Cagiva Gran Canyon eigenaren gezocht

zo effe een update, nieuwe remschijven zijn hard nodig bij 93000 en de slippende koppeling is alweer de oorzaak van de plakkerige meuk in de koppelingskabel.
 
Mocht er nog iemand zoeken.... Ik verkoop mn Gran Canyon (en mn Speed Four) Omdat ik een Dorsoduro wil gaan rijden.

De Gran Canyon zit bijna op de 88000 en krijgt weinig rust. Gezien de kmstand is het niet de duurste. 1250,- zo meenemen prijsje. 2 winters geleden groot onderhoud gehad wat duurder was dan de vraagprijs. Is nu nog dagelijks in actie... Veel motor voor weinig geld! ;) Motorshopper: Cagiva Gran Canyon 900 I.E (Voorganger Ducati Multistrada)
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Rijden we nog steeds CGC? Ik wel! Bevalt me nog steeds goed, a.s.donderdag klepspeling laten controleren, balhoofdlager vervangen en injectie laten afstellen.
 
Even een vraagje:

Ik ben gisteren gecrashed met mijn Cagiva Navigator (zelfde model als Gran Canyon maar dan met Suzuki TL1000 blok), en nu is de snelsluiter van de benzinetank gebroken. (zie foto)
Weet iemand waar je deze dingen kan kopen?
Ik heb al gegoogeld maar kan zo niks vinden.
Het merk is CPC.

full


Bvd. :)
 
I'm back. Na twee V-Raptors en een Navigator en 4 jaar motorloos, staat er nu een Canyon 500 in de garage. Schijnbaar heb ik iets met Cavia's....

full
 
even oma afstoffen...

De Cavia is een taaie Italiaanse rakker...strenge winters onder zeil in de tuin...niet veel liefde van de baas gehad en niet veel km's gereden...accu was natuurlijk niet best meer...en inmiddels, na een paar uurtjes inrijden in maart, toch kapot gegaan...Dus maar weer een nieuwe Odyssey gehaald (pc680, voor minder gaan we niet), van de oude accu de ijzeren mantel gesloopt (mj-metal jacket) en erop gekit. Nu de boel weer aansluiten, beetje in de zon zetten (Italiaan he...) en lief tegen praten...en dan zou hij het deze week weer moeten doen! Over zon gesproken...koud hier, en vanmorgen getik van hagel en geflits van onweer. Bring on summertime! *O*
 
Ze is zeker een taaie rakker. ik heb een pittige tijd achter de rug en mede daardoor ruim een jaar niet gereden. Een paar weken toch maar de accu opgeladen en ze startte meteen weer na een jaa ronder een koud zeiltje:)

Toch ga ik hem wegdoen. Ik heb hem nieuw gekocht in 2000 en heb wel zin in iets anders. In plaats van geld steken in wat noodzakelijk onderhoud ga ik iets anders kopen. Als iemand hier interesse heeft hoor ik het graag anders gaat ie voor inruil naar een dealer. De GC is rood/zilver, heeft ongeveer 55.000 km gereden. Er zitten de originele non fango koffers bij, een hoog en laag ruitje, een RVS middenbok, gemodificeerde uitlaten en een diagnose kit, waarmee je de computer kunt uitlezen instellingen aan de computer kunt doen. Noodzakelijk onderhoud naast de beurt die ie zou moeten hebben zijn de voorvorkkeerringen, distributieriemen, klepspeling checken. Banden en ketting zijn nog ok, Qua prijs denk ik aan 1000 euro. dat zou ik er ook voor terugkrijgen als ik hem inruil.
 
Shit zeg, dat is echt aantrekkelijk! Die moet je zo kwijt zijn normaliter! Ik baal nu bijna dat ik pas een Multistrada heb gekocht!
 
Ha, hier nog een cagiva GC 900ie rijder ;-) en heb zojuist het motor-forum weer ontdekt.

Gister weer een mooie tocht gemaakt. Maar halverwege, na het tanken, starte m'n GC niet meer. Accu totaal plat. Nu op zoek naar een nieuwe accu. Welke accu gebruiken jullie? en welke accu (-leverancier) kunnen jullie me aanbevelen?
 
Hoi Byteme, de standaard accu's zijn idd vaak een probleem. In deze topic staan halverwege diverse postings over accu's (ff via zoekfunctie). Zelf heb ik de Odyssey PC680 (zie 7 postings hierboven). En dan hopelijk gauw weer on the road again... :]
 
Ik heb nog steeds niks gevonden wat mijn gc waardig kan vervangen:) Heb een paar dagen gekeken voor reacties op mijn melding hieren daarna niet meer.
Ik had daarom niet gedacht dat er zo enthousiast op gereageerd zou worden op het te koop zetten van mijn gc, maar wat Arie al zegt klopt wel. Alleen voor de onderdelen zou ie het waard zijn. Als ik de ruimte had had ik hem zelf uit elkaar gehaald en de onderdelen op ebay gezet.

Ik zal mijn PB aanzette:)
 
Beetje laat misschien voor de accu, maar de yuasa ytx14-bs past in de GC. Je moet alleen een stukje (2-3cm) dikke kabel (startkabel) met een oogje vastmaken aan de minpool, om hem te kunnen aansluiten aan de minkabels. Even wat gepiel, maar dan ben je wel voor 55 euro klaar of zo.
 
CaviaGC Ik heb misschien ook wel interesse en misschien een interessant aanbod, maar je PB staat nog steeds uit. ;)

Stuur mij anders even een berichtje met je mail adres oid.
 
Laatst bewerkt:
Nou die rode Canyon 500 was toch niet helemaal wat ik zocht. Er moest nog wat aan gedaan worden en daar had ik geen zin in. Dus die ging weer de deur uit.

Ik heb er nu 1 gevonden die helemaal voldoet aan mijn eisen.

Dus hierbij mijn 5e Cagiva op rij, na twee keer een V Raptor 1000, 1 Navigator en 1 Canyon 500.

full

Canyon no.2
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan