Borgdraadtang

Zjanke

MF veteraan
17 apr 2015
3.433
3.386
Waalre
Ik ben op zoek naar een Borgdraadtang, maar kom een heleboel tegen van 30-40 euro waarvan ik het idee heb dat Ome Alie ze ook verkoopt, maar dan voor een euro of 12. Het alternatief is een "echt" merk te kopen, maar dan wordt het meteen >100 euro.
Waarschijnlijk hoef ik maar een keer in mijn hele leven een rol borgdraad te kopen, dus dan vind ik dat ook weer veel geld en gereedschap van Alieexpress ben ik ook geen fan van. Iemand een goede tip voor iets er tussenin?
 
Bij de huisleverancier op voorraad. De Taiwanese zijn beter dan de Chinese en die verbleken beide bij een Duitse.
Beter om niet alles op een low-res ALI foto te baseren ;)
 
Wij gebruiken op de zaak ook dun RVS draad van de rol en het is tienmaal goedkoper dan 'officieel borgdraad'.
Er ligt soms een stukje in de gang, en ik verbaas me hoe soepel dat buigt.
Ik zal eens vragen waar het ingekocht wordt. :P ( Alleen kopen we dat vast per kilometer :') )

Gereedschap van Ali wordt ik niet echt bang van.
Ik heb zelf ook een goedkope Torx doppenset voor de BMW.
Het is meer de monteur die er rustig mee omgaat dan de kwaliteit van het materiaal.
Met een Gedore/Facom Torx kan je de koppen ook goed beschadigen als je zonder gevoel sleutelt.
 
Ah Thanxs, Stahlwille :t en twee kanten op te twisten:t
Is eigenlijk wel wat ik zoek, ik kan hem wel via jouw site bestellen denk ik?:)
 
Twister die beide kanten op kan is echt fijn. Tussen de bouten met de klok mee, afmaken tegen de klok in. :Y
Heb twee twist tangen; waarvan eentje beide kanten op kan draaien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan