[centraal] MF-er gespot post het hier deel 53

Status
Niet open voor verdere reacties.
vanochtend kwart voor negen op de A9 rottepolderplein richting bad ho even dorp een zwarte sportfiets. Aan het rekje rond de kuip te zien een ouwe blade dacht ik. kenteken begon met mj.
 
Eindelijk weer eens een spot. Zojuist rond half 6 bij knooppunt Rijnsweerd richting Lunetten,.
Een Kawasaki ER6 (als ik het kenteken goed onthouden heb).

Toeterde en kwam naast je rijden met uh ja wat gebaren.
Ik reed daarna verder, maar volgens mij begreep je niet dat het om een spot ging.
Misschien meer wat een aso dat die er voorbij steekt :+
Jij ging door over de A27 richting Gorinchem, ik ging de A12 op.
 
Laatst bewerkt:
Net op het weefvak van de a28 naar de a27, een rode honda cbf. Je passeerde me en wees naar achter. Ik had net een nieuwe uitlaat gemonteerd, dus dacht in eerste instantie dat je bedoelde dat daar iets mis mee was. Toen je voor me reed zag ik je sticker. Door alle verwarring niet eens gezwaaid ;-)
 
Haha, timing qua post, je begreep hem dus wel nadat ik voor je reed.
Logisch dat het dan verwarring oplevert.

Ik wilde nog typen, hoorde een erg mooi geluid gaan over de A27! :)
Klinkt goed!
 
Laatst bewerkt:
Ineens gaan al die blikkers als de rode zee voor me opzij en dat met de db killer erin!
 
Vanmiddag een wederzijds spotje thv afrit Hendrik ido Ambacht op de a16 ri dordt. Uurtje of 5 geloof ik. Was een zilveren Bmw geloof ik? Ik reed op de super magna
 
Vanmiddag een wederzijds spotje thv afrit Hendrik ido Ambacht op de a16 ri dordt. Uurtje of 5 geloof ik. Was een zilveren Bmw geloof ik? Ik reed op de super magna

Hee, dat was ik. Zilver/lichtblauwe BMW inderdaad. Eindelijk weer eens n wederzijds spotje :)
 
Vanmorgen rond 8 uur bij de oprit N207 naar de A4 richting Amsterdam een oranje Buell met topkoffer en de bestuurder had een zwart met oranje jas aan.

Ik stond stil op de rechter baan voor het verkeerslicht (N207 naar de oprit A4) op de groen/zwarte Kawa en jij kwam links van mij staan met achter je nog een rode chopper/cruiser (volgens mij een Intruder; zonder sticker). Bij groen reden we alle drie tot het einde door bij het ritsgedeelte. Jij reed vervolgens de in/uitvoegstrook door tot de Shell bij het brugrestaurant om daar in te voegen op de snelweg terwijl ik al eerder een paar banen naar links ging.
 
Jaja, een spotje in het zonnige zuiden (Brabant)! Een snelle fiets kwam mij in de file voorbij op de N65 net voor Vught-Zuid. Het kenteken bedraagt M*-SV-70 (als ik me niet vergis). Rij daar zelf ook regelmatig :] Bij deze gespot! :W
 
Vanmorgen een mooie zwarte supersport met 3 seatpipes op de A10 in de file richting Zeeburgertunnel. Je liet mij voor. Thanks en gespot! :W
 
vanmorgen rond een uur of 9 bij de knooppunt Terbregseplein A16/A20

een rood/wit/blauwe CBR

je toeterde nog en stak je hand op, ik begreep dat ik gespot was!! *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan