springbowtje
Die hard MF'er
Ik heb over enkele maanden van iemand op het forum een gsxr overgenomen. Het zou een gsxr 750 zijn maar er zit een cdi in met vermelding: 29G20 opzoeking op het internet leert me dat dit voor een 600 is.
Nu heb ik nog een 30G10 liggen en de aansluitingen zijn dezelfde. Kan ik zomaar de cdi wisselen zonder schade toe te brengen of liggen er bepaalde spanningen, aansluitingen anders dan bij een 600?
Ik heb de motor vandaag op de testbank gehad en hij had een serieuze dip rond 10k toeren en een max van 112pk, 69nm.
Zou het kunnen dat er een verkeerde kabelboom, cdi is aangesloten op het blok?
Nu heb ik nog een 30G10 liggen en de aansluitingen zijn dezelfde. Kan ik zomaar de cdi wisselen zonder schade toe te brengen of liggen er bepaalde spanningen, aansluitingen anders dan bij een 600?
Ik heb de motor vandaag op de testbank gehad en hij had een serieuze dip rond 10k toeren en een max van 112pk, 69nm.
Zou het kunnen dat er een verkeerde kabelboom, cdi is aangesloten op het blok?