Cagiva - "the Raptor's Nest" - Deel III

Interessert me ook wel, en nu we het toch over een conversie hebben. Iemand een idee welk een moderner voorlicht past op onze raptor? Ooit eens een aanpassing gezien met een suzuki??? voorlicht denk ik. Iemand nog andere voorbeelden of tips. Mijne spiegel in de koplamp begint wat van de leeftijd te weten en zou misschien iets anders willen proberen.
 
Ik heb zo'n soes lamp liggen, is van een (ik denk 2005) GSXR. Maar de conversie is niet zoo simpel, en de lamp die ik heb mankeers hier en daar een stuk (gecrasht). Maar mss ooit..

Ook veel gebruikt zijn yam MT03 kopjes..
 
Thanx Hubertje, daar ben ik wat mee. Zal me eens verdiepen hoe de aanpassing zou kunnen lukken. Eerst een geschikt exemplaar vinden natuurlijk.
 
In de o.p. staan ook een aantal raptors met een andere koplamp, mischien kan je daar iets mee.
 
Ben ook net klaar met mijn koplamp, en inderdaad ook ik heb gekozen voor een yamaha mt03 koplamp (maar dan van merk LSL). En tevens een high-end GPR uitlaat gemonteerd.
Hier volgen alvast wat foto's.
full
 
mag ik er ook bij horen met mijn 125 raptor/planet?

img2331sf.jpg


img2332sd.jpg


img2334q.jpg


ben overigens echt verliefd geworden op dit model.
vind het fraai en stoer uitziende motoren (ookal is de mijne maar 125cc).
 
Laatst bewerkt:
Ben ook net klaar met mijn koplamp, en inderdaad ook ik heb gekozen voor een yamaha mt03 koplamp (maar dan van merk LSL). En tevens een high-end GPR uitlaat gemonteerd.
Hier volgen alvast wat foto's.[afbeelding]

Netjes hoor! En natuurlijk voor alle mensen die het nog niet begrijpen: een italiaanse volbloed (eeh..in dit geval halfbloed) moet ROOD zijn. ;)
 
Ik zal zsm de OP eens even een klein beetje updaten inderdaad. Zijn er nog meer lieden die er graag in willen en die er nu nog niet in staan? Laat dan even weten welke foto ik voor je in de OP kan zetten.. :)
 
Heb afgelopen weekend eens zo'n volbloedje geprobeerd. Lekkerrrr hoorrrr.... :]

full



Mocht 'r eens uittesten van een maatje van me. :}
 
Laatst bewerkt:
Heb afgelopen eens zo'n volbloedje geprobeerd. Lekkerrrr hoorrrr.... :]

[afbeelding]


Mocht 'r eens uittesten van een maatje van me. :}
Zoiets lijkt me nou ook wel gaaf inderdaad. Waar moet je het mee vergelijken? Beetje een kruising tussen de V-Raptor en de Navigator? :P

En het blaft ook lekker, zo te zien.. })
 
Laatst bewerkt:
Zoiets lijkt me nou ook wel gaaf inderdaad. Waar moet je het mee vergelijken? Beetje een kruising tussen de V-Raptor en de Navigator? :P

En het blaft ook lekker, zo te zien.. })

Zithouding bijna gelijk aan de Navi, maar met een veel smaller zadel. Stuurt ook als de Navi. Maar met de power van de V Raptor. Voelt zelfs sterker onderin dan de V Raptor. Maar de Raptor is gaat dan wel weer verder door.

Geluid uit die open Termi's is belachelijk hard. Wel lekker hoor, maar flink aso voor de buren... })
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan