[centraal] MF-er gespot post het hier deel 53

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gespot in Pernis :W

full
 
Vandaag rond 17.00 in Almere Stad op de dreef . Ik seinde nog even naar je vanuit een zwarte 206.
Je droeg een systeemhelm :Y


Er zijn daar nogal wat dreven...
Dus welke dreef bedoel je?


Ik werd vanmorgen nog gespot op de Boelenlaan in Amsterdam.
Jij ging rechtsaf de Beethovenstraat in.
 
Laatst bewerkt:
op de n33 gieten/veendam en terug zie ik vaak een hayabusa/paars met verlengde achtervork.
 
Vanmorgen 7:20 a12 richting den haag in een moesson bui een hele zielige motor rijder, géén idee of er een sticker op zat je kon amper zien dat het een motor rijder was. Wel een bikkel! :Y
 
Zo heftig was het toch niet vandaag qua regen? Wel lekker de "ruitenwissers" op mijn handschoenen kunnen testen :)

Ik hield het rond die tijd (a12 de andere kant op dus ik reed richting Rotterdam) prima uit in een doorwaaibroek die geimpregneerd was. No problem!
 
Zo heftig was het toch niet vandaag qua regen? Wel lekker de "ruitenwissers" op mijn handschoenen kunnen testen :)

Ik hield het rond die tijd (a12 de andere kant op dus ik reed richting Rotterdam) prima uit in een doorwaaibroek die geimpregneerd was. No problem!

Met de ruitenwissers op max in ons bestelkoekblik kon de regen amper baas, was écht een zware stortbui die zeker 10 minuten duurde.(om er doorheen te rijden dan) Maar jij had geluk, we reden die bui ook met 10 seconden uit dus het was een lokale rakker. Bizar veel onweer en inslagen gezien ook *O*
 
Vanmiddag in centrum Gouda in de spoortunnel: MG-**-04. De spot was wel duidelijk, geloof ik ;).
 
Vanochtend om 10:50 op de Provinciale weg (Denk ik, kom niet uit de buurt) ter hoogte van Leimuiden een blauwe met witte Suzuki ik denk een GSXR, heb het kenteken niet onthouden. Ik zat in een rode vracht wagen en je kwam er tussen door bij het stoplicht, maar die ging gelijk op groen dus geen foto, iemand?
 
Vandaag bij motoport rotterdam, rond 3 of 4 uur zoiets.
Een Honda cb1300, zwart met een sticker.
kenteken: MJ-T*-96

Nu met foto:



En vandaag, ook weer bij Motoport _O-


Er zit echt een sticker op :Y

Volgens mij kwam de eigenaar naar buiten voor een sigaret toen ik aan het bedenken was hoe ik m'n nieuwe laarzen moest mee nemen.
 
Kwartiertje geleden gespot:

Een Aprillia RSV 1000 (zwart/oranje/wit). Je reed samen met een GSR en een R6, je reed voorop en kwam vanuit de richting Geervliet en ging de Hartelbrug op...

Ik zat helaas ingeblikt, maar bij deze gespot :W
 
vanmiddag op de zutphensestraatweg , ellecom was een druk stukje ff gespot een honda met bijrijder reed ff achter je daarna ging ik je voorbij met me blauwe gsxr bij deze GESPOT....
 
Rond 2 uur vanmiddag in Nichtevecht een witte of zilvergrijze naked, volgens mij een GSR gespot :W

Ik zat op de trapfiets, dus kon je niet meer inhalen om te laten weten dat je gespot bent :+
 
Laatst bewerkt:
vanmiddag op de zutphensestraatweg , ellecom was een druk stukje ff gespot een honda met bijrijder reed ff achter je daarna ging ik je voorbij met me blauwe gsxr bij deze GESPOT....


en terug gespot ! was inderdaad ff een druk stukje weg, mijn vriendin riep nog door de intercom hey een mfer... maar ja een st 1100 tegenover een gsxr :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan