[centraal] MF-er gespot post het hier deel 53

Status
Niet open voor verdere reacties.
That's me, was uit eten bij Amigo's. Thnx voor de spot! :W

haha ik was daar ook eten! :P
Maar waren klaar en toen ik weer richting auto liep spotte ik jou :) had er ook nog een fotootje bij trouwens ;)

d2a2c4fa-4493-4ca1-9b50-7974d5090f5c.jpg


:W
 
Vanmiddag 16:20 uur

HOGERING ( vanaf de a6 ) ging je net voor ik je kon inhalen , nog 1 auto tussen ons , het Esso thank station op. Wat ik nog kon zien zijn :

1. Donkere motor ( zwart )
2. Sportieve motor ( Kuip )
3. WIT / ZWART motorpak ( volledig )
4. WIT / ZWART Helm

Kijk je thankbon even na , je moet afgerekend hebben tussen 16.20 en 16.30 uur

In iedergeval , bij deze GESPOT !
 
Gespot op de A1 richting Amsterdam thv Diemen: BMW F650GS kenteken **-NJ-68, berijder had een blauwe rugzak om (als zelfs die koffers al niet genoeg zijn :X :+ ). Ik zat ingeblikt toen je me inhaalde.

:W
 
GESPOT

1,5 uur geleden in Deventer op de Beestenmarkt.
Een Suzuki GSR! Ik liep er langs maar had m'n telefoon helaas niet bij me dus kon geen foto maken.
 
Ha die Viv! Altijd scherp;) Da's maatje van me Pinda. blijkbaar met een vleermuis op zijn motor :X :W

goed ben ik he :P En die vleermuizen in rdam zijn echt n plaag :+
morgen ga ik weer verder met spotten, dan ga ik de weg weer op na een dagje thuiswerken :P
 
Haha goeie ;)

En ja zeker. Die kleintjes kunnen daar mooi los gaan zonder gevaar :)

Zat jij in die groep die een wedstrijd 'wie maakt de meeste herrie' aan het doen was met die truck..? Mooi hoor :)
Hij wel hoor!? :/ zover reed ik niet achter je toch :]
 
Alkmaar gespot; dikke rood witte r1 op de rotonde met de zwaan er op in daalmeer. 18.26uur vanavond
 
Vanmiddag op Schiphol-centrum op de motorparkeerplaats een Ap RSV1000, zwart. Kenteken: **LV65, briefje achtergelaten
 
Vanmiddag Catwalk (met een blauwe Yamaha) tegengekomen bij de BP vlakbij het Amstel Station (zag je al langs me rijden op de Wibautstraat). Nog even een tijdje mee gepraat. Bij deze dus officieel gespot! :W
 
Vanochtend rond 7:45 op de A20 Rotterdam - Gouda ter hoogte van Nieuwerkerk een (voor zover ik kon zien terwijl je in de file langs m'n koekblik schoot):
Blauw-witte suzuki GSX-R
Rijder in blauw-wit-zwart pak
Kenteken MH-FP-58

Bij deze dus GESPOT! :-)

p.s. Zag je volgens mij gisteren daar ook rond dezelfde tijd rijden, maar kon je kenteken toen niet lezen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan