Je kan toch ook gewoon een trekhaak aan je r1 maken...
Die stijfheid.... daar maak ik me dan ook zorgen over. Je zaagt toch in de achterzijde een strook van rond de 80 cm. Heeft dit geen negatieve invloed op de carrosorie ?
Nee dat gaat echt niet. 180kg op de dissel kan ik nooit op een verantwoorde wijze compenseren aan de achterzijde. Ik zou dan de rest van de belading helemaal achterin de caravan moeten plaatsen. De caravan is dan volledig uit onbelans en wordt een levensgevaarlijk projectiel.
De beste plek voor de motorfiets is met het blok boven de as van de caravan. Dan heb je het minste last van de middelpunt vliegend krachten of zo iets :-)
Nee joh.50kg kogeldruk? Dat is ook meteen het maximale wat een normale personenauto op zijn trekhaak mag hebben.
Dat zit je wel heel erg op de grens....
Ja de ogen komen in iedergeval via een indirecte manier direct op het frame. Zal de foto's ook nog wel even plaatsen zodra het gereed is.Dan is ie dus in balans, dan heb je geen probleem
Zonder gekheid, het resultaat ziet er goed uit, heb je, zoals al eerder aangegeven, ogen aan je frame van je caravan gemaakt? Of ga je dit anders oplossen, zodat je de motor vast kan zetten? Bijvoorbeeld een goot met een spanband die om je wiel vast zit ofzoiets?
That's the risk..........Je kan nu wel 200 kg minder meenemen aan baggage ed, denk daar wel even aan bij beladen. Is zo sneu als je bij een controle van de weg word geplukt
Lachen man......... maar waar laat ik vrouw en kinderen :-)
Thanx.HAHA zeker een mooie oplossingNetjes gedaan !
Thanx.
Zit nu nog alleen te rotzooien met het vast snoeren van de bike in de caravan. Ben er wel achter dat de bodemplaat in allemaal compartiementen is op gedeeld.
Om de 20 cm een dwars ragel en 1 in het midden van voor naar achter.
Zit te denken om voor een rail systeempie met verplaatsbare ogen te monteren. Aan de onderzijde een aluminum strip om de spanning te verdelen.
Vraag me nog wel af of de motor in een gootmoet staan in de caravan ?
nou voordat ik mijn motor in een caravan ga stallen, dat ding kan toch gewoon buiten staan......
enuh waar slaap je zelf
dat zal je vies tegenvallen, het is juist de kunst om met de opbouw van een caravan/trailer de benodigde stijfheid te halen, ja zelfs met dunne sandwichpaneeltjesEen wand van een caravan doet dus echt helemaal niets. Moet je voor de gein eens proberen er doorheen te komen(beter toch maar niet) maar op het onderframe na is een caravan echt helemaal niets.