Brugman 200

Carlo.w

Rookie
3 mrt 2019
4
0
Beste mensen,
Ik ben sinds een week in het bezit van een suzuki uh 200 hoofdzakelijk voor w.w verkèer.
Heelijk ding lekker makkelijk te besturen en voor dit gebruik zwaar genoeg.
Na een week rijden kom je dan achter ding die je anders wilt of gemaakt wil hebben.
Er zat geen gebruikers handleiding bij en van de dealer krijg ik geen gehoor over het kunnen bestellen van deze.
Weet iemand waar ik deze kan downloaden.
En mijn andere vraag hoe kan ik mijn voorlichten vervangen, moet alles uit elkaar ? (dat zou toch raar zijn)
B.v.d voor de reacties
Gr. Carlo
 
Beste Carlo,

Ik heb 8 jaar een Burgman 200 gehad, een fijne motorscooter. Ik heb een service manual van het model 2007-2014. Die kan ik je sturen, gratis uiteraard. Geef jou E-mail adres dan.
Ja, voor het verwisselen van de koplamp moet het beenschild los. Alleen dan kom je er bij, staat met tekeningen in de service manual. Ik heb het zelf gedaan, lukt best als je enigzins handig bent.
George
 
Beste Carlo,

Ik heb 8 jaar een Burgman 200 gehad, een fijne motorscooter. Ik heb een service manual van het model 2007-2014. Die kan ik je sturen, gratis uiteraard. Geef jou E-mail adres dan.
Ja, voor het verwisselen van de koplamp moet het beenschild los. Alleen dan kom je er bij, staat met tekeningen in de service manual. Ik heb het zelf gedaan, lukt best als je enigzins handig bent.
George


Beste George,
Bedankt voor je reactie mijn email adres is carlo.w@outlook.com.
Mijn brugman komt uit 2009 dus dat moet goed gaan.
B.v.d groet Carlo
 
Hoi.

Ik rij al jaren motor maar sinds augustus dit jaar een Burgman 200 uit 2018 erbij. Zo'n motorscooter pak je toch wat vlugger voor een uurtje door het Limburgse heuvelland te toeren dan een 1200 cc Triumph motor. Er zit wel een originele handleiding bij maar ik ben opzoek naar een digitale versie. Kan iemand mij hieraan helpen? Alvast hartelijk dank. Groet Henk
 
Laatst bewerkt:
Hallo,
Ook ik ben op zoek naar een service manual voor mijn burgman 200 uit 2009. Zou daar ook erg bij gebaat zijn.
Als iemand mij hier aan kan helpen....graag!!

mvg,
Xander
 
Ook ik zou graag deze handleiding ontvangen in mijn mailbox als dat nog mogelijk is uiteraard.
Moeten toch wat kleine dingetjes aan gebeuren, en doe het graag zelf.
Email adres: lexter@caiway.nl
 
Misschien een wat late reactie maar bij mijn vorige Burgman 400 van 2007 was het een rotklus
om even een koplamp te vervangen maar ik heb nu een 200 van 2013 en het is even werk maar
heel eenvoudig. totaal 6 parkers los en je haalt de hele voorkant los, stekkertje van de verlichting
losmaken en je hebt de hele voorkant los.
2 parkers op het dashboard, 2x halverwege en 2 onder de rubbermat van de voetsteunen.
Tip. als je er de mogelijkheid voor hebt, voordat je de laatste 2 parkers er uit haalt, maak een touwtje
of zo'n spin van elastiek vast aan de bovenkant van de "voorkuip" die je er dus afhaalt, touwtje of iets dergelijks dus boven kuip vastmaken. Bij het helemaal loshalen valt kuip niet naar beneden en kan dan
niet b.v. je voor spatbord beschadigen (toch maar even een handdoek daar over heen).
 
Beste Carlo,

Ik heb 8 jaar een Burgman 200 gehad, een fijne motorscooter. Ik heb een service manual van het model 2007-2014. Die kan ik je sturen, gratis uiteraard. Geef jou E-mail adres dan.

Goedemorgen Sjors, indien u nog in het bezit bent van de service manual zou ik daar dan ook een kopie van kunnen ontvangen. Graag hoor ik van u.
Alvast bedankt.
Andy
 
Terug
Bovenaan Onderaan