(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Jeetje ik leer weer een hoop vandaag

It's the forward current that determines the brightness of an LED, not the voltage. In the case of an LED current vs luminous intensity is pretty linear, that is to say 2x the current 2x the brightness. If you want to control the brightness of a LED, you need to control the current flowing through it.

Dan zou je denken dat je dit kan doen met een regelbare weerstand? Maar dat kan dus ook weer niet.
Ja dat kan je dus wel doen.
Zo ff uit het hoofd: een diode heeft een spanningsval van .7 volt (ongeacht de stroomsterkte). Dus als je dat aftrekt van je bronspanning dan kan je dus met de regelbare weerstand de stroomsterkte bepalen.
En dan hebben die dingen max stroomsterkte etc. Etc.

Maar ik ben geen elektrotechnisch ingenieur.
 
Vandaag, 6 april, iets voor 17.00 uur, op de Laan van Kuipershof ter hoogte van Pouw in de richting van de Marchantstraat
- een zwarte sportmotor (merk geen idee, ging net te snel)
- rijder in een zwart met witte accenten power ranger pak
Ik stond met de fiets te wachten om over te steken naar Kanaal Zuid.
 
Vandaag, 6 april, iets voor 17.00 uur, op de Laan van Kuipershof ter hoogte van Pouw in de richting van de Marchantstraat
- een zwarte sportmotor (merk geen idee, ging net te snel)
- rijder in een zwart met witte accenten power ranger pak
Ik stond met de fiets te wachten om over te steken naar Kanaal Zuid.
Even voor je gegoogled, die zwarte power ranger is Zack.
 
Yep,

Hij draagt toevallig ook het zwart witte pak.
IMG_3323.jpeg
 
Wordt langzamerhand steeds rustiger met het spotten lijkt het'( nou is het natuurlijk nog niet vol op in het seizoen, maar Noord Nederland moet weer even wakker worden hoor:]:W
 
Ik moest de sticker verwijderen en mijn kentekenplaat schoon maken van iemand op een motor notabene.
Heeft ie 10km voor net me mee gereden zelfs. Hoogste prio !
Kentekenplaat was wel echt smerig, datdanweerwel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan