Bo Bendsneyder deel 2

Hij mot gvd gewoon beetje gas geven die Bo, hoe ingewikkeld kan het nou zijn:P

Laten we het nou allemaal niet dramatischer maken dan dat het is.
Bo heeft 1 jaar in de Moto2 gereden op een fiets waar de rek uit was en waarvan de (gierige) teambaas al wist dat het een doodlopend stuk was.
Nu zit ie op een nieuwe fiets met een kompleet ander blok. Als je vind dat dat makkelijk is...misschien effe gaan praten met Brad Binder, vorig jaar paar races gewonnen en nu hij moet echt dat ding uitwringen om 5e te worden en dat in een van de beste teams van het hele paddock.
Bo heeft al punten gepakt, nu nog beetje van de plek komen en dan komt het goed8-)
 
Binder won vorig jaar een paar races idd, KTm kan nu totaal niet mee komen dus laten we blij zijn dat Bo niet op een KTM zit.
 
Binder zit een jaar langer in de Moto2 als Bo.
Ook dat. en is wk moto3 geworden met enorme overmacht.. etc etc etc.
Als KTM het spul aan de loop krijgt word het voor Bo moeilijker om in de punten te rijden ben ik bang.. behalve in assen, daar verwacht/eis ik top 10
 
Ach niet iedereen is een race winner of top 10 kandidaat,het is inderdaad al mooi dat we een Nederlander hebben die mee doet in die klasse
en mocht het ooit lukken bij de top te geraken is dat mooi meegenomen.

Ja, met deze topsport mentaliteit komen we er wel met de Nederlandse motorsport. :Y
 
Het zit er wel in.
Al verschillende races gehad dit jaar dat hij in de wedstrijd top 10 tijden kan rijden.
Helaas pas in de 2e helft van de race, wanneer het veld al uit elkaar getrokken is.
 
Het zit er wel in.
Al verschillende races gehad dit jaar dat hij in de wedstrijd top 10 tijden kan rijden.
Helaas pas in de 2e helft van de race, wanneer het veld al uit elkaar getrokken is.
Ja je moet er gelijk vanaf het begin bij zitten anders kan je het vergeten, de tijden liggen te dicht bij elkaar.
 
Ik vind dat hij het tot dusverre best aardig doet. Hij staat voor jorge martin, ottl en bezecchi in het kampioenschap en zijn teammaatje kan ie ook makkelijk hebben. Die grotere namen rijden ook nog eens op vermoedelijk beter materiaal. Verder zijn de verschillen in moto2 gewoon heel klein en is de top breed, als je een paar tienden per ronde misloopt doordat je motor niet top notch is gaat het gewoon een heel moeilijk verhaal worden, kijk maar naar al die jaren dat tech3 hopeloos heeft lopen kloten met die mistral.

Gelukkig zijn er ook nog mensen die normaal na kunnen blijven denken in plaats van alles afzeiken.
 
Ik wil me graag distantiëren van iedereen hier die het weer nodig vindt om Bo de grond in te boren. Na Jasper Iwema is Bo blijkbaar de volgende die kapot gemaakt moet worden.

Iwema verdiende dat naar mijn mening grotendeels zelf, Bo is toch wel een heel ander persoon..
 
Ik wil me graag distantiëren van iedereen hier die het weer nodig vindt om Bo de grond in te boren.
Ik heb het al vaker gezegd, maar... WIE DAN!?

Wie boort hem hier nou de grond in, maakt 'm kapot? Welke posts bedoel je!? Waar kijk jij naar, hoe ziet jouw computerscherm eruit? 't Is makkelijk stoer doen, het zogenaamd opnemen voor een ander, maar over wie heb je het? Ik scroll de afgelopen twee pagina's lang op en neer en zie, naast wat gezonde kritiek, alléén maar mensen die het beste wensen voor Bo. Help 'ns effe Tet! _O-
 
Ik heb het al vaker gezegd, maar... WIE DAN!?

Wie boort hem hier nou de grond in, maakt 'm kapot? Welke posts bedoel je!? Waar kijk jij naar, hoe ziet jouw computerscherm eruit? 't Is makkelijk stoer doen, het zogenaamd opnemen voor een ander, maar over wie heb je het? Ik scroll de afgelopen twee pagina's lang op en neer en zie, naast wat gezonde kritiek, alléén maar mensen die het beste wensen voor Bo. Help 'ns effe Tet! _O-

Je kent Tet onderhand toch wel?
 
Ik heb het al vaker gezegd, maar... WIE DAN!?

Wie boort hem hier nou de grond in, maakt 'm kapot? Welke posts bedoel je!? Waar kijk jij naar, hoe ziet jouw computerscherm eruit? 't Is makkelijk stoer doen, het zogenaamd opnemen voor een ander, maar over wie heb je het? Ik scroll de afgelopen twee pagina's lang op en neer en zie, naast wat gezonde kritiek, alléén maar mensen die het beste wensen voor Bo. Help 'ns effe Tet! _O-

Je kan niet zeggen dat Tet niet het beste voor heeft met onze Nederlandse coureurs...
Af en toe lees je wel eens wat van mede forum leden die denken/vinden dat Bo minimaal kampioen moet worden en daarom een beetje zuur reageren.
Ach ja joh laat lekker gaan.
 
K#t.... heeft ie een keer een redelijke start voor zijn doen (4 plaatsen winst), gebeurt er iets voor hem zodat hij vol in de ankers moet en bijna als laatste de eerste ronde doorkomt.....
 
K#t.... heeft ie een keer een redelijke start voor zijn doen (4 plaatsen winst), gebeurt er iets voor hem zodat hij vol in de ankers moet en bijna als laatste de eerste ronde doorkomt.....

Tja nog steeds werk aan de winkel: Beter kwalificeren en beter starten. (het klinkt zo makkelijk hè?)
 
Di Giannantonio zat bij dat incident nog achter Bo, maar rijdt dik in de punten. Tja...

DiGia reed dan ook echt een dijk van een (thuis)wedstrijd. Echt niet normaal hoe hard die rond ging. Had zeker meegedaan voor de Top5 als die op zn eigen niveau had gekwalificeerd. Dat was ook echt drama.

En Bo, tsja, wederom pech. Maar dat stopt een keer. Het is in ieder geval wel duidelijk dat de druk om boven je teamgenoot te eindigen er niet zo is. Bo is echt vele malen sneller dan Odendaal, period.

Bo gaf in zn korte "debrief" met Racesport.nl aan dat er in Catalunya nieuwe spullen zullen zijn. Volgens mij wachten ze onder andere op een nieuwe voorkuip die het gebrek aan topsnelheid een beetje moet beperken. Nou is dat op Catalunya en Assen niet heel belangrijk.
 
K#t.... heeft ie een keer een redelijke start voor zijn doen (4 plaatsen winst), gebeurt er iets voor hem zodat hij vol in de ankers moet en bijna als laatste de eerste ronde doorkomt.....

Als ie daarna goede tijden had gereden was er een goed excuus geweest. Helaas waren zijn rondetijden ver beneden de top 15...dus ook zonder uitstapje was hij achterin gefinisht. Jammer,maar het is niet anders deze keer. Ook de laatste 10 rondjes verbeterde hij niks in zijn tijden..
Weggedrukt worden is geen geldig excuus als je daarna rijdt als een natte krant
 
Was er gewoon weer 1 die bij op t lijstje kan van "snel weer vergeten en volgende ronde nieuwe kansen etc "

Beetje pech met die klapper voor zn neus maar daarna ook weer geen indruk kunnen maken helaas, misschien denk ik heel anders maar ik zou dan even gaan kijken hoe ver ik kon gaan.. fatsoenlijke klassering zit er toch niet meer in dus dan maar goeie ronde tijden of wat risico nemen, desnoods band compleet aan stront rijden en eens kijken hoe dat nu verder gaat etc.

Op deze manier kan je hem net zo goed naar binnen sturen..

Btw ellende zit er bij veel meer mensen natuurlijk, alleen is dit het bendsneyder topic
 
Terug
Bovenaan Onderaan