Bo Bendsneyder deel 2

Top wedstrijd van Bo!!! :}

Met de mogelijkheid hier afgeserveerd te worden: zo denderend vond ik het niet.
Starten vanaf P16, in de eerste ronde kegelen er een paar af en Bo rijd... nog steeds op P16.
Met de “mazzel” van crashende rijders vóór hem en het terugvallen van Jorge Martin sleepte hij er nog een 13e plek uit.
Niet verkeerd hoor, punten gehaald enzo maar om het een top wedstrijd te noemen?
 
Afgeserveerd niet, wel een beetje met jou eens.
Desalniettemin, toch punten op zak hebben.
Ik doe het hem iig niet na.

Hij komt vanzelf wel richting P10 (of hoger).
You Go Bo!!!
 
Met de mogelijkheid hier afgeserveerd te worden: zo denderend vond ik het niet.
Starten vanaf P16, in de eerste ronde kegelen er een paar af en Bo rijd... nog steeds op P16.
Met de “mazzel” van crashende rijders vóór hem en het terugvallen van Jorge Martin sleepte hij er nog een 13e plek uit.
Niet verkeerd hoor, punten gehaald enzo maar om het een top wedstrijd te noemen?
Beste prestatie tot nu toe vind ik top. Voor hetzelfde geldt was die 20e ofzo.
Moet de rest er maar op blijven zitten.

Op naar nog beter.
 
Met de mogelijkheid hier afgeserveerd te worden: zo denderend vond ik het niet.
Starten vanaf P16, in de eerste ronde kegelen er een paar af en Bo rijd... nog steeds op P16.
Met de “mazzel” van crashende rijders vóór hem en het terugvallen van Jorge Martin sleepte hij er nog een 13e plek uit.
Niet verkeerd hoor, punten gehaald enzo maar om het een top wedstrijd te noemen?

Die eraf vielen lagen achter Bo behalve Baldassarri. Een top wedstrijd was het niet, maar wel een goede wedstrijd waarbij hij toch een gat voor 4 sec in een paar ronde dicht reed en toch Martin nog inhaalde in de laatste bocht/sector.
Bo en een volle tank lijken gewoon geen vriendjes. Zodra die leger wordt komt de diesel op gang.

Het is wel zo dat Bo nog nooit zoveel punten (finishes) had na 3 wedstrijden in zijn GP carrière ;)
 
Met Bo als coureur is eigenlijk helemaal niets mis.
Hij heeft de pech dat te veel dingen nu nog niet zijn kant opvallen.

Naar mijn gevoel zit die gewoon nog niet helemaal lekker op die fiets.
En moet zich in niet handige of fijne posities manoeuvreren, en dat kost kracht en energie...
 
Het is zonde dat hij nu 2 keer op rij in Q2 behoorlijk langzamer is dan in Q1. In Argentinië scheelde dat 2 plaatsen en nu zelfs 4. Dat is teveel, onnodig en kost in de wedstrijd veel tijd. Los daarvan vind ik hem veel overtuigender overkomen en echt knokken. In gelijke situatie dacht ik vorig seizoen al gauw dat wordt niets, nu denk ik vaak het kan nog....
 
De prestaties van Bo en Remy Gardner geven nu wel te denken over die Mistral van vorig jaar..

Tav Bo; in alle eerlijkheid is het geen 2e Marc Marquez maar die zijn er natuurlijk ook niet veel. Al met al is er toch wel een grote verbetering tov vorig jaar, en zijn zwakke punten (kwalificeren, begin van de race) zijn niet ineens zijn sterktes geworden maar dat was natuurlijk ook niet echt te verwachten.
Maar de snelheid is er en 2 van de 3 races in de punten en in de eerste zijn sterke comeback, dat geeft toch wel moed voor dit seizoen, dat hij wel netjes mee kan doen, tussen een aantal "gerenommeerde namen" van jongens die ook al een tijd mee doen, uit de echte race-landen (Italie/Spanje).
En dat met een klein Nederlands teampje op een fiets waar verder niemand mee rijdt...

Wat ik me persoonlijk wel eens afvraag is wat de eigen verwachting is van een coureur als Bo, en diverse anderen. MotoGP zal er hoogstwaarschijnlijk nooit in zitten; wat is het doel?
 
Al eens eerder genoemd. Een coureur zoals Schrotter heeft in het begin in de Moto2 op een vergelijkbare of zelfs mindere positie rondgereden zoals Bo nu. En kijk de laatste twee jaar eens. Nu komt hij boven drijven. En kijk eens naar de statistieken van Gardner . Er zijn er weinig die direct bovenin meerijden.

En inderdaad, op een na alle valpartijen vonden plaats achter Bo. Plus dat hij op het laatst Martin gewoon heeft ingehaald. Kijk, natuurlijk zie ik ook liever top 10 plaatsen, maar dan mogen ze bij NTS nog wel wat aan de aerodynamica (lees topsnelheid) doen. En als je ziet dat NTS nu al meer punten heeft verzameld als team dan geheel vorig jaar, vind ik Bo nog helemaal niet zo verkeerd bezig...
 
De prestaties van Bo en Remy Gardner geven nu wel te denken over die Mistral van vorig jaar..

Tav Bo; in alle eerlijkheid is het geen 2e Marc Marquez maar die zijn er natuurlijk ook niet veel. Al met al is er toch wel een grote verbetering tov vorig jaar, en zijn zwakke punten (kwalificeren, begin van de race) zijn niet ineens zijn sterktes geworden maar dat was natuurlijk ook niet echt te verwachten.
Maar de snelheid is er en 2 van de 3 races in de punten en in de eerste zijn sterke comeback, dat geeft toch wel moed voor dit seizoen, dat hij wel netjes mee kan doen, tussen een aantal "gerenommeerde namen" van jongens die ook al een tijd mee doen, uit de echte race-landen (Italie/Spanje).
En dat met een klein Nederlands teampje op een fiets waar verder niemand mee rijdt...

Wat ik me persoonlijk wel eens afvraag is wat de eigen verwachting is van een coureur als Bo, en diverse anderen. MotoGP zal er hoogstwaarschijnlijk nooit in zitten; wat is het doel?

Het doel ? gewoon te racen op je eigen hoogste niveau . Als alleen MotoGP telt als doel word het een arme boel voor de motorsport .
 
Zo hatsaa, Bo beukt met de geblokte vlag naar beneden even lekker Navarro uit de top 14! Keurige tijd en alleen gereden.

Morgen eens een keer lekker sterk kwalificeren
 
Hoe kan dat ding nou een lagere topsnelheid hebben, door t design van de kuip, het gewicht van bo of iets anders?
 
Hoe kan dat ding nou een lagere topsnelheid hebben, door t design van de kuip, het gewicht van bo of iets anders?

Een combi van die 2 inderdaad. Nieuwe kuipen komen eraan, maar zijn helaas nog niet gereed.
Ze hebben wel een nieuwe tank en een nieuw zitje. Op MotoGP.com waren ze daar blij mee, want het oude zitje/kontje was echt te lelijk haha.
 
Vandaag en morgen zijn de dagen van de waarheid. Ben benieuwd...
 
Hoe was je catalunya? Mooie baan he. en goed uitzicht vanaf g en h ;)

Ja was gaaf man :t De DJ had voor mij niet gehoeven, maar voor de rest... Prachtige baan, geen files en verdomd mooie stad, Barcelona. En voor het bedrag dat we kwijt waren kun je volgend jaar niet naar Zandvoort. En wat gaaf dat ze de baan open gooien voor de fans na de race. Dat had ik nog niet eerder mee gemaakt. Voor herhaling vatbaar, maar volgende keer wel voor de MotoGP :Y
 
Baan open gooien doen ze in Italië ook altijd zowel bij F1 als MotoGP, hoort er gewoon bij!

Ja ik wist dat al wel, maar had het nog niet eerder van dichtbij mee gemaakt, erg leuk voor de fans hoor. Sta mooi met een dikke grijns op mijn bakkes voor de pitstraat met de imposante hoofdtribune erbij op de foto :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan