BMW S1000XR

RUUD1TJE

Die hard MF'er
11 aug 2003
837
0
Deventer
Bezoek Site
Dit jaar weinig gereden en de teller staat nu op 35.000
De voorvorkpoten vertonen slijtage en de remschijf achter is onder de limiet.
Verder geheel probleemloos.
Toch maar eens nadenken wat ik nog ga vernieuwen.

Er gaan sterke geruchten dat er een nieuwe S1000RR aankomt met shiftcam.
Dan ga ik er vanuit dat de R en de XR volgen.
Zou een goede reden zijn voor een nieuwe XR😌
Sssssssstttt ik weet van niets maar de volgende XR wordt uitgevoerd met spullen van de jongens van Tractive 😇😇😇.
Ik wacht tot de 2e helft van dit jaar met m’n volgende 😉
 

Mr_Sloo

Die hard MF'er
31 aug 2008
971
0
69
Swalmen
Bezoek Site
Als de geruchten waar zijn zullen ze van af fabriek zo geleverd gaan worden.
Die geruchten ken ik nog niet.
Als ik tussen de regels doorlees komt er een nieuwe XR (met Shiftcam dus!?) die direct goede vering heeft??
Dan zou ik van de mijne geen vering hoeven om te zetten bij eventuele aankoop van die nieuwe.

Een optie die ik al in gedachten had is een nieuwe met de goedkoopste vering en er dan bv Ohlins op laten zetten.
Alhoewel zonder de Esa zou die later bij inruilen weer minder opleveren.
 

RUUD1TJE

Die hard MF'er
11 aug 2003
837
0
Deventer
Bezoek Site
ik heb het nog niet officieel maar ik weet van Eric (Tractive) dat de volgende met componenten van hun geleverd gaat worden.
En van mijn dealer kreeg ik te horen dat ik nog even moest wachten met een nieuwe kopen ;-)
 
20 apr 2017
50
1
Heeft iemand ervaring met risers?
Ik wil het stuur nl iets dichter nar mij toe zetten, dus dan moet ik risers kopen, die in een schuine hoek zijn gemaakt
zie voorbeeld.
Waar moet ik op letten, kan dit zelf worden uitgevoerd, of moeten de kabels losgemaakt worden?



901446-S1000XR-_480-2.jpg