Cagiva - "the Raptor's Nest" - Deel III

Alvast bedankt voor het meedenken en uw bevindingen te delen maar de mijne deed het bv ook bij 87° meen ik me te herinneren (al 2 weken bij mijn garagist), maar zal zeker eens raad vragen of eerder dat eens mededelen bij mijn garage. Je weet maar nooit. In ieder geval zal meer kunnen zeggen als mijn machien weer thuis staat en ik eens een testrit kunnen doen hebben. Hopen op wa droog weer voor het weekend..... wordt vervolgd.
 
Zijn er hier trouwens menschen die een stuurdemper op hun Raptor 1000 hebben gemonteerd?

Zo ja, wat zijn jullie ervaringen hiermee en welk merk zit er dan op?

Kom misschien later nog wel met meer vragen :+
 
Nope sorry een stuurdemper heb ik niet zitten.

Vandaag EINDELIJK mijn raptor terug van de garage gehaald na het lange wachten op de power commander. Eerste indrukken zijn alvast positief maar moet gezegd na een korte rit in het donker. Morgen eens wat meer aan de tand voelen na het werk en dat bij hopelijk een heldere hemel. De hapering in het middengebied is er alvast niet meer, me like :}. To be continued.....
 
Ik heb zelf ook nog een en ander extra liggen mocht er iemand wat nodig hebben.
-Orginele carbon uitlaten
-Zeer nette Akrapovic Titanium met Carbon einddempers (weegt werkelijk bijna niks en geeft een super geluid)

Ik heb wel interesse voor de akropovic uitlaten!
Laat me weten of je ze nog hebt.

Groet, burstinxen

Hoi BURSTINXEN
Sorry, hier heb ik dus compleet overheen gelezen :$
De orginele en de Akrapovic uitlaten zijn voor de 1000 CC versie.
De orginele zijn RVS met Carbon achter
De Akrapovic zijn van Titanium en Carbon.
Volgens mij staat jouw PB functie op MF niet aan. Ik weet niet of je mijn PB ontvangen hebt?
 
Laatst bewerkt:
Gisteren dus wat gaan gaan bollen met de raptor en was dik fun, machien is genezen, maar toch mijn ritje moeten staken. Was nml. een db killer verloren onderweg en dan begint de onbegonnen zoektocht. In de garage waarschijnlijk niet goed aangespannen vermoed ik. Gelukkig heeft een attente collegabiker op het werk mijn verloren onderdeel teruggevonden aan de oprit van ons werk.
Deze morgen alles weer deftig gemonteerd en een klein toerke gedaan en er zit serieus weer snee op mijn raptorke. Laat de mooie lentedagen volgend jaar maar komen....... :]
 
Hoi,

Allereerst de beste wensen in 2014 aan alle cagiva liefhebbers en een mooi jaar om te rijden met veel zonnige dagen.

En dan nog dit:

Toevallig nog iemand die een koplamp van een v-raptor heeft en daar vanaf wil? Ik hoor het graag...
 
Hoi,

Allereerst de beste wensen in 2014 aan alle cagiva liefhebbers en een mooi jaar om te rijden met veel zonnige dagen.

En dan nog dit:

Toevallig nog iemand die een koplamp van een v-raptor heeft en daar vanaf wil? Ik hoor het graag...

Ik heb het volgende liggen. Ik hoef er niet van af maar heb het wel dubbel. Eigenlijk meer als reserve. PB maar een bod mocht je interesse hebben.

-Orginele carbon uitlaten
-Zeer nette Akrapovic Titanium met Carbon einddempers (weegt werkelijk bijna niks en geeft een super geluid)
-Complete Rode V-Raptor voorkant met carbon hoorns en onderplaat
-Orginele knippers links en rechts (grijs)
-Koplampbeugel
-Standaard met verklikker
-Frame kapje links (carbon, afhankelijk of ik er een aangeboden krijg blijft deze)
-Frame kapje rechts (Orgineel)
-TL1000S CDI, eventueel met de weerstand die nodig is om deze CDI op de Raptor 1000 te laten werke
 
Allereerst voor iedereen de beste wensen voor 2014 en mogen we allemaal veel zorgeloze kilometers bollen. Ondertussen de tijd gevonden om mijne raptor eens te kieken en te posten zoals eerder eens beloofd. :$
full
 
Laatst bewerkt:
Thanx guys. Zijn pic's van een beetje eerder, ondertussen is de koplamp en -houder volledig in mat zwart. Hoop hem wel ooit nog te vervangen door een modernere koplamp maar de zoektocht is nog bezig. Een mens moet bezig blijven met de hobby hé ;-).
 
Thanx guys. Zijn pic's van een beetje eerder, ondertussen is de koplamp en -houder volledig in mat zwart. Hoop hem wel ooit nog te vervangen door een modernere koplamp maar de zoektocht is nog bezig. Een mens moet bezig blijven met de hobby hé ;-).

Zo'n zoektocht naar de perfecte koplamp kan soms lang duren. Heb dat ook ooit gehad naar de perfecte koplamp voor mijn CB 1 streetfighter. Heb er toen een stuk of 3 geprobeerd en uiteindelijk was de 4e bingo.
 
Laatst bewerkt:
Een SERIEUS ridicuul kabaal kan ik je zeggen. Vind de sound de max zonder de db killers maar wel iets te heftig voor straat misschien, maar ja smaken verschillen ;-). Bij mij zitten de demperkes er dus weer in en zo bromt hij juist goed. Btw het zijn de roadsitalia uitlaten maar zonder de embleempkes erop dus.
@ HornEd welke koplamp is het geworden op de uwe. Ik zie wel de gsxr 600 koplamp zitten en zelfs al gevonden 2dehands maar prijzig. De zoektocht blijft dus nog een tijdje doorgaan. Grtz.
 
Laatst bewerkt:
@ HornEd welke koplamp is het geworden op de uwe. Ik zie wel de gsxr 600 koplamp zitten en zelfs al gevonden 2dehands maar prijzig. De zoektocht blijft dus nog een tijdje doorgaan. Grtz.

Er zat oorspronkelijk een eenvoudige ronde koplamp op. Toen kwam deze
full


Daarna deze
full


Dat werd toen zo
full


En uiteindelijk zo en zo is-ie nog steeds bij de huidige eigenaar
full
 
Schoon schoon HornEd maar mijn voorkeur zou dan de laatste zijn van de reeks. Is zo een LSL urban koplamp zeker. Ook al voor geïnformeerd maar nog prijzige bevestigingen meen ik me te herinneren.
Zal nog wa verder zoeken en indien ik iets vind in de nabije toekomst dan wordt het nog een winterprojectje en anders blijft de ronde matzwarte er nog een tijdje op.
 
Heb zelf ook een LSL Urban lamp gemonteerd op de mijne, ik heb een losse lamp besteld (115,95 euro)
en toen zelf 2 bevestigings beugels gemaakt en in frame kleur gespoten. de bovenste bevestigingspunten zijn overigens de originele bevestigingspunten van de oude koplamp
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan