BOT 19 in Brabant

DAF400

MF veteraan
14 mrt 2007
13.983
5.465
Neerkant
Het BOT lijkt in 2018 weer terug te zijn in Brabant.
En wel in Neerkant, op de grens van Nationaal Park de Groote Peel.

Datum: 26/27/28 oktober
Zaterdagmiddag is er een ritje, we vertrekken rond 14.00 uur.

Ieder kan zich weer opgeven volgens de RBOEDV code

R = Rit
B = BBQ
O = Overnachting
E = Ontbijt
D = Definitief
V = aankomst op vrijdag (anders op zaterdag)

Wat kost het BOT nu?

Dat zal telkens weer anders zijn,maar wel is het de bedoeling om de kosten zo laag mogelijk te houden.


Wat moet ik nu meenemen?

Je moet eigenlijk zelf alles regelen, dwz. slaap spullen,drank en/of versnaperingen. Iedereen zorgt voor zichzelf maar vergeet vooral 2 dingen niet : Je zijspan en en goed humeur...

Camping kosten: het is op mijn eigen erf, dus geen camping kosten.
BOT kosten: BBQ, koffie, ontbijt... moet ik nog uitvogelen
Men dient zelf het vlees en drank mee te nemen.

BBQ, koekepannen om eieren te bakken en apparatuur om koffie te maken is er.

Een vuurtje gaat er 's avonds natuurlijk ook gestookt worden.


Ik wil ook meedoen,wat moet ik nu doen?

Da's heel simpel, gewoon hier in dit topic melden dat je graag mee wilt gaan met het BOT, wel moet je duidelijk aangeven waarmee je mee wilt doen,bijv. wel de rit maar niet overnachten. Dit doen we door deze letters te vermelden in dit topic achter je (nick)naam...


Ik heb geen span,mag ik Solo mee?

Het BOT is bedoelt voor zijspanners-door zijspanners, maar mensen die geen span hebben mogen wel mee. Het is echter niet de bedoeling dat er straks meer Solo's meerijden dan spannen, maar dit zal niet aan de orde zijn. Meld wel even in het topic dat je Solo wilt komen/rijden.


Mag ik mijn hond, glory wife, kind, christelijke en-of homofiele neef meenemen?


Bij voorkeur niet, Het BOT is bedoeld voor zijspannen om als volwassenen onder elkaar even weg te zijn. De meesten vinden het heerlijk om even twee dagen geen kinderen te hebben. Er kan dan wel eens een lelijk woord gezegd worden en de deelnemers hebben meestal geen zin om rekening te houden met andermans meegebrachte aanhangsels.


Gaat de rit alleen over verharde wegen,of rijden we ook over zandpaden?

De rit zal hoofdzakelijk over verharde binnenwegen gaan,maar een goed zandpad is zeker een optie, wel word er van te voren gekeken over de berijdbaarheid van de weg.

BOT staat voor Brabants Olie-fanten Treffen, ooit bedacht door een aantal zijspanrijders van MF. Na een paar keer in Brabant te zijn gehouden ging BOT op reis en kwam steeds vaker in andere provincies, alles is mogelijk en ook buitenland is niet uitgesloten maar de naam blijft onveranderd. Het blijft BOT!

Graag aanmelden als je er bij gaat zijn.
Mochten er nu heel weinig mensen kunnen dan moet er misschien iets met de datum gedaan worden.

Aanmeldingen: (de mensen uit het lijstje hieronder zullen t.z.t. een PM krijgen met het adres.)

EHE: BOED
roestendoenze: RBOED
kwastert: BOED
Big Mouth: RBOEDV
ROB-E: BOE
leluk2000: RBOED
JFJ: BOE
zeepok: BOED
handewasser: RBOEDV
Bosso met broer Robert: RBOEDV
HaBSu: RBOEDV
hevu: RBOEDV
mielko: BOE
Freekz: RBOE
Hellracer: RBOE
M@kke (en Polle): RBOED
roblc: BOE
d'Ouwe: RB
fgmtech1: BOED
kermitc: BROED
 
Laatst bewerkt:
staat genoteerd; kan nu nog geen reden bedenken waarom ik niet zou kunnen
 
Heb het in de agenda gezet.
Moet nog bekijken of ik kom en of het vrijdag of zaterdag word.
Voorlopig is het: BOE _O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Mooi dat zijn er al een aantal :)

Kunnen de mensen die vrijdag willen komen vast een tijd noemen wanneer ze er willen zijn?
Ik ben overdag normaal gezien werken, maar als ik vrij moet pakken dan kan dat als dat nodig is.
 
Yes,valt in mijn verlof

Kijk je gewoon ff maand verkeerd :N
 
Laatst bewerkt:
Als.ik op vrijdag ga halen, dan is t ook voor mij pas laat. Ik kan dan pas na t avond eten uit huis wegrijden
 
Heb het in de agenda gezet.
Moet nog bekijken of ik kom en of het vrijdag of zaterdag word.
Voorlopig is het: BOE _O- _O- _O-


Sowieso zaterdag voor ons. De D laten we nog weten. Absoluut schik van.
 
Laatst bewerkt:
Hier nog een. Zaterdag zeker, vrijdag is nog een twijfel.
Mijn bijslaapje zal ook wel mee komen.

Goeie actie, DAF. :t
 
Mooi dat zijn er al een aantal :)

Kunnen de mensen die vrijdag willen komen vast een tijd noemen wanneer ze er willen zijn?
Ik ben overdag normaal gezien werken, maar als ik vrij moet pakken dan kan dat als dat nodig is.
Ik/wij zijn altijd wel aan de vroege kant,maar passen ons makkelijk aan :)
 
Hoe laat is aan de vroege kant? :p
Dus ook vrijdagavond al eten? Dan zorg ik dat er een bbq klaar staat. Is geen moeite maar ik weet het graag op voorhand.

Handewasser is er ook, maar die kijkt nooit meer op MF

Ik zal de openingspost bijwerken met de aanmeldingen.
Ik zal ook iedereen met een aanmelding een privebericht sturen met het adres. (Ik zet mijn adres liever niet hier neer)
 
Laatst bewerkt:
Hoe laat is aan de vroege kant? :p
Dus ook vrijdagavond al eten? Dan zorg ik dat er een bbq klaar staat. Is geen moeite maar ik weet het graag op voorhand.

Handewasser is er ook, maar die kijkt nooit meer op MF

Ik zal de openingspost bijwerken met de aanmeldingen.
Ik zal ook iedereen met een aanmelding een privebericht sturen met het adres. (Ik zet mijn adres liever niet hier neer)

Dat zou wel lekker zijn, ontbijt kunnen wij ook wel halen, maar slaan we over _O-
 
Een week er voor start ik op mijn nieuwe werkplek en ga dan zes weken intern.......
Mocht ik weg kunnen, en voldoende energie hebben dan rij ik op zaterdag even langs.
 
Voor mij, als altijd, het hele alfabet. Kom met de tenttrailer, van ⛺ krijgt Ik jicht. Van El presidente nog niet bekend of ze mee komt. Bij de weg Ik neem vrijdag gewoon een snipperdag. Heb er nog zat in het verschiet
 
mits mijn ural bewezen heeft dat ze weer eens een tijdje heel kan blijven, zit ik er aan denken om te komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan