BMW S1000XR

Wat is het doel? Comfort of looks?
Beide.
Iets andere vorm aan de achterkant van voorste gedeelte en vlakker en harder, voor de duo ook vlakker en ietsje breder. Voor de looks zwart alcantara met witte accenten en het BMW logo er in verwerkt.

Deze was de basis van de inspiratie (blauw vervangen door wit).
56BAD3DA-A15B-464C-977D-C2FB35D92EA3.jpeg
579CFF25-6DD0-4A96-86DB-CA21B689CA85.jpeg
 
Mooi zadel zeg, wordt erg sjiek in het wit denk ik.
Ziet er in ieder geval comfortabel uit. Hoeveel tijd kost het om je zadel te vermaken?
 
Mooi zadel zeg, wordt erg sjiek in het wit denk ik.
Ziet er in ieder geval comfortabel uit. Hoeveel tijd kost het om je zadel te vermaken?
Hij heeft het nogal druk, schatting is zo’n 12 weken😱

Waarschijnlijk kan m’n HP zadel (hoge versie) daarna in de verkoop, dus als iemans interesse heeft...
 
Laatst bewerkt:
Ik vindt de MRA Vario echt super, ik ben 1.78. Heeft voor mij de turbulenties opgelost. Daarnaast vindt ik het prettig als ik n stuk snelweg moet op b.v. vakantie dan zet ik m hoog en het kleine scherm ook. Voor binnendoor zet ik alles op de laagste stand.
Gaat inmiddels zo soepel dat het ook onder het rijden kan.
Ik raad je wel aan om een helder scherm te nemen. Als ik over b.v. gravel of andere slechte wegen rijdt kan ik dichterbij kijken en beter hierop vooruit spelen.
Kijk eens op de 1e foto door het scherm, dit was in de oekraine waar de wegen erg slecht zijn en dus vol met verassingen kunnen zitten. Op de andere foto staat het scherm in de hoogste stand om comfortabel op de snelweg te rijden. (Zie ook de vliegen)
2BBDB26B-4641-4045-895A-3CA5F8EFEF63.jpeg
218AB3D7-B13D-4557-905E-8E956C84FF20.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de info en de foto's Hans, toch eens leuk om foto's te zien vanaf de bestuurder.
Ik ben 186 en ik ga het MRA ruitje toch maar proberen aangezien er best wat turbulentie was met de standaard ruit.
 
Heeft iemand van hier toevallig een beschadigde topkoffer-rek liggen die hij kwijt wil? Ik wil er een projectje mee doen en niet mijn eigen rek voor slachtofferen...
 
Staat er een op marktplaats, maar is niet beschadigd.

Ik weet het, er staan er zelfs flink wat te koop op diverse plaatsen maar ik ga hem deels slopen dus heb ik geen onbeschadigde nodig. Ik heb liever een kapotte of een met glij- of valschade maar meestal worden die weggegooid omdat daar geen vraag naar is...
.
 
Terug
Bovenaan Onderaan