(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Alkmaar - Kawasaki Er5n met iets van een blauw frame.
Gisteren om 17.56 uur N9. Jij reed tussen de file door ivm ongeluk wat er was gebeurd
 
Vanmiddag rond 15:00 uur, Nollenweg thv kruising Industrieterrein Berenkoog, groene Triumph Triple, gok Erwinko. :)

Iig gespot!
 
Vanmiddag rond 15:00 uur, Nollenweg thv kruising Industrieterrein Berenkoog, groene Triumph Triple, gok Erwinko. :)

Iig gespot!

:W:W kan niet missen hè;) (zelfs zonder hanenkam)
Is alweer een tijdje geleden dat ik jou heb zien rijden. Andere motor of rij je niet meer richting Hoorn?
 
:W:W kan niet missen hè;) (zelfs zonder hanenkam)
Is alweer een tijdje geleden dat ik jou heb zien rijden. Andere motor of rij je niet meer richting Hoorn?

Klopt, werk inmiddels alweer bijna een jaar in Amstelveen. :)
Maar die Triumph is lastig te missen idd. ;)
Tot spots!
 
Ik meen @Eric1977 gespot te hebben op de A12 richting Arnhem rond 7.50 uur. :W Ik reed op mn fiets net de A12 op bij de benzinepomp Buunderkamp :):]
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend op de ring a10 bij amsterdam, een f800gt of f800st met sticker, leek grijzig kwa kleur. :W
 
Hey MF! Long time no see!

Aan de MF-er die ik net op de spitsstrook van de A1 erop wees dat zijn topkoffer open stond. Ik hoop dat je niets bent verloren, een jas was al behoorlijk aan het flapperen. Misschien dat je bretels aan die Audi vast zaten want die reed wel heel erg dicht op je ;-)

Ik heb vanaf Almere-Haven totdat ik je er op kon wijzen niets zien vallen (voor zover ik kon zien).
 
Vanochtend op de ring a10 bij amsterdam, een f800gt of f800st met sticker, leek grijzig kwa kleur. :W

Hoe laat was dat ongeveer?


Hey MF! Long time no see!

Aan de MF-er die ik net op de spitsstrook van de A1 erop wees dat zijn topkoffer open stond. Ik hoop dat je niets bent verloren, een jas was al behoorlijk aan het flapperen. Misschien dat je bretels aan die Audi vast zaten want die reed wel heel erg dicht op je ;-)

Ik heb vanaf Almere-Haven totdat ik je er op kon wijzen niets zien vallen (voor zover ik kon zien).

Hey, leef je nog? :W
 
MF-er, sportmotor op de parkeerplaat bij Van der Valk Houten *O*
(Niet toevallig ook bij de bijeenkomst van het NGFG)
 
Zag deze vanochtend bij OnBrand18 en realiseerde me dat ik hier ooit een account heb aangemaakt maar niets meer mee gedaan heb...
IMG_20181011_091345123.jpg
 
Mogelijk een collega van me die net op een blauwe R6 of R1 het terrein van Vivat in Amstelveen opreed :W
 
Een blauwe motor in Bergen op Zoom, rond kwart voor 1 vandaag. Kenteken begint met MS volgens mij. Ik had meer oog voor de tankwagen die een meter langs een auto schraapte... :o
 
Heel wat motorrijders hebben vandaag het TT circuit kunnen vinden voor de OWcup/ONK.
Ik mocht weer een dagje dienst doen in het medisch centrum (Gelukkig geen ellende),
maar ik zag om 16,35 een groepje wegrijden richting de tunnel met 1 MFer, zwarte kleding, zwarte helm,
en vlgs mij ook een zwarte motorfiets...
beetje vage spot, maar de stickert was duidelijk...
 
Vanmiddag op de dijk tussen empel en den bosch om 16.45 uur .
Zwart witte racer , kwam ons lekker voorbij zetten .
Me maat op groene kawa ik op een zwarte harley.
 
Gespot, zaterdag 13 oktober in Breda. Voor de Mediamarkt. Jullie (er was nog een dame zonder sticker bij) draaiden richting Mediamarkt en door richting Prinsenbeek.
Stond achter jullie in het koekblikske.
 

Bijlagen

  • InkedIMG_20181013_150748_LI.jpg
    InkedIMG_20181013_150748_LI.jpg
    1 MB · Weergaven: 21
Terug
Bovenaan Onderaan