BOT20 in Bourgogne Côte D'or?

En onder tussen zitten we (hond en ik, vrouw komt pas februari) al een maand in Bourgogne. Wat vliegt de tijd toch maar alles begint zo stilaan in de plooi te vallen. Heb pas van deze week internet aansluiting dus kunnen we weer op een deftige manier communiceren.
Voorlopig nog geen grote verbouwingen, architect heeft ff timeout vanwege familiale redenen. Ben vooral bezig met de verwildering van de tuinen op te ruimen.

En belangrijk voor diegenen die nog interessen hebben :


BOT20 KAN OFFICIEEL DOORGAAN!!!!
 
Klinkt goed. Ben benieuwd. Jammer dat bot net in de herfstvakantie valt. Da's de enige periode dat we met hele gezin weg kunnen..
 
Mij trekt het ook wel. Maar het spannetje zit net te veel op de brik grens met vanalles. Dus vrij zeker dat ik niet probleemloos retour geraak. :X

Met de solo moet het wel lukken. Dit is iig effe volg post.
 
Staat met stift in de agenda nog steeds.
Moet alleen nog wel even t kopje lichten en de klep(pen) vervangen van mijn span.

Van de week maar eens aan beginnen
 
Vorige week al bezoekje gekregen van motorvrienden uit het oost-kanton. Uiteraard voor een hapje en drankje gezorgd.
Mooie was dat enkel het koppel van de garage wist dat ze bij ons zouden halt houden.

DSC00126 - kopie.JPG
DSC00135 - kopie.JPG
 
Klinkt goed. Ben benieuwd. Jammer dat bot net in de herfstvakantie valt. Da's de enige periode dat we met hele gezin weg kunnen..

Ohw, oeps, wij gaan traditioneel met een bevriend gezin altijd een weekje gezamenlijk weg met herfstvakantie......
 
tegen die tijd is er vast wel een goed plan ontstaan... Misschien kunnen we onderling wat afstemmen, zodat niet iedereen geisoleerd op pad hoeft; Er zal toch wel geen 20 man die kant op gaan gok ik zo.... O-)
Ik wil wel aanhaken als het tegen die tijd kan. Maar dan wel op m'n tweewielige 300cc kawa.
Zit ook minstens zo ver zuid als Slijptol, bij mij is donderdag avond overblijven ook een optie.
 
FF een paar praktische zaken.
Voor de tenten heb ik plaats genoeg, eventueel kunnen ze zelfs in de schuur (10x9) opgesteld worden dan blijven ze nog droog ook. Bouwvergunning is tegen dan toch nog niet in orde.:N
Voor de verschillende maaltijden heb ik zowel binnen als buiten voorzieningen zat, kookplaat, BBQ, stoelen en tafels alles aanwezig. Dus niet te veel meesleuren. Eten en drank zal ik al voorzien, das geen probleem. En in geval van nood, de Supermarkt is vlakbij (15 minuten is hier vlakbij).
Sanitair is binnens huis maar das voor mij geen probleem als we het maar een beetje netjes houden. Eenmaal als het echt chambres d'hotes is lopen de klanten ook deels door ons huis.
Kunnen we misschien wel ff afspreken wie er komt of misschien komt en van wanneer tot wanneer. Gewoon om praktisch redenen, en om te zien hoeveel eten en drank ik moet voorzien. Teveel is te gek maar te weinig (drank) is erger.:+
In ieder geval, Ik kijk er al naar uit, alweer een knotsgek hoofdstuk in het zijspan forum.

P.S. bier = Jupiler ;)
 
Wat hoor ik weer een stel watjes.
Ik dacht altijd dat zijspanpiloten mannen(vrouwen, geeen discriminatie)waren met een ironbutt, bold leather and no fear.
Na overleg met mijn vechtgenoot, ga ik wel en wat krijg ik te horen: dat mijn vechtgenoot (65+) gewoon meegaat op haar 6 cillinder scoutmobiel
 
Ik ga er vooralsnog vanuit dat ik deze puzzel voor de tijd weer in elkaar heb zitten en dan ben ik vrijdagavond tot zondag ochtend van de partij
IMG_20190901_2115349.jpg
 
Het is ook onze bedoeling om te komen. Nog niet helemaal duidelijk of we vrijdags laat of zaterdag in de loop van de dag aankomen. Maar dat zullen we tegen die tijd wel weten.
 
ik meld mij af.
enerzijds omdat ik het veel kilometers vind voor een weekend, maar ik krijg het ook qua tijd niet voor elkaar.
 
Ben lange tijd weg geweest en heb dan ook heel veel in te halen op het forum.
Zo ook het BOT. Niet te verwarren met de Bot van Gunther Grass.
Het BOT dus. Het staat mij wel aan. Zeker door de hartelijke uitnodiging van Juup. Hoe ik het ga doen weet ik nog niet. In één dag over snelwegen janken zie ik niet zitten. Gewoon zonde om van A naar B te jakkeren. Genieten van het span dus. Lekker relaxt over de RN en waar nodig een stukje snelweg. Wordt dus een meerdaagse reis. Zowel heen als terug. Een weekendtoertocht XXL zullen we maar zeggen.
Er kan nog van alles tussen komen, maar de datum nadert en de zin in het BOT groeit.
Voorlopige planning: vrijdag van huis, zaterdag tweede etappe en aankomst, zondag vertrek en maandag tweede etappe.
Hopelijk roep ik over vijf weken: "It giet oan."
 
Terug
Bovenaan Onderaan