Bmw S1000r de koning van de nakeds

Gisteren heerlijk gereden. Wát een weer. Helaas ook motorrijder gezien waarvoor de traumaheli nodig was op de Lekdijk.

Qua hendels denk ik dat het toch Evotech wordt. Twijfel alleen tussen korte of normale hendels. Iemand nuttig advies waarom ik voor kort of normaal moet kiezen?
 
Gisteren heerlijk gereden. Wát een weer. Helaas ook motorrijder gezien waarvoor de traumaheli nodig was op de Lekdijk.

Qua hendels denk ik dat het toch Evotech wordt. Twijfel alleen tussen korte of normale hendels. Iemand nuttig advies waarom ik voor kort of normaal moet kiezen?

Ik heb ook gereden van het weekend. Het was weer heerlijk.
We hebben ook gelijk een aantal dagen geboekt voor in de Eifel!

Ik heb de Evotech (lange versie). Ik heb overigens geen ervaring met de korte. Heb altijd de langere genomen..ik heb grote handen :+;)
 
Even een foto hoe de s1000r er nu bij staat :9~
s1000r.png
 
Lekker ding he!
Toevallig nog een foto met de hendels? ;)

Wij gaan toertje boeken door Zuid Engeland. En weertechnisch lijkt het erop dat er genoeg gereden kan worden komende dagen!
 
Wij gaan toertje boeken door Zuid Engeland. En weertechnisch lijkt het erop dat er genoeg gereden kan worden komende dagen!
Lekker man, ik zou wel willen rijden op dit moment maar ben al sinds vorig weekend ziek en amper mijn bed uit geweest ;(
Gelukkig slaat de antibiotica aan en verwacht ik over een week weer fit genoeg te zijn, hoop dat het mooie weer dan niet op is :}
Dus voor alle forumgenoten hier en S1000R rijders geniet ervan :]
 
Mooi ding @Worldbeater :9 ik heb helaas een 2017 model, anders had ik 'm voor dat geld willen kopen van je '(
Maar er lopen hier vast nog wel meer gegadigden rond.
 
Wat zouden de verschillen zijn. :?
Er is inderdaad een ander model voor.
Trek de portemonnee maar. :+ ;)
Tja, nou heb ik net mijn geld aan iets anders uitgegeven gisterenavond, gelukkig wel voor dezelfde "hobby" :+
Maar serieus ik vindt € 659,- wel veel geld, en als je eenmaal met carbon delen begint wil je er steeds meer op hebben en dan wordt het echt een dure hobby :Y
 
Tja, nou heb ik net mijn geld aan iets anders uitgegeven gisterenavond, gelukkig wel voor dezelfde "hobby" :+
Maar serieus ik vindt € 659,- wel veel geld, en als je eenmaal met carbon delen begint wil je er steeds meer op hebben en dan wordt het echt een dure hobby :Y
Vertel! ;) (Reisje?)
@Worldbeater: waar heb jij dat bmw-zweetbandje vandaan? :?
Ebay. Vond zo even geen Chinees. :+
 
Vertel! ;) (Reisje?)

Eehh ja, halverwege april een week lang rijden in Zuid Frankrijk (omgeving Verdon) alle hotels geboekt, routes al gemaakt, zin an *O*
Gisteren nieuwe software gekocht om mijn GoPro filmpjes te editen (moet nieuwe hobby gaan worden O-))
Zodra mijn filmpje van deze week in april gereed is maak ik jullie graag deelgenoot t.z.t. :+
 
Eehh ja, halverwege april een week lang rijden in Zuid Frankrijk (omgeving Verdon) alle hotels geboekt, routes al gemaakt, zin an *O*
Gisteren nieuwe software gekocht om mijn GoPro filmpjes te editen (moet nieuwe hobby gaan worden O-))
Zodra mijn filmpje van deze week in april gereed is maak ik jullie graag deelgenoot t.z.t. :+


Goed bezig!! :):t
 
Eehh ja, halverwege april een week lang rijden in Zuid Frankrijk (omgeving Verdon) alle hotels geboekt, routes al gemaakt, zin an *O*
Gisteren nieuwe software gekocht om mijn GoPro filmpjes te editen (moet nieuwe hobby gaan worden O-))
Zodra mijn filmpje van deze week in april gereed is maak ik jullie graag deelgenoot t.z.t. :+
Gaaf! Heb ik dat goed ingeschat. :+

Volgens mij hangt jullie koelkast ook vol met trofeeën. Denk ik. ;)
 
Te koop set Rizoma Elisse spiegels zwart met BS711 adapters voor de S1000R. Staan niet alleen mooier maar trillen ook niet zoals de originele.

Zijn nieuw en kostte €339 bij MLM en hebben slechts één keer op mijn R gemonteerd gezeten omdat ik deze daarna in heb geruild op de XR.

Vraagprijs €250

20190227_123356_resized.jpg
20190227_123418_resized.jpg
20190227_123257_resized.jpg
20190227_123222_resized.jpg
20190227_123838_resized.jpg
20190227_123344_resized.jpg
 
Vind het wel mooie spiegels (en als ze werken tegen de die irritante trillingen op de snelweg helemaal fijn) maar die kleur coating ben ik nog niet over uit...
Is wel erg RJ :+
Ik zie bij verschillende foto's op internet dat die spiegels tegen het rempotje aan zitten, of valt dat mee?
 
Vind het wel mooie spiegels (en als ze werken tegen de die irritante trillingen op de snelweg helemaal fijn) maar die kleur coating ben ik nog niet over uit...
Is wel erg RJ :+
Ik zie bij verschillende foto's op internet dat die spiegels tegen het rempotje aan zitten, of valt dat mee?

Het zijn exact dezelfde spiegels die RJ er ook op heeft zitten (er is maar één soort) ik vond de coating juist niet storend. Waarom het er op zit weet ik niet maar ik meen dat het een rustiger beeld op zou leveren. Spiegels zitten zeker niet tegen het rempotje aan en ze zijn meervoudig verstelbaar.
 
Wou pb sturen maar kan niet meer vinden waar dat kan sinds de nieuwe opzet vd site. Dus maar even zo. Ik twijfel nog o.a. vanwege coating. Ik zoek nog afbeeldingen van mijn kleur fiets met die zelfde spiegels. Als je ze ondertussen al verkocht hebt, dan is het niet anders ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan