[centraal] MF-er gespot post het hier deel 53

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist gespot op de nobelstraat in utrecht een zwarte cbr600f vermomd als fireblade ;) . Ik zat op een witte er6. We hebben nog een praatje gemaakt.
 
Zojuist gespot op de nobelstraat in utrecht een zwarte cbr600f vermomd als fireblade ;) . Ik zat op een witte er6. We hebben nog een praatje gemaakt.

Ik wilde zojuist gaan posten: "In Utrecht een witte kawasaki ER6 gespot, ik sprak je aan"

Ik zag net dat je je dbkiller er in had gedaan, ik zou 'em er weer uithalen als ik jouw was. Zo'n mooie motor mag naast gezien ook gehoord worden! *D
 
vanmorgen rond een uur of 9 bij de knooppunt Terbregseplein A16/A20

een rood/wit/blauwe CBR

je toeterde nog en stak je hand op, ik begreep dat ik gespot was!! *O*


Yes dat was ik. Ook al was ik nog niet helemaal wakker toch zag ik opeens vanuit me ooghoek 2 blauwe stickers op je kenteken. dus ik dacht ik toeter en zwaai ff maar je had het dus begrepen :P
 
Wanneer: Gisteren rond 13:30
Waar: Wibautstraat Amsterdam, ergens voor een of ander gebouw
Wat: rode BMW K100 (?) zo'n vierkant jaren 90 geval.

Wellicht iemand die zich herkend in deze vage spot? :W

Was Weesperstraat en het is een BMW K100 in de kleur donkerrood.
Stond voor een of ander grijs gebouw, maar staat daar dus vaker want stond er vandaag ook weer. :W
 
Rond 17u gespot, vanaf de a28 richting Dalfsen bij de stoplichten. Ik stond rechts te garen in mn otto en jij kwam bij de linkerbaan voorbij op een rode Yamaha tunderace/cat?
 
Was Weesperstraat en het is een BMW K100 in de kleur donkerrood.
Stond voor een of ander grijs gebouw, maar staat daar dus vaker want stond er vandaag ook weer. :W


Aangezien er drie spots in één keer zijn te beantwoorden: guilty as charged! :$

Ik ben daar begonnen met afstuderen. Dat gebouw is van de gemeente Amsterdam, en daar zit o.a. het ingenieursbureau. Ik ben daar de eerste keer dat ik er was ook al gespot door een collega, maar ik ben zijn gebruikersnaam vergeten (nogal wiedes als het iets van kptsj is... :+ )

Maar ennieuhoe, thanks voor de spots. :W
 
Vandaag een motor gespot in nieuwegein rond half 5. Ik stond links voorgesorteerd om de snelweg op te gaan met mn cb. Had n grote tas achterop. Jij ging rechtdoor, kon niet zien wat voor motor je had gezien je stoplicht groen was, ging nogal snel. Vage spot dus :+ :W
 
Nee stom he? Ik kon die seatpipes niet plaatsen en ik toen ik langs je ging, kon ik niet uitgebreid naar jou en je motor kijken. Ik was teveel bezig met de file. Volgende keer herken ik je wel!! :)
Ik ben volgens mij ook zo ongeveer de enige met die Laser seatpipes, dus alleen daar al aan te herkennen. ;)

Je hebt het overigens ook al goed gemaakt :+ :
Vanmorgen een mooie zwarte supersport met 3 seatpipes op de A10 in de file richting Zeeburgertunnel. Je liet mij voor. Thanks en gespot! :W
 
rond half 6 bordeaux rode diversion? thv vaanparken barendrecht (vlakbij ikea)

ik zat in een kleine aygo voor mn werk
 
Vanmiddag op de A2 richting Utrecht, tussen Abcoude en Vinkeveen, rond half 6. Een zwarte tourmotor met sticker op de plaat. Beetje vage spot, maar zat te kletsen (in de bus) en zag het pas op het laatst. Volgens was het een Pan european...

:W
 
Laatst bewerkt:
Vandaag rond 17.00 in Almere Stad op de dreef . Ik seinde nog even naar je vanuit een zwarte 206.
Je droeg een systeemhelm :Y
 
Amsterdam, Surinameplein, rode GS500E, 18:30

mjJYfng.jpg
 
Vandaag een motor gespot in nieuwegein rond half 5. Ik stond links voorgesorteerd om de snelweg op te gaan met mn cb. Had n grote tas achterop. Jij ging rechtdoor, kon niet zien wat voor motor je had gezien je stoplicht groen was, ging nogal snel. Vage spot dus :+ :W
So close yet so far :P ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan