Bo Bendsneyder deel 2

Nee, gekozen voor de zachte achterband en deze compleet op gereden

Vraag mij af wie uiteindelijk de beslissing neemt om te starten met een bepaalde band
de rijder of het team?
Corsi reed ook op zacht en was heel snel in de beginfase. Dan valt de beginfase van Bo nog extra tegen. Het contrast met de warm up is iedere keer gigantisch groot. Vraag me af of het mentaal is of dat het gevoel met een volle tank gewoon niet goed is.
 
Ik denk overigens dat hij een ander probleem had, want in zijn voorlaatste ronde was hij maar een fractie langzamer dan zijn persoonlijk snelste ronde.
 
Dit stond op Racesport.nl

Alex Márquez heeft de Moto2 race zondagmiddag op Le Mans in Frankrijk met overtuiging gewonnen voor zijn landgenoten Jorge Navarro en Augusto Fernández. De Spanjaard nam in de vierde ronde de leiding over en gaf deze niet meer weg. Nederlander Bo Bendsneyder moest de strijd vroegtijdig staken vanwege een bandenprobleem, NTS RW Racing GP teamgenoot Steven Odendaal crashte.
 
Bo zijn starts zijn, om het beleefd uit te drukken, niet geweldig. De vraag is waarom? mss is zijn gevoel in de eerste ronden met de motor niet geweldig en wordt er gekeken waarom en gaat men dingen uitproberen O-) Wie het weet mag het zeggen.
Van racen op WK niveau heeft haast niemand verstand. Een groot deel ervan valt buiten onze kennis en voorstellingsvermogen. Je kunt er over speculeren, maar als je het bij het rechte eind hebt is dat per ongeluk.
 
Tja dit was geen weekend om trots op te zijn. Wat is dat toch met die starts. Is het niet eerder een mentaal probleem? ik kan persoonlijk niks met het hier geopperde idee dat hij geen gevoel heeft met een motor met een volle tank. Dat kun je volgens mij trainen door veel te rijden met een afgetankte motor.
 
Leuk die topsnelheid en het bandenprobleem. De basis ligt in mijn bescheiden opinie nog steeds bij de start. En dat is niet iets van nu bij dit team. Daar worstelt Bo (helaas) al langer mee.
 
Ballen laten zien....desnoods een fuck up bij de start. Laten staan het ding en doorduwen. Ipv afwachten en op safe rijden. Tis makkelijk vanachter een pc..maar het is ook niet mijn werk. Als het je werk is..zorg je ervoor dat je eruit springt. Doorgaan waar anders stoppen....
 
Ballen laten zien....desnoods een fuck up bij de start. Laten staan het ding en doorduwen. Ipv afwachten en op safe rijden. Tis makkelijk vanachter een pc..maar het is ook niet mijn werk. Als het je werk is..zorg je ervoor dat je eruit springt. Doorgaan waar anders stoppen....
Stoppen ????.....Ben jij wel goed bij je hoofd :+....volgende GP nieuwe kuip en nog meer andere onderdelen en dan tegen of in de top tien 👊👍💪💪💪
 
Terug
Bovenaan Onderaan