Hee Mark, dat gaat wel voor hier en daar een ritje binnen NL, maar bij lange ritten met hogere snelheden vrees ik wel dat je gaat merken dat ie z'n stijfheid kwijt is. Tis maar een slap ding hoor.Onder het achterraam een stook zo breed als je motor uitzagen tot op de grond, wordt weleens voor crosscaravans gedaan. Paar stukkies alu-strip/profiel er tegen en het lijkt net echt.
Hee Mark, dat gaat wel voor hier en daar een ritje binnen NL, maar bij lange ritten met hogere snelheden vrees ik wel dat je gaat merken dat ie z'n stijfheid kwijt is. Tis maar een slap ding hoor.
Onder het achterraam een stook zo breed als je motor uitzagen tot op de grond, wordt weleens voor crosscaravans gedaan. Paar stukkies alu-strip/profiel er tegen en het lijkt net echt.
@ Bluepower,
Je buurman heeft zeker geen foto's van zijn achterkant ?
Zou je hem het willen vragen?
Tis trouwens wel een helemooi carava die nieuwe van 23 mille. Ik heb helaas de pegels niet liggen en zal het toch met mijn 92er moeten doen :-)een collega van mij heeft zijn dethleffs caravan aangepast zodat hij zijn motor
achter in de caravan kan rijden. achterraam omhoog deurtje open en de motor kan naar binnen. super, wel even op je max laadvermogen letten. want je ben al gauw te zwaar
voor meer info kun je altijd bellen en vragen naar Herman wel even duidelijk uitleggen waar het om gaat en je kunt ook altijd een nieuwe kopen
@ Bluepower,
Je buurman heeft zeker geen foto's van zijn achterkant ?
Zou je hem het willen vragen?
Caravans hebben toch nog steeds gewoon een chassis? Kan me dan niet voorstellen dat je de constructie ernstig verzwakt door erin te zagen.
Caravans hebben toch nog steeds gewoon een chassis? Kan me dan niet voorstellen dat je de constructie ernstig verzwakt door erin te zagen.