Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

cb caferacer pics plaatsen, om ideeen op te doen

nog een nederlands cb-tje (vindt deze ook mooi, deze was eigenlijk de reden dat ik er ook een heb gekocht)

fok

Laatst bewerkt:
Hier is toch al een topic van?
Nou goed.. van mij nog een keer. Net af dus hij blinkt nog mooi.

Sommige dingen had ikzelf iets anders gedaan maar over het algemeen is het wel een motor.

Een aantal jaren terug kwam hier op motor-forum ook een keer een cb500/550 (of toch een 350?) voorbij, grijs frame, gele lakset en dubbele ronde achterlichtjes. Lijkt erg op degene die hier al gepost is maar toch niet helemaal, degene waar ik het over heb stond in een grasveldje. Die vind ik helemaal te gek, geloof dat dat een van de redenen is dat ik nu ook een cb'tje heb. De andere reden is het geluid dat ik ooit eens uit een donkergroene heb horen komen
Heb de plaatjes nog wel maar die staan op mijn kapotte pc....

Laatst bewerkt:
Komt nog een andere tank op he mensen, maar die moet nog een keer uitgedeukt worden.. nog niet gebeurt.. :s

Komt nog een andere tank op he mensen, maar die moet nog een keer uitgedeukt worden.. nog niet gebeurt.. :s

die hebbik ook !! (andere tank dan wel te verstaan)

Aluminium lel van 'n tank met snelsluiting

thanks to Roger remschijf

ipv standaard stalen 550 tank

idd netter roger...

eg fok jôh, dat ik nu alleen nog zo me tank & zadel kan showen..

kheb liever dat ie al op het rijdend gedeelte had gezeten.. maar aangezien ik afgelopen zaterdag pas me nieuwe spaken heb opgehaald, gaat 't nog wel even duren

Laatst bewerkt:
Hey ! ja snel inspaken die wielen !! ik was vorige week bij joaaas, die ook een tank+zit van hetzelfde type heeft.. ik blijf het een mooi setje vinden hoor !!!

Pferd, ik had je tellers nog niet gezien, vind het wel strak staan!

Om een aanvulling op het topic te geven:

Deze motor, met het onderstaande uitlaatsysteem;

Edit: de motor een jaar later:

Laatst bewerkt:
Aan Marioharleyson: Hoi, je bedoelt dat je de topkuip, tank en zit wel kwijt wil? Ik ben zeer geïnteresseerd , dus zeg het maar. Groetjes , Rogier

Laatst bewerkt:
Nog een creatie van dezelfde maker als de motor op de eerste foto in dit topic:

Erg fraai gedaan vind ik...