Bo Bendsneyder deel 2

Sasaki en Oncu zitten daar bijvoorbeeld wel. Vraag mij niet wat voor gesprekken er geweest zijn en waarom teams keuzes maken.
Ik constateer alleen dat hij niet bij een topteam terecht is gekomen.
Het is natuurlijk niet zo dat bij dat team helemaal niets mogelijk is, maar het lijkt mij niet je eerste keus.
Bovendien geen pad naar motoGP.
Gardner liet er toch leuke dingen zien.
 
Sasaki en Oncu zitten daar bijvoorbeeld wel. Vraag mij niet wat voor gesprekken er geweest zijn en waarom teams keuzes maken.
Ik constateer alleen dat hij niet bij een topteam terecht is gekomen.
Het is natuurlijk niet zo dat bij dat team helemaal niets mogelijk is, maar het lijkt mij niet je eerste keus.
Bovendien geen pad naar motoGP.
het is je nog niet opgevallen dat Sasaki en Oncu niet van team verandert zijn, enkel van categorie ?
En dat Leopard geen Moto2 team heeft en dus wel een ander team moest zoeken ?
 
het is je nog niet opgevallen dat Sasaki en Oncu niet van team verandert zijn, enkel van categorie ?
En dat Leopard geen Moto2 team heeft en dus wel een ander team moest zoeken ?
Sasaki is van Intact naar Yamaha Master camp gegaan... Hij zou bij Intact Moto2 gaan rijden, echter dit zijn ze vergeten vast te leggen....
 
Ik moet je wel verbeteren. Masia heeft 5 volledige seizoenen in de moto3 gereden, het eerste jaar waren maar 4 wedstrijden.
Er is iemand in de motogp die voor de titel aan het strijden is die er 4 jaar heeft over gedaan om wereldkampioen moto3 te worden. Dus zegt allemaal zoveel niet.
Toch 6 ;
1713249850561.png

 
Zal ik nog ff iets nieuws vertellen, Masia had wat mij betreft afgelopen seizoen helemaal geen kampioen geworden !
Maar los van dat, reed Bo vorig jaar hier niet een podium ?! Was zn opa net overleden en kwamen er nog meerdere rijders buiten de baan in de laatste ronde ?
Dit jaar is het tot nu toe gewoon weer bagger, opmars was oke maar ook niet werelds.
 
Terug
Bovenaan Onderaan