Bo Bendsneyder deel 2

Nou, als jij al een strakke plassert krijgt van een K75.....8)7

Maar van mij mag je hier en vannacht nog met een Laverda 1000 / 180o een streepje rubber door de straat trekken. :9~ Enne, die Triumph 765RS = ..............:9~:}:9~:}:9~:}+:t
Ik denk als je er een fijne pijp onder zet ook een K75 lekker klinkt.
Wat dacht je van een Suzi GT750 2takt waterorgel met 3in1, heerlijk!!!
 
Laatst bewerkt:
Ik denk als je er een fijne pijp onder zet ook een K75 lekker klinkt.
Wat dacht je van een Suzi GT750 2takt waterorgel met 3in1, heerlijk!!!

Het geluid van de opname is ruck! Maar wat had ik er graag met m'n neus bovenop gestaan. :9~




Loopt nog niet makkelijk idd.
Maar ja dat deed Rossi ook niet vorig jaar.

Hij hoeft Carl Lewis niet voorbij te lopen hoor. ;) Goed om te zien dat ie weer met een motor kan rijden/racen. *O*
 
Bo heeft na de eerste training veel pijn problemen met schakelen en ik neem aan met terug schakelen ik vraag me af waarom ze het schakelpedaal niet aanpassen dat je niet met je voet onder het pedaal hoeft om terug te schakelen je kan simpel een pedaal maken met een scharnierpunt in het midden waardoor je aan de voorkant te trappen op kan schakelen en aan de andere kant kan trappen om op te schakelen harley heeft dit al jaren in grote vorm volgens mij is dit voor tijdelijk best wel aan te passen.
toen ik mijn enkel had verbrijzeld heb ik er ookover gedacht om het zo te maken maar bleek later niet nodig anders had ik het zeker geprobeerd .
 
Blijkbaar geen Alpinestars en Red Bull meer voor Bo.

Dat viel mij ook meteen op.
Volgens mij is Rev'it sponsor van Rw, dus dan lijkt het me wel logisch dat Bo met Rev'it rijdt.
Dat Red Bull afgehaakt is had ik niet verwacht, maar ja, die wereld is hard.
 
Blijkbaar geen Alpinestars en Red Bull meer voor Bo.

Als Red Bull hem had willen houden, was hij ook niet bij KTM / Tech3 weg gegaan. Ik verbaasde me er juist over, dat hij van de week nog een Red Bull petje op had. En met Rev'it als sponsor, is het Nederlandse feestje compleet.
 
Ik dacht dat jongens uit de RBR voor leven gebonden zijn aan Red Bull.

Ja misschien waren ze dit inmiddels afgelopen seizoen nog persoonlijke sponsor. Dat zullen anderen beter weten dan ik. Maar persoonlijk vind ik het geen verrassing, gezien de ontwikkelingen. Als ze in Bo nog toekomst of dollars hadden gezien, hadden ze hem vorig jaar wel behouden voor KTM. Toen hij naar Tech3 ging, kon je aan zien komen dat het klaar was.
 
Bendsneyder_c_Schneider2249.jpg
Bendsneyder_c_Schneider2236.jpg
Bendsneyder_c_Schneider5975.jpg
Bendsneyder_c_Schneider5613.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan