Bol d'Or liefhebbers show your bike!! Deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisjemol

MF veteraan
24 okt 2007
9.338
136
Geertruidenberg
Ziezo, maar een nieuwe aangemaakt aangezien deel2 al voorbij de 100 pagina's zat
weer veel postplezier en een goed Bol jaar toegewenst!!!

en om te beginnen een foto van zoals het NIET moet dit jaar :N
cbbranddrama0061.jpg


En natuurlijk een foto van zoals het wél moet:
cb900-o6.jpg
 
Laatst bewerkt:
:} :} :} :} Deel 3 alweer *O* *O* *O*
We blijven maar over die bollen praten ;)
Hans(cb1100r),nu kan jij als starter van het eerste topic
weer mooie foto's van jou bollen plaatsen.
Die horen hier natuurlijk ook weer thuis :}
iedereen weer veel leesplezier.

gr ronald
 
Hee gasten,
komop nâh, even een linkje met de oude topics, leuke linkjes naar weetjes en ditjes en datjes,
foto's van die hard bollers, etc.etc.
je moet wel ff wat leuks van de startpost maken hoor.
gr. en succes, Jos
 
Oh dan doe ik ook wel even mee :P

263913484.jpg

263913485.jpg

263913487.jpg


Op deze pics nog under construction, ondertussen al een heel stukje verder. Helaas erg weinig tijd ivm studie(s) dus gaat nog ff duren voordat alles fully functional is.

Nieuwe aanwinst:
tmr.jpg
:)

Veel plezier allemaal in deel III!! :}
 
Laatst bewerkt:
Wat ik me afvraag is of het mogelijk is om de kuip van een gekuipte bol te trekken en er een naked van te maken. Is dat zonder al te veel aanpassingen mogelijk? Vind de gekuipte modellen niet echt mooi namelijk, maar van zo'n kale krijg ik het wel warm :+
 
Als je de kuip er af wilt halen, en dan naked opbouwen moet je een chromen rand om je koplamp hebben, en koplampsteunen. Die zitten standaard aan het dashboard framepje. En richtingaanwijzers, niet te vergeten. De originelen steuntjes van een gewone "F" zijn zowat niet te vinden, dus knippers monteren in de koplamporen is hier de oplossing.

Albert
 
ronald je bent mn held!

ben net al een beetje begonnen met het klusschen aan de bol maar kom wat kleine dingen tegen.

in mijn buddyslot zit geen slotje meer, hoe kan ik nu de buddy het makkelijkste er af krijgen.
liefst uiteraard zonder iets te beschadigen.
omdat de motor helemaal niets doet kwa electriciteit als ik m op contact zet wou ik het electrische systeem even nakijken en dit gaat toch wel echt heel veel makkelijker met zoveel mogelijk van de motor af.

ga weer even door, eventuele vorderingen (verwacht er niet echt een vandaag) post ik hier wel.

groeten paul
 
toch nog wel wat kunnen doen,
- De ontzettend aanlopende achterrem heb ik eindelijk los (moet de klauw nog wel wat opknappen)
- De ketting heb ik gesmeerd en veel losser gezet (stond veelste strak).
- Een nieuwe koppelingskabel erop gezet en meteen even gekeken of het blok rondging bij een beetje duwen in zn 3. Gelukkig deed ie dit wel.

Dan heb ik nog een vraag, ik was het electrische gedeelte een beetje aan het nalopen en toen zag ik een los contact. Ik kan zo snel niet zien waar hij op moet dus als iemand een kijkje bij zn bolletje zou willen nemen?

full


alvast bedankt!

groeten paul
 
Dat draadje wordt niet gebruikt, is tbv een bepaalde uitvoering van knipperlichtrelais.
Suc6
 
ronald je bent mn held!

ben net al een beetje begonnen met het klusschen aan de bol maar kom wat kleine dingen tegen.

in mijn buddyslot zit geen slotje meer, hoe kan ik nu de buddy het makkelijkste er af krijgen.
liefst uiteraard zonder iets te beschadigen.
omdat de motor helemaal niets doet kwa electriciteit als ik m op contact zet wou ik het electrische systeem even nakijken en dit gaat toch wel echt heel veel makkelijker met zoveel mogelijk van de motor af.

ga weer even door, eventuele vorderingen (verwacht er niet echt een vandaag) post ik hier wel.

groeten paul





hoi Paul

Ik zie dat je de meel hebt gelezen,graag gedaan. :Y

Je buddie zit met 2 bouten vast
aan iedere kant van de motor een.
Zie het witte vierkantje op de foto

full


Het slotje is om je helm aan vast te leggen.

suc6
gr Ronald
 
ah thanks ronald.

ik dacht dat het een slotje was om je buddy mee te openen :P
moet helaas echt gaan leren dus kan de komende tijd weer minder doen.

groeten paul
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan