mee...
Moet zelf weer een sticker bestellen voor de ZRX, m'n oude motor, een SV had er wel 1.
 
Net op de A9 bij schiphol een blauwe/donker kleurige FJR12/1300 met koffers, kwam tussen de file door gerold :)
 
Zojuist zwarte Kawasaki.. kenteken mp-zn-28

Bij goed hart motoren begin season sale
20190209_141937.jpg
 
Op de foto lijkt het er wel op. Zal wel met de lichtinvalshoek te maken hebben. Toen ik erbij stond zag het het er een stuk beter uit dan de foto het hier laat zien..
 
Lang blond haar (vrouwelijk, vermoed ik) Gele rugtas. MF sticker op je nummerbord. Vandaag rond 18:55 door de file aan het filteren op de A9 vlak voor afslag A22 en de Wijker tunnel (tussen Haarlem en Beverwijk).

Type motor kon ik niet uitmaken in de donker.
 
Merk: DUCATI
Type: MONSTER 696
Kenteken: MT-xx-33
Waar: buiten bij Motorplaza in Groningen, gisteren (12-2-2019) rond 13:00 tijdens ons lunchloopje :-)
 
Gisteren middag, een R1 in Utrecht op de Laan der verenigde naties richting A2. Je reed me voorbij toen ik tussen de auto's voor het stoplicht stond te wachten.
 
tussen de files door op de A20 richting gouda 24-MG-GD gespot:]

Ik reed de een tijdje tussen de files door achter je aan en daarna haalde ik je in, toen de weg vrij was :W
 
tussen de files door op de A20 richting gouda 24-MG-GD gespot:]

Ik reed de een tijdje tussen de files door achter je aan en daarna haalde ik je in, toen de weg vrij was :W
Dat was ik... En jouw sticker heb ik ook gezien
MBPN83 dacht ik onthouden te hebben.


Vond het vandaag een vervelende file, veel ruimtezoekers en baanwisselaars
 
Communicatieweg. ;)

Blauwe Yamaha trouwens. Toen we tussen de auto's stil stonden riep ik 'gespot!' en keek de berijder lachend om. Dus ik had eigenlijk al een reactie verwacht...
 
Dat was ik... En jouw sticker heb ik ook gezien
MBPN83 dacht ik onthouden te hebben.


Vond het vandaag een vervelende file, veel ruimtezoekers en baanwisselaars

Dat klopt. Het is altijd wel rumoerig in de spits op dat stuk. ach ja ben het gewend geraakt op dit stuk.8)7
 
Terug
Bovenaan Onderaan