(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Nejra

Schrootpiloot
Donateur
17 nov 2004
40.708
32.922
Het oosten van Zuid-Holland
Omdat deel 820 gesloten is wegens te veel posts en er nog altijd geen nieuw topic geopend is voor het delen van het nodige (ge/be)spotten.... Hierbij! *D


De bedoeling van dit topic
Als je een mede MF'er hebt gezien ( :W ) dan kan je dat hier posten.
Probeer zo duidelijk mogelijk te zijn, type/kleur motor, datum/tijd en waar je diegene hebt gespot natuurlijk.

Hoe herken ik een MF'er?
Aan de MF sticker natuurlijk! ( *O* )
73639937b120a6fb3198c955da75b3d1



Heb je nog geen sticker? :? Dan kan je deze HIER bestellen. Hier staan ook langwerpige MF-stickers en MF autostickers.

b8c0e9a51c36cb4f97a14addd1a0a839


Tot Spots! 8-)
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag tegen 1400 uur op het einde van de West Friese Dijk iemand gespot.
Zwart witte kleding, motor onbekend, want je ging heel mooi door de bochten!!

De weg richting 't Zandt, nog even gezwaaid.
 
Vanmiddag een blauwe Blackbird gespot op de brug bij AFS in Purmerend. Wachtend op een nieuwe kuipen set zodat de volgende 208.000 Km op de teller gezet kan worden!
 
Grappig, dat was ik! Vaste stek elke dinsdag, had ik je kunnen zien passeren? Heb niemand bij m'n motor zien staan.

Ik reed langs met de *kuch* *mpfhl* auto *kuch*. Werk in de buurt en normaal gesproken doe ik het woon-werkverkeer met de Bonneville. Maar omdat ik de ketting weer even moet spannen, omdat er geen files zijn en omdat ik geen 'normale' dag had was ik met de auto en was ik zelf bij de Snackers wezen eten.
 
Vanmiddag bij strand van HVH. Reed achter je toen je groette. Je reed een zwarte kawa? Met een lekker geluidje uit je uitlaat. Mv-**-88
 
Vandaag rond half zes vanmiddag, in Alkmaar, een donkergrijze BMW met zijspan.
Jij kwam vanaf de N9 (Martin Luther King weg) en draaide de Huiswaarderweg op. Daarna verliet je meteen de weg om naar het tankstation te gaan.
 
Vandaag rond half zes vanmiddag, in Alkmaar, een donkergrijze BMW met zijspan.
Jij kwam vanaf de N9 (Martin Luther King weg) en draaide de Huiswaarderweg op. Daarna verliet je meteen de weg om naar het tankstation te gaan.

Hoi, leuk dat je mij gespot hebt. Ik heb jou niet gezien, sorry.
Wij waren weer op weg naar huis (Drenthe) 8-)
 
Vanmiddag tegen 1400 uur op het einde van de West Friese Dijk iemand gespot.
Zwart witte kleding, motor onbekend, want je ging heel mooi door de bochten!!

De weg richting 't Zandt, nog even gezwaaid.

Ik heb het idee dat je mij heb gezien aangezien ik op die zelfde dijk een stukje een Ducati Monster achter me had, ik had bij jou motor geen sticker gezien dacht ik, jij ging in iedergeval over de keins richting t'zand toen ik verder de dijk over ging. :W :t
 
Hoi, leuk dat je mij gespot hebt. Ik heb jou niet gezien, sorry.
Wij waren weer op weg naar huis (Drenthe) 8-)

Dat kan ik mij voorstellen; dat jullie mij niet gezien hebben. Ik val wat minder op ;)
Ik reed vanaf de ander kant van de Martin Luther King weg ook de Huiswaarderweg op, maar reed rechtdoor het tankstation voorbij. Ik rijd op een zilvergrijze Honda SH300 scooter.(zonder sticker want dit is een MOTOR-forum ;) )
 
Vanmorgen op de A20 werd ik rijdend vanuit Gouda richting Rotterdam om een uur of 8 ter hoogte van Capelle a/d Ijssel ingehaald door een MF-er in een grijs/zwart textielpak met een grijze helm op iets dat er in de gauwigheid nogal allroad-achtig uit zag. Ik reed op een rode KMZ-oldtimer op de rechterbaan met een kilometer of 80 per uur en het snelheidsverschil was zodanig dat ik niet meer details gezien heb. :X

:W
 
Laatst bewerkt:
ik was afgelopen zaterdag en zondag samen met een maatje te spotten tijdens een rondje ardennen/luxemburg/moezelgebied.
Vooral op zaterdag vond ik het opvallend rustig op de weg. Echt vakantietijd. 'savonds gegeten in Traben-Trarbach en in standje 'sport+' binnendoor terug gereden naar Vianden :) We hadden de weg voor onszelf! Buiten de dorpen dus volle pot kunnen rijden. Zondag waren er wel wat meer rustig-aan rijders en wielrenners op pad dus toen zijn we na een paar 100 km toch maar de snelweg op gedraaid naar huis.

helaas geen andere MF'ers gespot :(
 
~[/quote]
Vanmorgen op de A20 werd ik rijdend vanuit Gouda richting Rotterdam om een uur of 8 ter hoogte van Capelle a/d Ijssel ingehaald door een MF-er in een grijs/zwart textielpak met een grijze helm op iets dat er in de gauwigheid nogal allroad-achtig uit zag. Ik reed op een rode KMZ-oldtimer op de rechterbaan met een kilometer of 80 per uur en het snelheidsverschil was zodanig dat ik niet meer details gezien heb. :X
~
Dat kan ik wel eens geweest zijn rond die tijd. Ik rij op een zwarte DR Big. Bedankt voor de spot...tot de volgende keer!
 
Ik heb het idee dat je mij heb gezien aangezien ik op die zelfde dijk een stukje een Ducati Monster achter me had, ik had bij jou motor geen sticker gezien dacht ik, jij ging in iedergeval over de keins richting t'zand toen ik verder de dijk over ging. :W :t

Yep, dat klopt helemaal, dat moet ik geweest zijn.
Ook het ontbreken van de sticker klopt ook, rijdt op dit moment stickerloos.

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan