Cagiva - "the Raptor's Nest" - Deel III

Waar heb je dat achterlicht op je 125 gehaald? ziet er beter uit dan dat standaard geval..
 
Waar heb je dat achterlicht op je 125 gehaald? ziet er beter uit dan dat standaard geval..


achterlicht van een yamaha earox past er 1 op 1 op, tenminste wel bij de 1000 en de 650 en zo te zien is de 125 kont hetzelfde.

lampjes voor een earox kan je in alle soorten krijgen die je maar wil.
 
Welkom! Natuurlijk kan je erbij. Elke Raptor (groot of klein) is er 1.

Hoe rijdt zo'n baby Raptor overigens? Stuurt vast lekker, om het gebrek aan power te compenseren.

stuurt zeker lekker zon klein brommertje.
gebrek aan power valt wel mee, de 22kw die de motor nu ontgrenst levert rijd prima mee met de meeste kleinere 4-takt motoren.
tegen de grotere raptors hier naak ik natuurlijk geen schijn van kans.
toch is de 170 nog wel te doen ondanks het een klein dingetje is.
 
Waar heb je dat achterlicht op je 125 gehaald? ziet er beter uit dan dat standaard geval..

is een yamaha aerox achterlicht zoals red force al zei, een led lexus achterlichtje.
zijn ongeveer 40 euro nieuw uit mijn hoofd. zijn inderdaad direct over te zetten op een raptor (in het geval van mijn 125 in ieder geval, volgens op ook OP grotere modellen).

enige nadeel is dat je geen (goede)kentekenverlichting meer hebt.
 
dat heb ik zo ook niet.. 170 is meer dan genoeg voor njah.. overal.

toch kan een beetje meer kracht geen kwaad, duurt wel ff voordat ik daar zit.
lijk me heerlijk om op een 650 te kunnen rijden.
beetje rustig in toeren op de snelweg inplaats van dat gejank wat ik nu heb.
 
toch kan een beetje meer kracht geen kwaad, duurt wel ff voordat ik daar zit.
lijk me heerlijk om op een 650 te kunnen rijden.
beetje rustig in toeren op de snelweg inplaats van dat gejank wat ik nu heb.

Ja, beter zo'n 650. Fijne stuurmachientjes en genoeg power. Doe iig maar geen 1000, want dan zit rustig toeren er niet in.... ;) O-)
 
Ik ga toch weer een poging wagen.. http://link.marktplaats.nl/673425552

Mocht je interesse hebben en/of iemand weten, please let me know.

Als hij verkocht wordt, dan komt er voorlopig waarschijnlijk geen of een goedkoper/ouder motortje voor terug.. -O-
 
Laatst bewerkt:
Wie kan mij iets vertellen over Tail risers? Ik heb zitten zoeken maar ervaringen ermee zijn lastig te vinden.
Ik wil een setje bestellen bij de site in duitsland, maar vraag mij nu af welke ik zal nemen. 25, 30 of 35mm..

Bedankt!
 
30 is al heel nipt met de ketting, dus 35 zou ik niet doen (ketting loopt ongeveer over de uitlaatbochten)
 
25 geeft ook al een wereld van verschil wat betreft het rijgevoel ( neus duikt al wat meer naar beneden )
klopt wat Hubertje zegt, ik vond het zelfs bij de 25 al aan de krappe kant komen
 
Met de raptor 125 kan je de zogenaamde tbone omdraaien in de achterbrug en wordt zo opgehoogd.
Weet niet of dit ook van toepassing is bij de grotere versies.
Misschien ook wel een beetje beun om te doen eigenlijk.
 
Aprillia falco schokdemper monteren, komt ie iets omhoog en de vering wordt er stukken beter van.
 
Kan iemand een close-up foto maken van zijn / haar verbindingsstangetje van het schakelmechanisme? (stangetje met 2 kogelgewrichten) ik twijfel namelijk of het bij de mijne op de juiste manier gemonteerd is.
 
Kan iemand een close-up foto maken van zijn / haar verbindingsstangetje van het schakelmechanisme? (stangetje met 2 kogelgewrichten) ik twijfel namelijk of het bij de mijne op de juiste manier gemonteerd is.

ff proberen of ik nog een foto erop krijg ( tis lang geleden |( )


full
 
thanks for the pic. hij zit bij mij inderdaad verkeerd om, vond het er al raar uitzien.
weet iemand trouwens of de koppelingskabel van een raptor 1000 hetzelfde is al van een Suzuki tl1000s? ben op de terugweg van een ritje en 100 meter van mijn huis trek ik hem over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan