Bruinsma of E van Drie?? (rijlessen Zeist)

Ik zou kiezen voor:

  • Bruinsma

    Stemmen: 2 18,2%
  • Veronica

    Stemmen: 2 18,2%
  • E van Drie

    Stemmen: 7 63,6%

  • Totaal aantal stemmers
    11

skf6000

MF'er
25 mrt 2007
103
0
Zeist
Hej,

Ik heb me zojuist al voorgesteld in het 'nieuwe gebruikers' gedeelte! Maar even kort, ik ben Erik, 20 jaar, studeer journalistiek en heb eindelijk geld om mn A(beperkt) te gaan halen!!! *O*

K heb me n beetje georienteerd en ik wil kiezen tussen Bruinsma en E van Drie(Zeist) maar twijfel nog een beetje. Ik heb alles op een rijtje gezet, maar toen ik op internet naar ervaringen met rijscholen zocht kwam ik op deze site. En Bruinsma komt er toch een beetje negatief uit, al had ik dat al wel verwacht van zo'n groot bedrijf. En Veronica weer goed, en die kende ik nog niet. :}

Hebben meerdere mensen hier toevallig ook ervaring met E van Drie? Die zit voor mij het meest gunstig qua afstand, omdat ik alles met de fiets of OV moet doen. (Rijbewijs B heb ik wel, maar de auto wordt gebruikt door het ouderlijk gezag)

Ik ben benieuwd!
Groeten, Erik
 
gerard's motorrijschool uit vianen iets verder van huis wel top rijschool ;)

jan van rooijen uit ijsselstein zelf bij gelesd SUPERRRR :Y

( ow dat vroeg je niet :X )




:+
 
ik heb mn vrachtwagen papiertje bij bruinsma gehaald,was wel oke,maar das al een jaar of 10 terug

veronica is wel een bekend gezicht in de utrechtse straten,die andere ken ik niet
 
ik heb mn vrachtwagen papiertje bij bruinsma gehaald,was wel oke,maar das al een jaar of 10 terug

veronica is wel een bekend gezicht in de utrechtse straten,die andere ken ik niet


heb ook me grote roze papier gehaald bij bruinsma ben wel dik tevreden over hoe dat is gegaan +- 2 jaar geleden mijn vrachtwagen instructuer gaf daar ook motor rijles heb aook altijd goed met die knakker kunnen ouwelullen over motors :]
 
Je bent 20 jaar en je wil je A beperkt gaan halen? Kan je dan nu niet beter over een tijdje alvast wat licht gaan lessen en daarna zwaar en dan examen zwaar doen als je 21 bent? Anders zit je nog 2 jaar vast aan je lichte rijbewijs en als je nog eventjes wacht kan je meteen wat zwaarder stappen.
 
Ik heb mijn papiertje bij van Drie gehaald :Y
Goede rijschool en je krijg als lesser 10% korting bij de kledingshop dus kan je gelijk goede kleding aanschaffen, en instructeur Dik is ook en erg relaxte gozer :]
En als je dan je papiertje hebt dan kan je gelijk mee met de jaarlijkse toertocht met BBQ :}
 
Laatst bewerkt:
Ah de teller staat op drie stemmen voor van Drie :) Ik denk dat het die ook wel wordt!!! Ik hik echt een beetje aan tegen de Bruinsma Fabriek.

De reden waarom ik nu graag mn rijbewijs wil halen, of iig in de maanden voor de zomer, is omdat ik de hele zomer thuis ben B| Het lijkt me lekker om dan een beetje te toeren op een goedkoop motortje... Ik heb ook niet zo'n zin in een scheurijzer, en er is ook niks mis met rustig beginnen. dus zo'n 25kw'tje zie ik wel zitten :] En als ik ooit nog ns te veel geld over heb als ik op 5 augustus 21 word, dan haal ik hem toch gewoon alsnog :+
Bedankt alvast, en ik laat jullie z.s.m. weten wat de definitieve keus is en wanneer ik met de eerste les ga beginnen! Bedankt!
 
Zelf ook bij van Drie gelest en ik ben er heel erg tevreden over. Motorlessen is zoiezo al leuk maar met Dik erbij is het helemaal feest.
Daar komt bij dat van Drie minder lessers per instructeur heeft dan Bruinsma. Niks ten nadele van Bruinsma, maar ik denk dat bij van Drie de relatie tussen Instructeur en lesser wat beter is omdat het allemaal wat persoonlijker is, en dat komt alleen maar je vooruitgang ten goede.

Succes met je keuze! :W
 
Heb zelf bij Veronica gelest, wat op zich prima was met goede instructeurs. Wel iedere keer een andere instructeur (want grote rijschool).
Mijn vriendin en mijn beide schoonouders hebben bij van Drie gelest, en waren daar allen zeer tevreden over. En 10% korting bij de motorkledingshop is natuurlijk ook nooit weg...
Als je daar toch in de buurt woont, zeker voor gaan!

Succes met de keuze, en veel plezier met de lessen natuurlijk!
 
Heb zelf bij Bruinsma gelest. Op zich geen verkeerde rijschool, maar hangt heel erg af van de instructeur die je hebt.
Zit eigenlijk maar 1 goede bij en dat is Johan.
Veronica schijnt ook prima te zijn bij Gijs :Y
 
Zelf ook bij van Drie gelest en ik ben er heel erg tevreden over. Motorlessen is zoiezo al leuk maar met Dik erbij is het helemaal feest.
Daar komt bij dat van Drie minder lessers per instructeur heeft dan Bruinsma. Niks ten nadele van Bruinsma, maar ik denk dat bij van Drie de relatie tussen Instructeur en lesser wat beter is omdat het allemaal wat persoonlijker is, en dat komt alleen maar je vooruitgang ten goede.

Succes met je keuze! :W

Klopt, die Dik is zeker okay.
Zorg echter dat je bij die andere knakker niet lest (ben zijn naam kwijt, volgens mij was hij de eigenaar). Wat een arrogante #ikel was dat zeg.

Ik heb er een jaartje of 6 geleden -met succes- gelest.
 
Klopt, die Dik is zeker okay.
Zorg echter dat je bij die andere knakker niet lest (ben zijn naam kwijt, volgens mij was hij de eigenaar). Wat een arrogante #ikel was dat zeg.

Ik heb er een jaartje of 6 geleden -met succes- gelest.

Ja dat was Egbert heb ik ook les bij gehad :Y hij kan wat arrogant over komen maar als je hem wat beter kent valt het wel mee ;)
Dik is een top gast :Y als ik hem hier in de buurt tegen komt is het gelijk lachen en gek doen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan