Beste,
Je hebt dé sportbike van begin jaren '90! (al ben ik wel enigszins bevooroordeeld
). Zoals al eerder opgemerkt, wat je hebt in een US import, deze kleurcombi is namelijk nooit gevoerd in het huidige Europa..
Er is niet zo heel veel bekend over de importfietsen, maar als je hem zo origineel mogelijk wil maken heb ik wel een aantal zaken die je zou kunnen aanpakken.
Je hebt bijv. niet het juiste type voorspatbord erop gemonteerd zitten. Wss een cbr 600 als ik het zo zie, maar niet het originele en niet de juiste kleur..
V.w.b. de demper, als ik een klein beetje rechercheer zou je de (europese) 92-93 versie zwarte uitlaatdemper kunnen monteren, da's de juiste (maar een b*tch om aan te komen, redelijk exclusief)
Wat eerder al aangegeven is, de originele kuipruit is een doorzichtige met een dikkere rand eromheen, dus je hebt idd gelijk dat het niet een juiste, originele, kuipruit erop hebt zitten
Formeel heeft de US versie een extra kentekenplaatverlichting gemonteerd, apart gemonteerd op het achterspatbord. Anders dan de europese versie, die het geintegreerd had in het achterlicht..
Formeel heeft de US versie extra reflectoren aan de achterzijde (boven de uitlaatdemper en ook aan de andere zijde), die ontbreken ook op de uwe..
Heelplates (hielplaten) ontbreken op de uwe. De 92/93 (europese) versie waren 'massieve' platen, v.a. 94 waren ze geperforeerd..
Maar er zijn meerdere excessieve mede bezitters van die topbike, in dit forumgedeelte zou je meer info kunnen krijgen:
Welkom in hét Honda Fireblade Topic! Het heeft even geduurd, maar het is nu dan eindelijk echt zo ver: een topic voor alles wat te maken heeft met de Honda fireblade! *O* Het maakt dus niet uit of je een fireblade van 1992 of 2019 of ergens ertussenin hebt, iedereen is hier welkom! FAQ &...
www.motor-forum.nl