BMW S1000XR

Ik heb een keer iemand horen vertellen dat Heavy Duties koffers op een Heiko en Becker kofferrek zouden moeten passen.
Ik kan een knappe set Heavy Duties koffers kopen voor een nette prijs, alleen verkoopt dat merk geen kofferrek voor een BMW S1000XR.

Kan iemand me verder helpen?
 
Het ziet er naar uit dat de verkoop van mijn XR compleet met accessoires niet zo vlot verloopt.
Dan ga ik hem zoveel mogelijk standaard maken en inruilen en haal de extra's er af.
Daar zit ook een kofferset compleet met binnenkoffers bij en die zal een stuk onder de nieuwprijs liggen.
Zie mijn advertentie op marktplaats (BMW motoren) voor de delen die beschikbaar komen in dat geval.
 
Laatst bewerkt:
Het ziet er naar uit dat de verkoop van mijn XR compleet met accessoires niet zo vlot verloopt.
Dan ga ik hem zoveel mogelijk standaard maken en inruilen en haal de extra's er af.
Daar zit ook een kofferset compleet met binnenkoffers bij en die zal een stuk onder de nieuwprijs liggen.
Zie mijn advertentie op marktplaats (BMW motoren) voor de delen die beschikbaar komen in dat geval.

Kan je de link delen van je marktplaats account of opnoemen wat je verkoopt?

Headers zijn binnen gekomen, binnenkort monteren :9~
@Rummer heb jij de S1000XR nog af laten stellen na de headers?
 
Kan je de link delen van je marktplaats account of opnoemen wat je verkoopt?

Headers zijn binnen gekomen, binnenkort monteren :9~
@Rummer heb jij de S1000XR nog af laten stellen na de headers?
Nope. Wel op de bank gehad, maar was volgens de monteur niet nodig om er verder nog iets mee te doen.
 
Het ziet er naar uit dat de verkoop van mijn XR compleet met accessoires niet zo vlot verloopt.
Dan ga ik hem zoveel mogelijk standaard maken en inruilen en haal de extra's er af.
Daar zit ook een kofferset compleet met binnenkoffers bij en die zal een stuk onder de nieuwprijs liggen.
Zie mijn advertentie op marktplaats (BMW motoren) voor de delen die beschikbaar komen in dat geval.
Ben zeer geïnteresseerd, heb je een linkje?
 
Ben zeer geïnteresseerd, heb je een linkje?
Toen ik de advertentie had geplaatst, heb ik de link in een posting gezet.
Maar die werkte niet, er kwam een melding geblokkeerd.
De situatie is nu dat de verkoop van de complete motor gestopt wordt.
De power commander en de vering laat ik zitten.
Morgen (donderdag 18-4) ga ik de overige onderdelen door de originele vervangen.
Hier de link in zijn geheel, de vorige keer had ik een link geplaatst met een korte tekst die hier naar verwees en die werkte niet
https://www.marktplaats.nl/plaats/m...da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

Zal de advertentie nog even laten staan.
(Heb er gereserveerd bijgezet, omdat hij feitelijk niet meer te koop is.)

Daarna gaan de losse spullen in de verkoop.
De Pro oiler komt overigens op de KTM
 
Toen ik de advertentie had geplaatst, heb ik de link in een posting gezet.
Maar die werkte niet, er kwam een melding geblokkeerd.
De situatie is nu dat de verkoop van de complete motor gestopt wordt.
De power commander en de vering laat ik zitten.
Morgen (donderdag 18-4) ga ik de overige onderdelen door de originele vervangen.
Hier de link in zijn geheel, de vorige keer had ik een link geplaatst met een korte tekst die hier naar verwees en die werkte niet
https://www.marktplaats.nl/plaats/m...da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

Zal de advertentie nog even laten staan.
(Heb er gereserveerd bijgezet, omdat hij feitelijk niet meer te koop is.)

Daarna gaan de losse spullen in de verkoop.
De Pro oiler komt overigens op de KTM
Oooo, ik dacht dat je al advertenties had voor de losse onderdelen.
 
Vandaag koopcontract KTM getekend.
Een aantal opties's had ik al van de XR afgehaald.
Zoals hij nu is, wordt hij ingeruild
Tot de levering staat de motor nog te koop, maakt de dealer niet uit.
De losse spullen staan op Marktplaats
 
Laatst bewerkt:
Vandaag m’n zadel opgehaald, in oktober mag ie nog even terug voor herstel van de ribbeltjes links achter. Iets meer (cm werk) ruimte gecreëerd voor de duo, en nog een cm vulling voor mij er bij. Erg content8-)
1387935
1387936
 
Laatst bewerkt:
Blijkbaar worden de rubbers waar het stuur mee aan de kroonplaat zit vervangen.
Probeer maar eens bij een nieuwe, zit behoorlijk wat beweging in het stuur als je het op en neer beweegt.
Misschien alleen maar het idee, maar daarom heb ik van die modificatie afgezien
 
Hallo allemaal, ik ben van plan om mijn huidige motor in te ruilen voor een S1000XR :) mijn ook was gevallen op de HP editie 2019 triple black. Aanstaande vrijdag heb ik een proefrit op de XR. Zijn er dingen in het specifiek die ik moet vragen/waar ik rekening mee moet houden of die handig zijn mee te nemen in de deal? Een goed gevulde portemonnee daargelaten haha.

Guido
 
Hallo allemaal, ik ben van plan om mijn huidige motor in te ruilen voor een S1000XR :) mijn ook was gevallen op de HP editie 2019 triple black. Aanstaande vrijdag heb ik een proefrit op de XR. Zijn er dingen in het specifiek die ik moet vragen/waar ik rekening mee moet houden of die handig zijn mee te nemen in de deal? Een goed gevulde portemonnee daargelaten haha.

Guido
Volgens mij geen bijzonderheden. Ik kom ook van een sportmotor af (uitgaande van je profielfoto), en zat de eerste ritjes altijd te vroeg in te sturen.
Na de proefrit gaan zitten wanneer je de prijs hoort, en vervolgens de handtekening gaan zetten. Je gaat er geen spijt van krijgen.
 
Hallo,
Ik wil zelf de klein klussen aan mijn 2016 XR gaan doen.
Lijkt mij leuk, heb geen ervaring maar ben wel handig.
Ik zoek de maat van de oliering op de karterplug.
Weet iemand de maat ?
Voorkeur voor koper of aluminium ?
Kan het nergens terugvinden, erg onhandig om eerst de plug te verwijderen/meten>bestellen
Thx
Paul.
 
Haal je spullen gewoon bij de dealer, weet je zeker dat je het goeie krijgt en kan je altijd nog specifieke dingen vragen als het moet.
 
Probeer juist minder te "Dealeren" .
3 jaar bij hun kom ik steeds missers tegen, zelfs in het simpele werk.
Alleen nog broodnodige bij de dealer.
 
Dat is spijtig. origineel is het een aluminium ring. Ik zal morgen ff proberen op te zoeken wat de exacte maat is.
 
Blijkbaar worden de rubbers waar het stuur mee aan de kroonplaat zit vervangen.
Probeer maar eens bij een nieuwe, zit behoorlijk wat beweging in het stuur als je het op en neer beweegt.
Misschien alleen maar het idee, maar daarom heb ik van die modificatie afgezien

Ben even wezen kijken bij de dealer en het vervangen zou me zo'n 60euro, ik heb wel XR uit 2015 dus wellicht kan deze fix oplossen ik weet het niet. (onderdelen zijn 10eu maar ben niet handig dus moet het waarschijnlijk laten doen)
Bij veel mensen was het gratis alleen mijn XR is niet bij de dealer gekocht en komt uit de UK.
Wil eigenlijk regelen dat ik deze "fix" toch gratis kan krijgen desnoods i.c.m. een onderhoudsbeurt.
 
Probeer maar eens bij een nieuwe, zit behoorlijk wat beweging in het stuur als je het op en neer beweegt.
Klopt, is zeker even wennen. Het blijft een vreemd gevoel. Met rijden merk je het totaal niet maar met de motor buiten zetten voel je het goed.
 
Zijn er dingen in het specifiek die ik moet vragen/waar ik rekening mee moet houden of die handig zijn mee te nemen in de deal?
Gewoon lekker gaan rijden en kijken hoe het bevalt, en als je voor een nieuwe gaat kun je bijvoorbeeld de 1e beurt als kosteloos onderhandelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan