Bol d'Or liefhebbers show your bike VII

Zomaar, over het vlotter niveau. Ik loop al een tijdje te denken, het soortelijk gewicht van onze hedendaagse brandstof is door al z'n toevoegingen niet meer zo zwaar als vroeger. Ik denk er sterk over, omdat de vlotter minder opwaardse kracht krijgt ,om die anders in te stellen.
Iets lager, maar wat denken jullie ?
 
Persoonlijk denk ik dat het een nutteloze actie is,zelf heb ik met diverse brandstoffen gereden en merk nauwelijks enig verschil.
Buiten dat ga je het mengsel veranderen iets waar de motor slechter van zou kunnen lopen,en hoe ga je bepalen wat de juiste stand dan
zou zijn.En ook is het grootste deel van toevoeging Methanol wat juist een hoger sg heeft dan benzine en de benzine van tegenwoordig
dus een hoger sg geeft dan vroeger.
 
Laatst bewerkt:
Mannen,
Ik heb die rubber binnen voor de kraan, hoe zit t alweer?
Op de rubber, kunstof ring/verende ring/stalen ring en de kraan bevestigen?
🤔
 
Mannen,
Ik heb die rubber binnen voor de kraan, hoe zit t alweer?
Op de rubber, kunstof ring/verende ring/stalen ring en de kraan bevestigen?
🤔
Ik zou het niet weten,maar lijjkt mij sterk dat een stalen ring direct op rubber rust,verder nog een tip,
maak de volgende keer een foto voordat je iets uit elkaar haalt,dan weet je zeker hoe het weer in elkaar moet.
Zo staat het op de tekening,maar die is niet zo duidelijk,
honda-cb900f-1981-b-f3fuel-tank_big3IMG01166297_1bf3.gif
 
IMG_20190131_124822497.jpg

Het lag al enkele maanden uit mekaar, maar het zit weer goed.
Er zit nu een viton ring in die ook bestand is tegen die E5/E10 sprit.
Fotoos stonden nog op een oude phone.😁
 
Vraagje, ik heb nu een oldtimer verzekering, ik zou graag pechhulp willen, maar dit kan alleen als er een taxatie rapport is, vind ik overdreven maarja.
Hoe werkt dat ? Of hebben jullie dat anders geregeld?
En "gewone allrisk" verzekering gaat 350 euro kosten, ik betaal nu 45 euro, vind het nogal een verschil, tips ☺
 
Vraagje, ik heb nu een oldtimer verzekering, ik zou graag pechhulp willen, maar dit kan alleen als er een taxatie rapport is, vind ik overdreven maarja.
Hoe werkt dat ? Of hebben jullie dat anders geregeld?
En "gewone allrisk" verzekering gaat 350 euro kosten, ik betaal nu 45 euro, vind het nogal een verschil, tips ☺
Je gaat voor een CB900 toch geen All Risk nemen,wil je enige zekerheid neem dan alleen brand en diefstal.
Pechhulp kan je ook apart voor verzekeren,dat is heel wat goedkoper dan een taxatie en extra all risk premie.
Zelf ben ik ANWB wegenwacht lid en heb mijn motor ook bij hun verzekert, zo krijg ik ook extra korting op mijn verzekering.
De wegenwacht heeft mij al een keer een hoop ellende gescheeld,stond met autopech langs de rijksweg en die is toen opgehaald
door een berging wagen en afgeleverd bij de dealer en dat transport koste geen cent extra,moet je dat zelf betalen kost dat zomaar een paar honderd eurie.
 
Laatst bewerkt:
Binnenland heb ik er niet bij (zit vlgs mij al bij de verzekering).
Gezien Ik niet zo heel veel rijd in NL heb ik die pech hulp niet.
Er zijn genoeg bekenden die me wel ff willen oppikken.😋

Mss wel een idee om zo een landelijk netwerk/(op)vangnet op te richten.
🤔
 
Ik had route mobiel nog gevraagd naar de mogelijkheden, die houden bij bestaande klanten max 25 jaar aan , nieuwe klanten max 15 jaar oud,
Anwb moet je zeker lid van worden ?voordat je iets af kan sluiten.
Voorheen had ik dit probleem niet ik had een bedrijfsbus en een aanhanger, maarja gepensioneerd
 
Terug
Bovenaan Onderaan