CBR600 F3 stuur zonder trillingsdempers

Simonshavenaar

MF veteraan
7 aug 2012
3.067
10.220
Simonshaven
Op mijn cbr zat bij aankoop een handvatverwarming setje, dat defect was.
Heb deze verwijderd, en universele handvatten geplaatst.

De vorige eigenaar heeft voor het plaatsen van de handvatverwarming de trillingsdempers verwijderd, en rij nu nog steeds zonder.

Kan dit kwaad?

Zijn trillingsdempers meestal universeel, passen ze van andere merken of type motoren ook?

mvg

Cor
 
Kan geen kwaad ,alleen ze hebben een funtie ,en die zit er niet op .

Dus je stuur zou meer kunnen trillen dan normaal?

zit er in je clipon nog wel iets of zijn ze hellemaal leeg

Er zit aan de koppelingskant nog een soort aluminium prop in, met draad in het midden, zo op het oog m6.
Krijg de gashandelkant zo snel niet los, maar handvatten zitten er ook alweer een tijdje op.
Heb geprobeerd foto's te maken, maar camera overbelicht alles in donkere schuur.

Hoe zitten de proppen in het stuur bevestigd?
 
daar zijn ze voor idd inc het gewicht ervan ,dus zo'n alu stuurgewichtje zal minder doen als iets wat ongeveer hetzelfde gewicht heeft als orgineel.
het gaat wel om de combi van wat er in het stuurhelft zit en het gewicht wat je eraan hangt.
 
Laatst bewerkt:
wat je ziet is het gedeelte waar het gewicht tege aan wordt geschroefd ,hier zit in je clipon een gaatje waar een pinnetje in zit ,druk dat pinnetje in dan kun je het binnenste er uit trekken.
volgens mij zijn ze per motor merk verschillen maar kunnen er wel universelen in maar dan moet je binnen werkje er denk ik uit
 
Terug
Bovenaan Onderaan