Burgman 650 an 2005

Striezenau

Rookie
12 feb 2019
5
1
Goedemorgen,

Ik ben hier nieuw op dit forum en hoop dat ik mijn vragen op de juiste plaats stel. Wie kan mij helpen ik heb een burgman 650 an uit 2005 nu is net mijn cvt gereviseerd maar blijkt mijn positie sensor het alsnog begeven te hebben dus deze is aan vervanging toe nu probeer ik dit zelf met 2 linkerhanden ik heb de sensor los van de cvt nu krijg ik alleen de stekker niet los hoe werkt dit en hoe krijg ik deze kabel eruit en de nieuwe weer op zijn plek dit zit op een onmogelijke plaats ( anders moet ik terug naar waarde motor gerepareerd is 250 km en en dan weer terug voor een reparatie van ongeveer een half uur) is er iemand die mij hier in kan bijstaan?

Met vriendelijke groet,
Rene
 
Te koop gevraagd


Verstand van scooters heb ik niet echt, dus ik zou niet weten waar ik moest beginnen om een kabeltje los te krijgen. Mijn ingeving zou zijn om alles wat in de weg zit los te schroeven en te kijken hoever je komt. Ik ga er verder vanuit dat je tweede probleem toch op te lossen moet zijn met iets beter kijken. De meeste stekkers kunnen weer los, namelijk. Je zult waarschijnlijk een palletje moeten optillen (of juist induwen).
 
Terug
Bovenaan Onderaan