CBR 1100XX Super Blackbird Bos Dempers in(ruil )mogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

xs500

MF'er
12 sep 2006
67
0
zwartsluis
Na de zoveelste bekeuring besloten om te verkopen:

Honda CBR 1100 XX Super Blackbird met Bos Dempers bj okt 2003
In de enig mooie kleur Blauw
In goede staat van onderhoud
km Stand 34000

Vraagprijs 5250 euro 5000 euro voorjaars aanbieding 4750 euro

In(ruil ) mogelijk bied maar wat aan
full
 
Laatst bewerkt:
Zo, das wel een mooie :o

Maar om antwoord te geven op je vraag in m'n topic: Nee, een Blackbird is niet echt het type motor wat ik zoek. Ligt helaas ook aardig buiten m'n budget.

Succes met de verkoop :)
 
Laatst bewerkt:
interesse in een Cagiva Canyon met minder dan 4000km op de teller, in 2005 op kenteken gezet als demofiets maar daar nooit voor gebruikt en in 2006 met 0km door mij aangeschaft, voorzien van Hyperpro voor- en achtervering.
 
interesse in een Cagiva Canyon met minder dan 4000km op de teller, in 2005 op kenteken gezet als demofiets maar daar nooit voor gebruikt en in 2006 met 0km door mij aangeschaft, voorzien van Hyperpro voor- en achtervering.

Helaas geen interesse zoek meer een supermotard
 
2003: Tahitian Blue... (donkerder blauw, met meer paars in de transparante vernislaag)

Persoonlijk vind ik de Phoenix Blue (lichter blauwe kleur) mooier staan bij de BB, dan het eerder onpersoonlijke donkere blauwe kleurtje dat ze de BB aangemeten hebben.

Maar geuren en kleuren zijn een persoonlijke aangelegenheid.

Ik ga enkel voor kleurcode 284PC: Phoenix Blue

Pas vanaf 2005 komt de Phoenix Blue kleur weer terug in het BB-gamma.

Phoenix Blue (Kleurcode 284PC) P = Pearl kleur / C - coated (vernislaag) was de kleur voor de modellen 1999/2000

Vanf 2001 switchts Honda naar de Tahitian Blue colour en dit tot model 2004.

Vanaf 2005 krijgt het motorblok en carterdeksel een zwarte verflaag en wordt de BB geleverd in de duo kleur met Phoenix Blue als basiskleur.

Zo dat weten jullie dan ook weeral!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan