BMW Sportboxer topic - deel 20 (still going strong )

Laten richten is ook een mogelijkheid, echter ... wie kan zoiets doen (omg Eindhoven). Het hoofdframe is misschien thuis nog wel te doen, maar al die kleinere ophangpunten is bijna niet te doen (denk ik dan)
 
Laatst bewerkt:
Ik blijf zoeken op allerlei websites voor een vervanging, maar ik ga dit weekend ook kijken in hoeverre ik de huidige kan richten. Ben benieuwd....
 
Bel eens met Oscar in Nunspeet,wellicht kan hij je verder helpen
 
Ik heb gisteren een andere besteld vanuit Duitsland. De mijne was op een aantal plaatsen (een beetje) uit het lood. Maar wel zodanig dat er weinig mee te beginnen was. Misschien dat het voor een professional geen probleem zou zijn, maar ik heb nu voor deze oplossing gekozen.
Dank voor het meedenken in ieder geval :t
 
Nu mijn S weg is, heb ik bijgevolg nog wat onderdelen die weg mogen;

Magnetische olie aflaat bout: 1 flesje bier
Koffers met schade, zonder sleutel: 50€
K&N Luchtfilter: 15€
Werkplaatshandboek Duits: 5€
OEM BMW achterste remleiding: 20€
Goodridge stalen remleidingen, niet voor comfort stuur, ongebruikt: 70€
Voelermaatjes voor kleppen te stellen: 5€


image6_zpszurivk1q.jpeg


image4_zpsxuc1tanv.jpeg
~[/URL]

image5_zps88uzvctb.jpeg


Doe maar PBtje bij interesse. Omgeving Heist-op-den-Berg, België. :W

Heb je nog onderdelen liggen?
Grt. Mark
 
Iedereen hier zal al wel een R1100S hebben. Ik heb nog een vracht aan blok onderdelen liggen.

Voor S rijders van hier die zich melden, gebruik de roepnaam motorboot en je krijgt alle getoonde spulletjes mee voor 150 euro....

≥ Marktplaats - De plek om nieuwe en tweedehands spullen te kopen en verkopen

Heb zelf een Boxercup uit 2004 en twijfel al een jaar hevig over de verkoop.....rijdt fantastisch met ohlins er onder, maar komt vrijwel nooit uit de garage...

Verkocht ?
 
Goedemiddag,

Ik heb recent een R1100S gekocht van 1ste eigenaar, aankoopfactuur en bestelbon erbij 😀. BJ 2002 en 29.000 km.

Opties 5,5 J achtervelg, lazer uitlaat (zonder cat) K&N luchtfilter en chip.

Leuk om op dit forum te lezen over sport boxer en wie weet tot ziens bij boxerrit in 2019.

grt. Mark
 

Bijlagen

  • IMG-20190119-WA0010.jpg
    IMG-20190119-WA0010.jpg
    140,1 KB · Weergaven: 14
  • IMG-20190119-WA0005.jpg
    IMG-20190119-WA0005.jpg
    204,6 KB · Weergaven: 14
Hey Marc, toevallig dat ik dit lees! Ik neus slechts af en toe nog eens in het SportBoxer topic! :)
Ik heb helaas alles weg gegeven aan een ander forum lid!
Succes met je S! Zo vind je ze niet meer! *D

Ik laat eindelijk deze winter jouw remleidingen plaatsen :) Rest van de spullen heb ik weer doorgeschoven naar een oudere BWM hobby-ist die blij was met de tourkoffers :t
 
Dit is wat ik ooit eens gevonden heb. Hopelijk heb je er wat aan. Zit volgens mij ook 1 van de 1100 rs bij staat er wel bij denk ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan